تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسياري از انتقادات به دانشگاه آزاد اسلامي بي پايه و اساس و دور از انصاف اند منتظري: جنبش هاي دانشجويي نبايد به پياده نظام احزاب سياسي تبديل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: بسياري از انتقادات به دانشگاه آزاد اسلامي بي پايه و اساس و دور از انصاف اند منتظري: جنبش هاي دانشجويي نبايد به پياده نظام احزاب سياسي تبديل شوند


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز:جنبش هاي دانشجويي بايد آگاه باشند در جريان دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري به پياده نظام احزاب و گروه هاي سياسي تبديل نشوند.

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"سيد مجتبي منتظري، سخنگوي سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) در نشست خبري اتحاديه تشكل هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اين مطلب اظهار داشت: هدف از برگزاري اين نشست انعكاس اخبار، فعاليت ها و كنش هاي تشكل هاي سياسي دانشجويي در دانشگاه آزاد اسلامي است.
وي سپس با تبريك سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران گفت: در حال حاضر وارد چهارمين دهه انقلاب اسلامي شده ايم و انتظار نسل جوان از نظام جمهوري اسلامي ايران به عنوان نسلي كه 75 درصد از جمعيت كشور را تشكيل مي دهد اين است كه اهداف و شعارهاي خود را در آغاز اين دهه بيش از پيش با كارآمدي و توانمندي دنبال كند.
منتظري خاطرنشان كرد: برخي از افراد فكر مي كنند، دانشجويان يا نسل سوم انقلاب اسلامي نسبت به آرمان هاي اين انقلاب ناآشنا هستند، اما شرايط بدين گونه نيست و دانشجويان از تمامي آرمان ها و دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي مطلع هستند و انتظارات آنان از مسوولان نظام حداكثري است.
وي با گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار نظام جمهوري اسلامي و محكوم كردن جنايات رژيم غاصب صهيونيست در غزه يادآور شد: ما در اين نشست برنامه هاي ترم آتي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه همزمان با آغاز انتخابات دور دهم رياست جمهوري است را ارايه مي دهيم.
منتظري اضافه كرد: با آغاز انتخابات رياست جمهوري، احتمالاً دانشگاه با هجوم احزاب و جريانات سياسي مواجه مي شود چرا كه هيچ حزب يا گروهي بدش نمي آيد تا در دانشگاه ها پياده نظام داشته باشد.
سخنگوي سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) تصريح كرد: جنبش هاي دانشجويي نبايد به پياده نظام احزاب تبديل شوند تا آنان از دانشگاه ها به عنوان ابزار سياسي استفاده كنند.
منتظري همچنين با اشاره به هجمه هاي شديد عليه دانشگاه آزاد اسلامي گفت: شخصي به عنوان سليمي نمين، با تشكيل تيمي و برگزاري نشست هايي، انتقاداتي شديد و بي پايه و اساسي را عليه اين نهاد آموزش عالي وارد كرده كه اين انتقادات خيلي بي رحمانه و به دور از انصاف اند.
وي با بيان اين كه 30 بهمن ماه، دادگاه سليمي نمين به دليل شكايت جمعي از تشكل هاي سياسي و دانشجويي و برخي موسسات در ارتباط با دانشگاه آزاد برگزار مي شود، افزود: اتهامات وارده به شخص سليمي نمين، تهمت، افترا، تشويش اذهان عمومي عليه دانشگاه آزاد اسلامي و مخدوش كردن نام اين دانشگاه است.

اخبار مرتبط
• دلفاردي: نبايد با غرض ورزي تيشه به ريشه مجموعه عظيم دانشگاه آزاد اسلامي زد

دوشنبه|ا|14|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن