تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815598799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوذري اعلام كرد:1388 سال سخت نفتي / اولويت بندي تخصيص منابع مالي در سال آينده


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: نوذري اعلام كرد:1388 سال سخت نفتي / اولويت بندي تخصيص منابع مالي در سال آينده
وزير نفت با بيان اينكه سال آينده با توجه به پائين آمدن قيمت نفت سال سختي خواهد بود، گفت: ناچاريم در سال آينده اولويت بندي تخصيص منابع مالي در اين بخش را اعمال كنيم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسين نوذري در اين بازديد از شركت نفت فلات قاره ايران گفت: امروز مجموعه شركت ملي نفت ايران با دو چالش عمده افزايش ضريب بازيافت نفت و نيروي انساني مواجه است، به طوري كه در زمينه افزايش ضريب بازيافت، بايد بتوانيم با ذخاير بسيار بالاي نفت درجايي كه داريم حداكثر برداشت را با استفاده از روش‌هاي روز انجام دهيم.

وي افزود: همچنين نيروي انساني يكي از چالش‌هاي اساسي پيش روي است به ويژه در شركت نفت فلات قاره با وجود شرايط سخت كار اقماري و ميادين مشترك، بايد نسبت به ايجاد شرايط مساعدتر براي نگهداري و جذب نيروي انساني به عنوان مهم ترين بخش سازمان تلاش بيشتري انجام دهيم.

وزير نفت افزود: شركت نفت فلات قاره ايران پتانسيل بسيار بالايي در زمينه ذخاير و نيروي انساني دارد به همين دليل سهم ما از توليد نفت با توجه به اين پتانسيل‌ها بايد بيش از ميزان فعلي باشد.

نوذري با تاكيد بر اين موضوع كه در حال حاضر نيازمند سرمايه‌گذاري، برنامه‌‌ريزي و هدف‌گذاري دقيق در پروژه‌ها هستيم، تصريح كرد: بايد با شناسايي نقاط بحراني، امكانات و سرمايه‌ها را به سمت پروژه‌هاي با اولويت بيشتر هدايت كنيم و سهم خود را را از ميادين مشترك افزايش دهيم. در اين راستا برنامه‌ريزي بر روي تعمير چاه هاي موجود مي‌تواند تا حد بسيار زيادي به افزايش توليد منجر شود.

وي در ادامه گفت: شركت نفت فلات قاره بايد امسال در مجموعه كارهايش ضمن انجام اولويت‌بندي منابع مالي را تامين و به پايان برساند. همچنين به دليل اينكه سال آينده با توجه به پائين آمدن قيمت نفت سال سختي خواهد بود و منابع ما به ميزان 5 تا 6 درصد كل فروش نفت است، بنابراين براي كارهاي توسعه‌اي و نگهداشت سيستم ها ناچاريم كه از همين منابع استفاده كنيم كه ضرورت اولويت بندي تخصيص منابع را دوچندان مي‌كند.

وزير نفت افزود: البته كارها و زيربناهاي بسيار خوبي در اين شركت فراهم شده ولي در سال هاي 88 و 89 بايد كارهاي انجام شده تكميل شود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه تامين دكل‌هاي حفاري دريايي موضوع بسيار مهمي است، تصريح كرد: اولويت‌بندي منابع مالي و پروژه‌ها در شركت نفت فلات قاره ايران ضروري است و بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود تا بتوانيم در سريع‌‌ترين زمان ممكن پروژه‌هاي اولويت‌دار را به اتمام برسانيم.

نوذري ادامه داد: هرچند منابع مالي محدود و كارها و زيربناهاي زيادي انجام گرفته است ولي زماني مي‌توانيم به اين كارها بباليم كه ثمره آن را در آينده نزديك مشاهده كنيم.

وي در ادامه گفت: سال آينده تمام همت مديران اين شركت بايد اتمام پروژه‌هايي باشد كه در حال اجراست، بايد بنا را در سال آينده بر اين بگذاريم كه تا پروژه‌هاي موجود به پايان نرسيده است، پروژه جديدي را آغاز نكنيم.

وزير نفت با اعلام اينكه هر هزينه‌اي براي كاركنان سكوها و مناطق عملياتي انجام شود با توجه به نوع كار اقماري و سختي‌هاي خاص آن، سرمايه‌گذاري است، اظهار كرد: لحاظ كردن 40درصد فوق‌العاده ويژه جز دريافتي‌هاي بازنشستگان يكي از كارهايي است كه فضا را حتي براي جوانان و افراد تازه استخدام نيز فراهم مي كند اگرچه هنوز با بحث‌هاي مربوط به نظام هماهنگ پرداخت مواجه هستيم ولي معتقدم اين مباحث در نفت نه دنبال شده و نه قابل اجرا است.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن