تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813014549




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه روزنامه ها/اسكورت جنگنده‌هاي روسي در آسمان ايران/ پيشنهاد احمدي‌نژاد براي قيمت دلار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار ويژه روزنامه ها/اسكورت جنگنده‌هاي روسي در آسمان ايران/ پيشنهاد احمدي‌نژاد براي قيمت دلار
اسكورت جنگنده‌هاي روسي در آسمان ايران/ پيشنهاد احمدي‌نژاد براي قيمت دلار
فشار بر شوراي نگهبان براي تاييد صلاحيت حامي فتنه، جريان انحرافي در انديشه ايجاد موج تبليغاتي، دستگيري زمين خوار بزرگ پايتخت، پيشنهاد احمدي نژاد براي قيمت دلار ، طعنه ناطق در بين المجالس و واكنش عربستان، اسكورت جنگنده هاي روسي در آسمان ايران، نامه جمعي از سياسيون در دفاع از هاشمي رفسنجاني و ... از جمله اخبار ويژه روزنامه هاي 11 بهمن است.

به گزارش سرويس اخبار ويژه مهر، در صفحه‌ها و لابه‌لاي ستون‌هاي روزنامه‌هاي امروز سه شنبه اخبار جالب و ويژه‌اي به چشم مي خورد:

آقا رضا ربع پهلوي: من با جنبش سبز در تماس هستم

روزنامه كيهان در بخش خبر ويژه خود تحت عنوان "آقا رضا ربع پهلوي: من با جنبش سبز در تماس هستم" آورده است: رضا ربع پهلوي گفت: من در اين دو سال با خيلي از نمايندگان جنبش سبز تماس داشتم. وي در گفتگو با صداي آمريكا اشاره اي به هويت افراد ياد شده نكرد اما گزارش ها حاكي است كساني چون اردشير امير ارجمند و سازگارا زد و بندهاي ويژه اي با سلطنت طلبان پيدا كرده اند. ربع پهلوي مي گويد با اين طيف ها درباره سكولاريسم به نتيجه رسيده است. شاهزاده ناكام پهلوي همچنين مي گويد نظام پادشاهي را به جمهوري ترجيح مي دهد.در حالي كه برخي سران نظام رژيم شاه پس از فرار از كشور، با رژيم صدام ارتباط گرفتند، ربع پهلوي ادعا كرده است: من وطن پرستم حتي داوطلب شدم عليه صدام و قواي متجاوز بجنگم!

رايزني نامزدهاي اصلاح طلب براي معرفي فهرست واحد

كيهان در خبر ديگري آورده است: دبير كل حزب مردم سالاري مي گويد حداقل 80 نفر از نامزدهاي اصلاح طلب تاييد صلاحيت شده، در فهرست نامزدهاي اين حزب قرار مي گيرند. كواكبيان همچنين گفته است كه جريان متبوع وي منتظر نتايج رسيدگي به اعتراض برخي داوطلبان رد صلاحيت شده براي نهايي كردن فهرست خود است. در همين حال قنبري سخنگوي فراكسيون اقليت گفت در فهرست انتخاباتي حزب مردم سالاري قرار خواهد گرفت. وي با بيان اينكه از بنده هم جهت حضور در فهرست حزب مردم سالاري دعوت شده و من نيز پذيرفته ام، افزود: در حال رايزني با اصلاح طلبان حاضر در صحنه هستيم تا به ليست واحد دست يابيم.

فشار بر شوراي نگهبان براي تاييد صلاحيت حامي فتنه

روزنامه جوان در ستون برداشت خود با مطلبي تحت اين عنوان آورده است: با رد صلاحيت يك چهره اقتصادي در رفسنجان، فشار بر شوراي نگهبان براي تجديد نظر در صلاحيت وي توسط برخي اعضاي خانواده وي صورت گرفته است. س. ح با استفاده از رانت هاي مختلف اقتصادي هم اكنون جزو 10 سرمايه دار بزرگ كشور به حساب مي آيد و قبلا موسس يك شركت لوازم خانگي در ايران بوده است كه اين شركت را به ورشكستگي كشاند. اين فرد در انتخابات هاي مختلف حامي مالي حزب كارگزاران سازندگي و در انتخابات رياست جمهوري 88 نيز از اعضاي اصلي ستاد مير حسين موسوي بوده است.

جريان انحرافي در انديشه ايجاد موج تبليغاتي!

جوان در مطلب ديگري آورده است: در شرايطي كه منتقدان جريان انحرافي آمار كانديداهاي اين جريان در انتخابات مجلس نهم را چشمگير و در راستاي برنامه هاي مدون توصيف كرده اند، گزارش ها حاكي است كه حلقه اصلي انحراف براي تاييد صلاحيت باقيمانده نيروهايش لحظه شماري مي كند. اين جريان قصد دارد در آينده نزديك، رسما وارد عرصه هاي رقابت هاي انتخاباتي شود و فضاسازي هاي تبليغاتي را كليد بزند. در اين راستا مقرر شد كه حامي اصل يرهبر جريان انحرافي، اقدام به ايجاد يك موج تبليغاتي كند تا زمينه براي سوار شدن جريان انحرافي بر آن و پيشبرد امور انتخابات فراهم شود. جريان مذكور در بخشي از فعاليت هاي انتخاباتي خود "ميثاق نامه هايي" را هم آماده كرده تا بعد از تاييد صلاحيت كانديداها، با آنان وارد مذاكره شود و ميثاق نامه را به امضاي آنان برساند. شرط اعطاي كمك هاي مالي به كانديداها، هم امضاي همين ميثاق نامه است. نيروهاي جريان انحرافي بعد از امضاي اين تعهد نامه كتبي، به صورت مرحله اي كمك هاي مالي جريان انحرافي را كه گفته مي شود براي هر نفر بيش از يك ميليارد تومان است، دريافت خواهند كرد.

دستگيري زمين خوار بزرگ پايتخت

روزنامه قدس در ستون جهت اطلاع خود آورده است: معاون استاندار تهران از دستگيري بزرگترين زمين خوار پايتخت خبر داده و افزوده است: "ه - چ" به عنوان بزرگترين زمين خوار تهران حدود 50 هكتار زمين را در شهر انديشه و پرديش به صورت غير قانوني تصرف كرده است.

پيشنهاد احمدي نژاد براي قيمت دلار چه بود؟

قدس در خبري ديگر نوشت: وزير امور اقتصاد و دارايي در مصاحبه اي با بيان اينكه در تلاشيم قيمت دلار را بر اساس 1226 تومان در لايحه بودجه 91 تعيين كنيم، گفته است: البته آقاي احمدي نژاد پيشنهاد كرد قيمت دلار در لايحه بودجه كمتر از 1200 تومان باشد.

شيوه حراج سكه تغيير مي كند؟

قدس همچنين در خبر ديگري آورده است: بانك مركزي از بررسي پيشنهادي خبر داد كه در صورت تاييد نهايي، شيوه حراج سكه در بانك كارگشايي تغيير مي يابد و بسته هاي 100 تايي كنوني در قالب بسته هاي كوچكتري به صورت نقدي عرضه مي شود؛ كارشناسان پولي اين پيشنهاد را با هدف مديريت بازار در شرايط حاضر و ضرورت عرضه سكه براي شكستن سطح قيمت هاي كنوني ارائه كرده اند.

با قاتلان مصطفاي شهيد مصاحبه نمي كنيم

روزنامه حمايت در ستون "اصل خبر" آورده است: در پي درخواست چند خبرگزاري آمريكايي و انگليسي كه در تهران دفتر نمايندگي دارند براي گفتگو با خانواده شهيد احمدي روشن، خانواده شهيد در متن كوتاهي كه در اختيار خبرگزاري ها قرار گرفت اعلام كردند با هيچ رسانه آمريكايي و انگليسي و همچنين ساير رسانه هاي وابسته به صهيونيزم بين المل مصاحبه نمي كنند. خانواده شهيد روشن اعلام كردند: ما خون شهيد عزيزمان را به گردن آمريكا، انگليس، رژيم صهيونيستي مي دانيم و هرگز با رسانه هاي وابسته به قاتلان مصطفاي شهيد مصاحبه نمي كنيم.

ماموريت خارجي برخي كاركنان دولتي بدون مجوز قانوني

در ويژه هاي خراسان مي خوانيم: گفته مي شود بر اساس بررسي هاي چند سال اخير يك نهاد نظارتي، برخي كاركنان مجموعه هاي مهم دولتي در كشور، بدون اخذ مجوز از دستگاه هاي قانوني، به مامورت هاي خارجي رفته اند كه با واكنش مسئولان ارشد اين دستگاه ها نيز مواجه نشده است. همچنين اين نهاد نظارتي اعلام كرده است برخي ديگر از ماموران دولتي، بيش از مدت مصوب در خارج از كشور اقامت داشته اند كه اين تخلف نيز بدون رسيدگي بوده است.

راننده مقامات دولتي در اولويت عقد قرارداد قرار دارد

خراسان همچنين در خبر ديگري آورده: بر اساس بخشنامه اي كه اخيرا يك مقام مسئول دولتي به دستگاه هاي مختلف ارسال كرده است برخي شغل ها در ليست مصاديق عقد قرارداد فوري با آن اداره قرار گرفته اند تا بر اساس دستور هفته پيش هيئت دولت شركت هاي پيمانكاري از واسطه گري در اين زمينه حذف شوند. بر اساس اين نامه، رانندگي براي مقامات دولتي يكي از شغل هايي است كه فرد عهده دار آن مصداق اين تاكيد هيئت دولت است. در اين نامه تاكيد شده كه منظور راننده مقامات فردي است كه از وسيله نقليه دولتي استفاده مي كند.

طعنه ناطق در بين المجالس و واكنش عربستان

روزنامه جام جم در خبري نوشته است: پس از سخنراني حجت الاسلام علي اكبر ناطق نوري در هفتمين كنفرانس بين المجالس اسلامي درباره حكومت حاكمان خودكامه در عربستان سعودي هيئت پارلماني عربستان اين نشست را ترك كرد و جلسه براي دقايقي به هم ريخت اما پس از دقايقي اين كنفرانس كار خود را از سر گرفت. در اين باره علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز اعلام كرد اظهارات علي اكبر ناطق نوري در اين راه صرفا موضوعي تاريخي بوده و مربوط به زماني است كه تفكر اسلامي تمدن ساز بود اما بعدا دچار آفت شد.

اسكورت جنگنده هاي روسي در آسمان ايران

جام جم همچنين در خبري ديگر آورده است: هواپيماهاي نيروي هوايي روسيه در مسير رفت و برگشت به يك نمايش هوايي در كشور بحرين، با اخذ مجوز از آسمان ايران عبور كردند. يكي از خلبانان روسي حاضر در اين مأموريت، تصاويري از اين پرواز گرفته و آن را در اختيار يك سايت روسي قرار داده كه نشان دهنده اسكورت اين گروه توسط هواپيماهاي اف-4 فانتوم و اف-14 تامكت است. طبق قانون هاي بين المللي، هواپيماهاي نظامي بيگانه در عبور از يك كشور از ابتداي ورود تا خروج مي توانند توسط هواپيماهاي آن كشور مشايعت شوند.

آزادي استاد "شريف" از زندان

روزنامه تهران امروز در خبري نوشت: رئيس دانشگاه صنعتي شريف گفت: سيدمجتبي عطاردي عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف كه از سوي مقامات آمريكايي به اتهام خريد تجهيزات آزمايشگاهي بازداشت شده با پرداخت قرار وثيقه‌ ۴۶۰ هزار دلاري از زندان لس‌آنجلس آزاد و اكنون در منزل برادرش در لس‌آنجلس تحت‌نظر است. رضا روستا آزاد رئيس دانشگاه صنعتي شريف در گفت‌وگو با فارس، ‌با اعلام اين خبر گفت: سيدمجتبي عطاردي عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي شريف كه از سوي مقامات آمريكايي به اتهام خريد تجهيزات آزمايشگاهي بازداشت شده با پرداخت قرار وثيقه‌اي از زندان آزاد و اكنون در منزل برادرش در لس‌آنجلس تحت‌‌نظر است.

ادعاي روزنامه ايران از احتمال ترور احمدي نژاد به خاطر مصاحبه باهنر

ملت ما در ستون "غير رسمي" آورده است: سايت روزنامه ايران در يادداشتي به شدت از ‏مصاحبه اخير باهنر انتقاد كرد و نوشت: باهنر از جمله افرادي است كه از مناسبات قدرت ‏باخبر است، هم از موهوم بودن جريان انحرافي خبر دارد و هم از ولايتمداري احمدي نژاد ‏و هم از خطاهاي نابخشودني هم حزبيهاي خود ولي گويا كرسينشيني دو دهه‌اي وي در ‏مجلس شوراي اسلامي منجر شده به مقولات سياسي نگاه ابزاري داشته باشد. شخصيت‌ ‏شناسي باهنر نشان ميدهد كه ابايي از تناقض گويي در مصاحبه‌ها و سخنانش ندارد. اما به ‏نظر ميرسد مصاحبه اخير باهنر يك پرده ديگر از برنامه‌هاي آينده جريانات مخالف دولت ‏عليه شخص احمدي نژاد و دولت انقلابي و مردمي تحت مديريتش را كنار زد.‏منظور باهنر از جريان موهوم انحرافي تنها به اطرافيان رئيس‌جمهور محدود نيست بلكه ‏طبق شواهد و قرائن قطعي مخالفان صف كشيده در برابر دولت جريان انحرافي را چيزي ‏جداي از احمدي نژاد نميدانند؛ از سويي خود باهنر با اشاره به سخنان طعنه‌آميز چندماه پيش ‏ذوالنور، همان تعبيرات را به كار برده و در پاسخ به اين سؤال كه "ميخواستيم بدانيم شما ‏ليدر جريان انحرافي را در رأس اين جريان ميدانيد يا همانند برخي اصولگرايان رئيس ‏دولت را؟" مي گويد:‌ "فكر مي كنم بامزه‌ترين تعبير، حرف آقاي ذوالنور است كه اين دو تا ‏لاله و لادن هستند و نميشود آنها را از هم جدا كرد."‏ يك ماه پيش از عمليات ترور شهيد دكتر شهرياري و دكتر عباسي، جان ساورز رئيس ‏سرويس جاسوسي انگليس (‏MI6‎‏) از انجام عمليات‌هاي پنهان براي متوقف كردن برنامه‌ي ‏هسته ‌اي ايران خبر داده بود و بعد از اين اظهارات شاهد انجام چند ترور پي در پي بوديم ‏كه در نهايت به ترور شهيد مصطفي احمدي روشن منجر شد. بعد از اين اتفاق بلافاصله ‏نگاه‌ها به سمت ساورز و صحبت‌هاي قبلي آن رفت. به نظر مي آيد صحبت‌هاي اخير باهنر ‏نيز حاوي نكات خطرناك ضدامنيتي است كه در صورت روي دادن مسئوليت آن بر عهده ‏وي و محفلي است كه از همان روزهاي ابتدايي تشكيل دولت نهم با تمام توان به توطئه و ‏دسيسه‌چيني عليه مردم و دولت برآمده از آن پرداخته است.

نامه جمعي از سياسيون در دفاع از هاشمي رفسنجاني

روزنامه ايران در ستون "ديگه چه خبر؟" آورده است: بر اساس شنيده هاي موثق خبرنگار ايران، اخيرا جمعي از سياسيون مدعي اصولگرايي در داخل مجلس و خارجي از آن در نامه اي خواستار ابقاي هاشمي در رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام شده اند! نوشتن اين نامه و حمايت هاي جهت دار رسانه اي روزهاي اخير از هاشمي در حالي صورت مي گيرد كه از مدت رياست وي بر مجمع تشخيص مصلحت كمتر از چند ماه فرصت باقي است.

تكذيب اخبار دروغ در خصوص مهدي احمدي نژاد

ايران همچنين در خبري نوشت: خبر دار شديم كه روز گذشته روابط عمومي دانشگاه صنعتي شريف با انتشار بيانيه اي اخبار منتشر شده در خصوص هزينه تحصيل مهدي احمدي نژاد را تكذيب كرد. در اين بيانيه آمده است: در پي درج خبري مبني بر تحصيل آقاي مهدي احمدي نژاد در واحد بين الملل دانشگاه صنعتي شريف با شهريه 20 مليون تومان در هرترم، باطلاع مي رساند: ايشان ضمن طي فرايند معمولي و باگذراندن آزمون مربوطه در اين واحد پذيرفته شده است و هزينه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد با احتساب تخفيف مربوط به اعضاي هيات علمي دانشگاه ها در كل مدت تحصيل ايشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پايين تر مي باشد. ضمن تكذيب اين خبر مخدوش اصحاب رسانه بويژه خبرگزاري ها را به رعايت اخلاق اسلامي و حرفه اي و پرهيز از دروغ پراكني و شايعه سازي دعوت مي نمايد. همچنين دانشگاه صنعتي شريف حق پيگيري قضايي اين خبرسازي هاي كذب را براي خود محفوظ مي دارد.

اختلاس كننده بزرگ مدعي شد!

روزنامه وطن امروز در ستون "سايه روشن" در خبري آورده است: وكيل شهرام جزايري در نامه اي به صدا و سيما به پخش مستند "صراط" بشدت اعتراض كرد. قسمت دوم مستند "صراط" كه شامگاه يكشنبه و در پايان خبر 20:30 شبكه دوم و خبر شبكه يك به بررسي فراز و نشيب هاي مبارزه با مفاسد اقتصادي در 33 سال اخير پرداخت، اعتراض شديد شهرام جزايري را به دنبال داشت. وكيل شهرام جزايري در نامه اي به صدا و سيما با انتقاد از مستند صراط اعلام كرد اين مستند را تحت پيگرد قانوني قرار مي دهد. در اين نامه به پخش اسناد تصويري مربوط به محاكمه شهرام جزايري بشدت اعتراض شده است. پخش مستند صراط از شنبه هفته جاري آغاز شده و قرار است تا 20 بهمن ادامه يابد. همچنين دفتر اكبر هاشمي رفسنجاني با ارسال نامه اي براي معاون سياسي سازمان صدا و سيما اعتراض خود را نسبت به اين مستند اعلام كرد.

شكايت جوانفكر از قاضي

روزنامه همشهري در خبري آورده است: سايت روزنامه ايران نوشت: علي‌اكبر جوانفكر مشاور مطبوعاتي رئيس‌جمهور و مديرعامل ايرنا از ابوالقاسم صلواتي قاضي شعبه 15 دادگاه انقلاب به دليل صدور حكم فاقد مبناي قضايي به دادسراي انتظامي قضات شكايت كرد. اين شكايت روز چهارشنبه گذشته و در پي صدور حكم شعبه مزبور عليه جوانفكر مبني بر يك سال زندان و 5 سال انفصال از فعاليت‌هاي رسانه‌اي و عضويت در احزاب و گروه‌ها و انجمن‌ها تسليم دادسراي انتظامي قضات شد. در همين خصوص محسني اژه اي از شكايت جوانفكر از قاضي صلواتي اظهار بي اطلاعي كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 251]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن