تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815160911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 5 درصدي حقوق مديران شركت هوندا موتور


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: كاهش 5 درصدي حقوق مديران شركت هوندا موتور
تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: شركت هوندا موتور روز دوشنبه از كاهش پنج درصدي حقوق مديران از ماه فوريه تا مه آينده ، بهمن تا ارديهشت ماه ، خبر داد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران به نقل از ژاپن تودي، اين شركت خودروسازي اعلام كرد ، تصميم كاهش حقوق مديران اين شركت با توجه به كاهش درامدها ، در پي ركود در صنعت خودروسازي جهان و كاهش ارزش ين اتخاذ شده است.

شركت هوندا موتور همچنين اعلام كرد ، بر اساس اين تصميم حقوق چهار هزار و هشتصد نفر از كاركنان اين شركت در سمتهاي مديريتي كاهش خواهد يافت.

مسئولان شركت هوندا موتور ، دومين شركت خودروسازي بزرگ ژاپن ، روز جمعه گذشته پيش بيني درآمد اين شركت در سال مالي منتهي به سي و يكم مارس ، دوازدهم فروردين ماه را براي چهارمين بار كاهش دادند و ميزان سود خالص اين شركت را هشتاد ميليارد ين اعلام كردند.

به نوشته پايگاه اينترنتي ژاپن تودي ، مسئولان اين شركت ماه گذشته سود خالص هوندا موتور را در سال مالي جاري يكصد و هشتاد و پنج ميليارد ين پيش بيني كرده بودند.

اين پيش بيني جديد در واقع نشانگر كاهش تقريبا هشتاد و هفت درصدي سود اين شركت نسبت به سود ششصد ميليارد يني آن در سال مالي گذشته است.

انتهاي پيام//

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 328]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن