تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814752459




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيش از يك هزار آدم ربايي ظرف دو سال در پاكستان/ تلف شدن بيش از شصت هزار دام بر اثر سرماي مغولستان/ وجود نيكوتين در خون نود و چهار درصد كودكان قبرسي/ كشته شدن پانزده پليس هنري توسط شورشيان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: بيش از يك هزار آدم ربايي ظرف دو سال در پاكستان/ تلف شدن بيش از شصت هزار دام بر اثر سرماي مغولستان/ وجود نيكوتين در خون نود و چهار درصد كودكان قبرسي/ كشته شدن پانزده پليس هنري توسط شورشيان
مقامات پاكستاني از يك هزار و 59 ادم ربايي طي دو سال گذشته در اين كشور خبر دادند و سرماي شديد در مغولستان بيش از شصت هزار دام را به كام مرگ فرستاد و پژوهشگران از وجود نيكوتين با سطح بالا در خون نود و چهار درصد از كودكان قبرسي خبر دادند و شورشيان دست كم پانزده مامور پليس را در شرق مهار اشترا هند به خاك و خون كشيدند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري شين هوآ، يكي ازمقامات پاكساني ديروز دوم فوريه اعلام كرد: طي دو سال اخير اين كشور شاهد يك هزار و پنجاه و نه مورد آدم ربايي بوده كه تمامي اين آدم ربايي ها براي باج گيري صورت گرفته است.

بنابراين گزارش، از اين تعداد نفرات كه توسط آدم ربايان و باج گيران ربوده شده اند حدود هشتاد نفر كشته و 921 نفر صحيح و سلامت به نزد خانواده هايشان بازگشته اند.

اين گزارش مي افزايد: 348 نفر از ربوده شدگان اهل استان پنجاب 262 نفر اهل استان شمال غربي فرانتير بوده اند.

گفتني است، پليس پاكستان در بسياري از موارد آدم ربايي مداخله كرده و ربوده شدگان را با موفقيت از دست باج گيران نجات داده است.

***********مرگ بيش از شصت هزار دام بر اثر سرما در مغولستان

بنابراين گزارش، رسانه هاي محلي مغولستان روز گذشته دوم فوريه اعلام كرد: بر اثر سرماي زمستان امسال، بيش از شصت هزار دام بر اثر سرما و گرسنگي در استان هاي غربي اين كشور به كام مرگ كشيده شدند.

بنابراين گزارش، دماي هوا در استان هاي غربي اين كشور كه در حال حاضر پوشيده از برف و يخ است، 24 درجه سلسيوس زير صفر گزارش شده است.

اين گزارش مي افزايد: دولت مغولستان اخيراً كمك به گله داران استان هاي سرما زده را آغاز كرده است.

اين گزارش همچنين، مي افزايد: دولت اين كشور در نظر دارد با ارائه علوفه خشك و ارزان به دامداران دام هاي آنها را از خطر مرگ نجات دهد.

*************وجود نيكوتين در خون نود و چهار درصد كودكان قبرسي

پژوهشگران دولتي قبرس پس از تحقيق و مطالعه بر روي خون كودكان و تعيين سطح نيكوتين در خون آنها دريافتند نيكوتين حاصل از دود سيگار بزرگسالان در آب دهان نود و چهار درصد كودكان وجود دارد.

بنابراين گزارش، اين كودكان اغلب متعلق به خانواده هايي هستند كه در آنها عضو سيگاري وجود ندارد اما بيرون از منزل با افراد سيگاري مواجه شده و اب دهان و همچنين خون آنها آلوده به نيكوتين مي شود.

گفتني است، كشيدن سيگار در مكان هاي عمومي از سال 2002 در اين كشور ممنوع اعلام شده است با اين همه آمار وجود نيكوتين در خون بسيار سرسام آور و بالاست.

***********كشته شدن پانزده پليس هندي توسط شورشيان

يكي از مقامام هندي اعلام مكرد: شورشيان مائو با كمين كردن در يك منطقه جنگلي در شرق ماها راشترا دست كم پانزده مامور پليس را حين گشت زني به قتل رسانده اند.

بنابراين گزارش، ماموران پليس هند پس از حمله شورشيان، حمله متقابل را آغاز كردند اما از آنجا كه غافلگير شده بودند تلفات آنها بسياربالا بوده است.

اين گزارش مي افزايد: در اين حادثه كه در جنگل هاي دانورا، در منطقه "گاد چيرولي" به وقوع پيوست چندين مامور پليس نيز مجروح شدند كه تعداد دقيق انها گزارش نشده است.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن