تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815626567




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مراغه:انقلاب هويت زن مسلمان را احيا كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مراغه:انقلاب هويت زن مسلمان را احيا كرد
خبرگزاري فارس: فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مراغه با اشاره به نقش انقلاب در همه ابعاد جامعه گفت: انقلاب اسلامي هويت زن مسلمان را احيا كرد و جايگاه شايسته‌اي براي آن در جامعه قائل شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مالك بهروزي بعد از ظهر امروز در جمعه خواهران بسيجي مراغه با گرميداشت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، انقلاب را احياكننده نقش زن مسلمان در جهان ارزيابي كرد و اظهار داشت: انقلاب هويت واقعي زن را به او بازگرداند و راه ورودش را به عرصه‌هاي مختلف تسهيل كرد.
وي تصريح كرد: نگرشي درست در مورد قابليت زنان در جامعه و تاثيرگذاري آنها در عرصه‌هاي مختلف كه منجر به اين شد كه در پيروزي انقلاب و بعد از آن و خصوصا در موفقيت‌هاي دوران دفاع مقدس،زنان تاثير صددرصدي داشته باشند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مراغه افزود: با شروع جريان انقلاب، وقتي زنان مورد خطاب قرار گرفتند و حس كردند كه زمان دخالت آنها در سرنوشت خود و كشور فرارسيده، به نيروهاي تاثيرگذار مبدل شدند و به حق نقش ماندگار از خود در تاريخ ايران اسلامي به جا گذاشتند.
وي اظهار داشت: زنان ايران اسلامي در دوران دفاع مقدس هم خوب و شايسته مقام خود درخشيدند و با پرورش جواناني دلير و ايثارگر باعث سرافرازي خود و ايران شدند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مراغه تاكيد كرد: زنان همواره نقش تاثيرگذار در تاريخ داشته و امروز نيز علاوه بر تربيت نسل آينده كشور بايد صيانت از دستاوردهاي انقلاب،مراقب دسيسه‌هاي دشمن باشند.
وي در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي دهه فجر در حوزه زنان گفت: برنامه‌هاي متنوع و فرهنگي زيادي براي زنان ترتيب داده شده كه تا امروز به خوبي برگزار شده و ادامه خواهد داشت.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مراغه در ادامه به برنامه پياده‌روي و كوهپيمايي بزرگ خواهران بسيجي اشاره كرد و گفت: در اين مراسم 400 نفر از خواهران بسيجي حوزه زينب كبري (س) بسيج مراغه ضمن پياده‌روي و كوهپيمايي در كوه مارال اين شهرستان، ياد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.
بهروزي افزود: افزايش روحيه، نشاط و تندرستي خواهران بسيجي و اشاعه فرهنگ ورزش از اهداف برگزاري اين پياده‌روي به شمار مي‌رود.
وي گفت: در اين مراسم خواهران بسيجي مراغه ضمن اعلام انزجار از رژيم اشغالگر صهيونيستي در حمايت از مردم مظلوم فلسطين طوماري چند متري امضا كردند.
بهروزي افزود: حوزه مقاومت بسيج خواهران فاطمه الزهرا (س) اين شهرستان نيز با تهيه و انتشار ويژه‌نامه‌هاي مختلف و برگزاري مسابقات فرهنگي و كتابخواني در زمينه سخن طيبه سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاي اسلامي را گرامي داشتند.
وي گفت: بسيجيان مراغه از اقشار مختلف مردمي همزمان با بزرگداشت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي براي برگزاري هرچه باشكوه‌تر برنامه‌هاي متنوع دهه مبارك فجر در اين شهرستان تلاش مي‌كنند.
انتهاي پيام/ش20

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن