تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806680565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الفباي انقلاب؛ تصويرگري اقتدار ايران اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: الفباي انقلاب؛ تصويرگري اقتدار ايران اسلامي
الفباي انقلاب؛ تصويرگري اقتدار ايران اسلامي
يزد - خبرگزاري مهر: 33 سال پيش در چنين روزي بزرگمردي پس از سالها به كشورش بازگشت كه انقلابش شكوه، سرافرازي، اقتدار، امنيت و ... را براي مردم ستمديده ايران اسلامي رقم زد.

به گزارش خبرنگار مهر، انقلاب شكوهمند اسلامي ايران سراسر پيشرفت و توسعه، اقتدار و امنيت، ايمان و اعتقاد است و تك تك الفباي فارسي تعريفي از اين پيروزي شكوهمند دارد.

حجت الاسلام سيد ابراهيم حسيني، امام جمعه ابركوه انقلاب اسلامي را در حروف الفباي فارسي با نگاهي نو تعريف كرده و ابهت اين پيروزي شكوهمند را به تصوير كشيده است.

الفباي انقلاب

(الف): امواج انقلابش، انبوه ابابيل و اباطيل افيونگر و اژدهاي افسونگر اساطير الاولين را به كام نابودي كشاند و با انفجار اين نور، شاهراه ايمان و ايثار، اعتقاد و افتخار را روشن كرد.

(ب): انقلابي كه بارقه اميد براي بينوايان و برق بصيرت براي بينش صحيح بشريت شد و دلهاي بلبلان بوستان بهمن پيروز را در بهارستان بلدالامين به پرواز درآورد و بنيان بيت العنكبوتي بيدادگران و بي دردمسلكان و بيگانه پرستان را بركند و برج و باروي رويابي آنان در 22 بهمن به برهوت سپرد.

(پ): انقلابي كه پيكار پاكبازان و پايمردي پولادين مرداني بود كه پيوسته پرخاشگر عليه پليدي هاي پادشاهان چون پرويز تا پهلوي بودند و با پاك كردن كشور از مظاهر پلشتي و پوچي و اسيران پيله پندارهاي پوشالي غرب را نيز سرنوشتي پاييزي داد.

(ت): سلام خدا بر مقتداي راستين انقلاب كه تقويم تاريخ را به نفع توده هاي تاراج شده و تازيانه خورده ورق زد و تپانچه توبيخ را عليه تزويرگران و تبه كاران نشسته بر تخت تفرعن به كار برد و از تجليگاه طور، تنزيل تورات نجات وارثان تبوك و تاسوعا را در جهان نويد داد.

(ث): او با الگوي ثاراللهي، ثناگويان ثنويت نوين را به تداوم بخشان راه شهيدان ثاني و ثالث تبديل كرد و ثروت مادي و معنوي مردم را كه ثمره رنجشان بود از حلقوم ثعلبان آمريكايي و غربي به درآورد و به همگان عزم ثابت بخشيد.

(ج): رهبري كه جبروت انقلابش بر اردوگاه استكبار جام زقوم جنهم شد و جدار جدول جاسوسان جهانخوار را درهم ريخت و جلالت اسلام و جايگاه رفيع آن را جاودانه ساخت و دوران حاكميت جاهليت مدرن جباران قرن را به سر رساند.

(چ): امام بزرگواري كه با چوب انقلاب چاكران چكمه پوش و چاپلوس شيطان بزرگ و اذناب اروپاييش را كه در اين كشور و جهان سوم مشغول چريدن و چاپيدن بودند به ديار اربابانشان راند و از چشمه بصيرت و آگاهي، جام استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي را به دست ملت داد.

(ح): حراميان متكبر و بدخواه را حقير و ناكام كرده و جام حلاوت حماسه ايمان و ايثار را به دست حاميان دين حنيف داد.

(خ): خشم مقدس او عليه خائنان به دين و وطن، خروش عمومي يارانش را به دنبال داشت تا خيمه شب بازان رژيم ستم شاهي و نيز خرقه پوشان مقدس مآب مخالف انقلاب را كه خونابه دلش بودند براي هميشه از صفحه روزگار محو كند و ايران خراب آباد را از نو بسازد.

(د): گرچه ديوسيرتان ديوانه، حركت دلقكي خود را به كار گرفتند و با ترور و وحشت، دشنه در دل ملت فرو كردند و دام دروغ و شايعه گستردند و به خاطر ديباي دنيا، دين فروختند و دوستي با آمريكاي دجال و دشمني با ملت را ترجيح دادند، اما سرانجام درخشندگي عزم انقلابي ملت، چشم اين شب پرستان نشسته بر دژ پوسيده شيطان بزرگ را كور كرد.

(ذ): شهيدان راه امام و انقلاب، ذبيحه هاي مقام قرب ذوالجلال شدند، چو اينكه اين به خون خفتگان چون ذوالفقار حيدر بر فرق اهريمن ظلم و جهل فرود آمدند و ذخيره ذي قيمت براي انقلاب شدند.

(ر): روحانيت راستين به عنوان رسولان امام و انقلاب، رسالت رحماني و خطير خود را پذيرا شدند تا روح انقلاب ملت رهيده از چنگال رجالان را نگهبان باشند و از رهگذر انقلاب، رخش راهوار رستگاري ملت را به حركت آورده و رايحه رشد و تعالي و بالندگي را استشمام كنند.

(ز): زعيم انقلاب با نداي حمايت از زاغه نشينان، زمزم زندگي را به كام اين زجركشيدگان ريخت و به زواياي وجودشان جاني انقلابي بخشيد و زنگار زهرآگين زنديقيان ابليسي را از دست ملت خود گرفت و زالوصفتان بدخواه را زمين گير كرده و زورگويان زبان دراز و مستكبر را به زنجير زبوني كشيد.

(ژ): براي انقلاب در ژاله، لاله روئيده و جنايت و كشتار در ميدان ژاله، ژست ابلهانه ژاندارم منطقه را در هم ريخت و از ژرفاي تاريخ، مژده پيروزي ژرف انديشان را بر بدانديشان نويد داد.

(س): انقلاب، سيادت را به ملت ستم سوز و سرافراز ايران به ارمغان آورد و ستمگران سفاك را كه سالار سوخته اي بيش نبودند از سرير قدرت به زير كشيد.

(ش): شكوه انقلاب، شعله بر جان شيطان بزرگ و شريكان شرورش افكند و ايستادگان بر قله شهادت را كه شعله فروزان در شبستان اميد و شيدايي و شاهد حقانيت شريعت شيعه بودند با شهد شيرين شهادت به جايگاه شرف ابدي رساند و شيپور شجاعت شهيدان انقلاب، صبح پر شرارت سلطه شاهنشاهي را به شام شومشان مبدل ساخت.

(ص): طلوع صبح صادق براي حكومت صالحان نويد انقلابي شد كه صحنه هايش نمايش صلابت و صولت حيدريان صابر بود. آنان كه صلوات و صلوات را صبغه زندگي با صفاي خود كرده بودند.

(ض): ضرورت ضربه بر فرق ضلالت، شعار انقلاب بود كه ضربانش ضربت ضرغام را مي ماند تا ضايع شدگان تاريخ به دست ستم را به ضيافت خانه ضوء و ضياء در ضلع ضريح "الله" دعوت شوند.

(ط): طاغوت، دوران طغيانش به سرآمد و انقلاب، بهار پرطراوت طاووسيان در بوستان طوبي شد تا طلسم رويايي طرفه را بشكند و طوق اسارت را از گردن ملت بردارد.

(ظ): ظلم، واژه منفوري كه انقلاب بر آن خط بطلان كشيد و ظفرمندانه زمينه ساز طلوع صبح ظهور منجي عالم بشريت شد تا ضامن تطهير ظاهر و باطن زندگي بشر شود.

(ع): عصيان بر عاصيان، عظمت عاج گونه 2500 ساله آنان را منقرض كرد و امت عدالتخواه با الهام از پيام عصر عاشورا و با اهدا سرمايه جان، عقبه عفريت عفن عفلقيون بعثي عراق را نيز به ديار عدمستان فرستاد.

(غ): غلبه بر غاصبان تاريخ حق بشريت نتيجه غريو انقلاب شد تا غاشيه داران غاصب را كه در غرفه غرور غنيده بودند و با غارتگري غلات غريبان ارتزاق مي كردند به غار غمكده غولهاي زمين خورده، بكشاند.

(ف): انقلاب در عصر فريب، فرقان حق و باطل شد تا در دهه فجر نويد فروپاشي ستون فقرات فتنه و فقر و فساد را دهد و فرهنگ فلاح و فتواي فتوت و فطانت را ترويج نمايد و فداكاران فاتح را به فتح الفتوح مژده دهد.

(ق): قاموس اين قيام، قتال و جهاد و مبارزه با قبيله قابيلي بود كه با قشون قسي القلبشان قافله قبله را قلع و قمع مي كردند.

(ك): بي كفايتي و ناكارآمدي وارثان كاخهاي كيكاووس و كيقباد و كسري موجب شد كه تو گويي ملت، كمال كميلي خود را از كوفه و كشيشي از كليسا و كليمي از كنشت بيابد و با جلوداري رهبرش، سران كاخ كفر را با پيروان كاهن و كاهلشان به كيفر كردار برساند و كوخ نشينان را حمايت كند.

(گ): گستره اين انقلاب گرداگرد گردون شد كه بيداري اسلامي و جنبش وال استريت، گلبانگ گيرا و گرانمايه اسلام خواهي دست بر گريبان گيتي انداخته و گمنامان را از گرداب گمنامي گذرانده و آنان را به گذرگاه پيروزي رسانده است تا گريبان گرازان و گرگان آدمخوار را بگيرند و با گامهاي مردانه خود آنان را به گورستان تاريخ بفرستند.

(ل): لشكر ابليس هدفش لطمه بر بيداردلان در ليله القدر است اما ناكاميش ملازمه دارد با مبارزه با لفاظي ها به ويژه در لفافه لف و نشر . چون انقلاب لفظ لسان الغيب بود.

(م): مبارزه بي امان با مظاهر مسرف و مترف و محتكر، اصلي اساسي در انقلابي بود تا مبارزان مؤمن از ماذنه عشق و محراب و منبر، نويد مرگ منافقان و عناصر ملحد را دهند و مژده معراج را براي ميثاقيان مكه و مدينه و مشعر و مني داشته باشند.

(ن): انقلاب ناقوس مرگ ناجوانمرداني شد كه ناشر ناهنجاري ها و ناپاكي هاي اخلاقي و عملي بودند كه نتيجه نفوذ فرهنگ غرب است و پاسدارانش نگهبانان نگارستان نارين تاريخ شدند.

(و): رهبري اين انقلاب به عنوان ولي فقيه وديعه دار ميراث وادي وحي شد تا با حكومت ديني، وادي ايمن را براي سالكان راه وصال در ورطه واقعه ها و بحرانها با ورزيدگي و تبحر بسازد و وارثان وارسته را از خطر چنگال هاي وحشيان ورشكسته، با بصيرت برهاند.

(ه): او هدهدوار، هوش و هدايت را هديه به ملت كرد و هراس و هرمان را از هندسه زندگيشان زد و دشمن را در هرج و مرج و هياهو و هتاكي هايش ناكام گذاشت.

(ي): اينك انقلاب اسلامي يادگار ياسمن هايي است كه در يلداي پرسوز يغماگران و ياوه سرايان مقاومت كرده و چون يلان يكه تاز، ياقوت جانشان را تقديم يار كردند و يادآور يد و بيضاء حضرت موسي و خاطرات يعقوب و يوسف شدند.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن