تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815078625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهماندوست خبر داد: تمرينات تيم ملي از شنبه با هوگوهاي الكترونيكي نتايج تست آمادگي جسماني ملي‌پوشان رضايت‌بخش است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مهماندوست خبر داد: تمرينات تيم ملي از شنبه با هوگوهاي الكترونيكي نتايج تست آمادگي جسماني ملي‌پوشان رضايت‌بخش است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني

رضا مهماندوست گفت:‌ از شنبه هفته ‌آينده هوگوهاي الكترونيكي در تمرينات ملي پوشان مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا از نظر هماهنگي با مسابقات ليگ اقدامات لازم انجام شده باشد.

سرمربي تيم ملي تكواندو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: دو جلسه در هفته تمرينات ملي پوشان با استفاده از هوگوهاي الكترونيكي انجام خواهد شد، باشگاه‌ها نيز دو جلسه در هفته با هوگوهاي الكترونيكي تمرين مي‌كنند كه در مجموع بازيكنان مشكلي براي حضور در پيكارهاي ليگ نخواهند داشت.

وي با بيان اين كه بازيكنان دانشگاه آزاد از عصر سه شنبه به تمرينات باشگاهي ملحق شده اند، درباره ادامه اردوهاي تيم ملي پس از مسابقات هفته جاري ليگ برتر تصريح كرد:‌ از آن جا كه اين مسابقات به ميزباني بندر عباس برگزار خواهد شد به همين دليل به نحوي برنامه ريزي شده است كه عده‌اي از اردونشينان جمعه شب به تهران باز گردند و سايرين نيز صبح شنبه به اردو ملحق مي‌شوند و تمرينات نيز طبق روال معمول از شنبه پيگيري خواهد شد.

سرمربي تيم ملي تكواندو درباره نتايج تست آمادگي جسماني اردونشينان خاطر نشان كرد:‌ نتايج تست آمادگي جسماني بيانگر اين است كه شرايط ملي پوشان به مراتب بهتر شده است. معمولا تست‌هاي اوليه با نتايج مثبت همراه نيست ولي در تست اخير آ‌مادگي جسماني،‌ نتايج هفت نفر اول 16+ امتياز بود در حالي كه معمولا اين نتيجه بايد منفي باشد.

مهماندوست يادآور شد: در هفته‌اي كه مسابقات ليگ برگزار مي‌شود،‌ انجام تمرينات سرعتي در دستور كار كادر فني تيم ملي قرار دارد، چرا كه نمي‌توان تنها به انجام تمرينات عمومي‌ بازيكنان ليگ اكتفا كرد.

وي درباره‌ي آخرين وضعيت يوسف كرمي ‌نيز گفت: اين ملي پوش از روز دوشنبه به تمرينات تيم ملي ملحق شد ولي هنوز به طور كامل مصدوميت وي بهبود نيافته و به انجام آب درماني و كار با وزنه مي‌پردازد.

سرمربي تيم ملي در خصوص اعزام تيم ملي به مسابقات بلژيك اظهار كرد: تمرينات تيم ملي تا 25 اسفند ادامه خواهد داشت و پس از آن بازيكنان در اختيار باشگاه‌ها قرار خواهند گرفت، پس از آن به استثناي چهار ملي پوش اعزامي‌ به بازي‌هاي هنرهاي رزمي‌ تايلند،‌ سايرين مشكلي از نظر حضور در رقابت‌هاي جام باشگاه‌ها ندارند، به فاصله اندكي پس از مسابقات تايلند، تيم ملي عازم رقابت‌هاي بلژيك مي‌شود كه در بخش آقايان حداكثر ده بازيكن و دو مربي به بلژيك اعزام مي‌شوند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن