تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813078856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نقض کپی‌رایت 5 دانشجو را روانه زندان کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: نقض کپی‌رایت 5 دانشجو را روانه زندان کرد

یک دانشجوی رشته رایانه در شفیلد انگلستان به جرم نقض کپی رایت به 5 سال زندان محکوم شده است.


به گزارش فارس به نقل از اینترنت ویک، با توجه به اینکه این دانشجو شاکی آمریکایی دارد باید دوران حبس خود را در زندان های آمریکا بگذارند و به زودی به این کشور منتقل خواهد شد.

ریچارد او-دایر 23 ساله دانشجوی دانشگاه Sheffield Hallamچهار سال قبل وب سایتی به نام TVShack.net را راه اندازی کرد و در این وب سایت لینک های دانلود هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی را قرار داده بود. با توجه به اینکه اکثر این برنامه ها تحت قانون کپی رایت بودند این اقدام وی باعث شکایت استودیوهای فیلم سازی و شبکه های تلویزیونی شد.

وب سایت یاد شده در حال حاضر بسته شده و کاربرانی که به آن مراجعه کنند با اطلاعیه تعطیلی آن از سوی پلیس فدرال آمریکا مواجه می شوند. تخلف دیگر این دانشجو آن بوده که پس از توقیف سایت اولیه اش سایت دیگری در نشانی TVShack.cc راه اندازی کرده بود که البته این سایت هم بسته شده است.

دولت آمریکا مدعی است این دانشجو با راه اندازی این وب سایت بیش از 230 هزار دلار درآمد به جیب زده و این مبلغ را هم باید عودت دهد. پیش از این گری مک کینون انگلیسی هم به جرم هک کردن سایت ناسا به 70 سال زندان و استرداد به آمریکا محکوم شده بود.

دولت تونی بلر پس از حملات 11 سپتامبر موافقتنامه ای جنجالی برای استرداد مجرمین با دولت بوش امضا کرد که هموراه مورد انتقاد شدید مردم بریتانیا بوده است.

1390/10/28





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن