تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814912406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنجال تبريز 90 را هم جنجالي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: جنجال تبريز 90 را هم جنجالي كرد
در برنامه شب گذشته ۹۰ طرفداران استقلال دربي ۷۴ را به صورت پيامكي از پرسپوليسي‌ها بردند.

به گزارش فارس، سوال برنامه شب گذشته ۹۰ اختصاص به پيش بيني نتيجه دربي ۷۴ پايتخت داشت كه ۴۶درصد به پيروزي استقلال، ۴۳درصد به برد پرسپوليس و ۱۱درصد هم به نتيجه مساوي راي دادند. به اين ترتيب استقلال شب گذشته در دربي پيامكي برنده شد و حالا بايد ديد روز پنجشنبه اين هفته در زمين چه نتيجه‌اي رقم مي‌خورد.

* پنالتي نادرست استقلال و پنالتي سوخته تراكتورسازي

هوشنگ نصيرزاده كارشناس داوري برنامه ۹۰ همانند تمام كارشناسان داوري اعلام كرد كرد پنالتي اول استقلال و همچنين اخراج احسان حاج صفي از تراكتورسازي اشتباه مسلم داور بوده است. نصيرزاده همچنين گفت كه محسن تركي يك پنالتي مسلم براي تراكتورسازي نگرفت.

نكته جالب اينكه فيلمي كه باشگاه استقلال مدعي بود از پشت دروازه دارد كه توپ به دست حاج صفي برخورد كرده نيز پخش شد اما در آن فيلم هم اين ادعا باشگاه استقلال رد و تصميم اشتباه داور تاييد شد.

حسين عسگري نايب رئيس كميته داوران كه روي خط آمده بود اشتباه هاي محسن تركي را تاييد و از اشتباه اين داور ابراز ناراحتي كرد ولي از حرف هاي سرمربي تراكتورسازي ناراحت بود كه چرا اشتباه داور را به مسايل پشت پرده ربط داده بود آن هم در حالي كه تراكتورسازي در دو ديدار ذوب آهن و شهرداري تبريز از اشتباه داوري سود برده است.

*قلعه نويي: چرا كميته داوران دست هاي پشت پرده را به خودش گرفت؟

امير قلعه نويي سرمربي تراكتورسازي از حسين عسگري و مهدي تاج مسئولان كميته داوران تشكر كرد و گفت: اينكه داوران در بازي هاي گذشته حق ما را داده اند را نبايد اينگونه توجيه كرد كه حالا در اين بازي هم حق مان ضايع شود. اين حرف غلطي است. محسن تركي داور خوبي است اما بلاي مسعود مرادي را سر او نياوريم زيرا مرادي مي توانست در عرصه بين المللي بيشتر پيشرفت كند.

وي گفت: داوري ما رو به پيشرفت است. عنايت به داوران جوان اعتماد كرد و اكنون هم حسين عسگري آمده اما نمي دانم چرا كميته داوران بحث دست هاي پشت پرده را به خود گرفته است؟ من عليه داوران و كميته داوران حرف نزده ام اما چنين ذهنيتي در مورد تراكتورسازي وجود داشته زيرا تراكتورسازي از داوري خيلي لطمه خورده است.

سرمربي تراكتورسازي تاكيد كرد: بارها از افزايش حقوق داوران دفاع كرده ام زيرا در آلمان ديده ام كه داوران در گذشته حقوق ۵ هزار ماركي مي گرفتند اما مي خواهم بپرسم كه اگر در پايان فصل تراكتورسازي سر يك امتياز قهرماني را از دست بدهد با اين همه طرفداران عاشق خدا را خوش مي آيد؟

قلعه نويي گفت: رفتار هواداران تراكتورسازي در شكستن صندلي ها را محكوم مي كنم اما آنها كه به عشق تراكتورسازي در آن هواي سرد و برفي به ورزشگاه آمدند وقتي اشتباه داوري را ديدند از نظر رواني تحت فشار قرار گرفتند. هرچند شكستن صندلي ها به بيت المال ضربه مي زند و پولش از همان ماليات تماشاگران گرفته مي شود اما همه جاي دنيا از اين اتفاق ها رخ مي دهد. او همچنين ابراز اميدواري كرد كه با اين بارش هاي برف و باران و تدبير مسئولان درياچه اروميه از خشك شدن نجات پيدا كند.

به گزارش فارس، هنگامي كه تصاوير شكستن صندلي ها در ورزشگاه يادگار امام تبريز پخش مي شد، هوشنگ نصيرزاده كه در استوديو حضور داشت با تفبيح اين حركت، تاكيد كرد كه در اهواز تاكنون حتي يك صندلي هم شكسته نشده است.

*مظلومي: طرفداران بعد از برد پرسپوليس برايم لقب جديد انتخاب مي كنند

پرويز مظلومي سرمربي استقلال كه روي خط آمده بود گفت: انشاءالله بعد از برد دوباره پرسپوليس طرفداران برايم لقب جديد انتخاب مي كنند و ما به احترام ۴۶ درصدي كه استقلال را برنده مي دانند پرسپوليس را شكست مي دهيم.

وي درباره ديدار با تراكتورسازي گفت: من هم قبول دارم داور اشتباه كرد و پنالتي به سود استقلال گرفت اما در ديدارهاي گذشته هم استقلال از اشتباه داوري ضربه ديده و پنالتي هايي به سود ما گرفته نشده است. در آن جو ورزشگاه داور، مربيان و بازيكنان مي توانستند درست تصميم بگيرند؟ از شروع گرم كردن بازيكنان قبل از بازي به ما گلوله برف مي زدند و در نيمه دوم آنقدر برف پرتاب كردند كه من سنگر گرفتم و نتوانستم لب خط بروم و بازيكنانم را هدايت كنم. من اهل جنجال سازي نيستم و واقعيت را مي گويم.

سرمربي استقلال گفت: با اين جوسازي هايي كه مي شود نگران داوري در دربي هستم. حسين عسگري بايد حواسش را جمع كند. اينكه مي گويند محسن تركي استقلالي است درست نيست. تراكتورسازي ۶ امتياز با مسايل داوري گرفته و مي خواهم بدانم اگر آن ۶ امتياز نبود اين تيم اكنون در كجاي جدول قرار داشت. ما هم ۷ امتياز بيشتر از بقيه تيم ها داشتيم و در نهايت ۶ امتياز از دست داديم.

* جعفري و شبهه عمدي بودن اشتباهات داوري عليه تراكتورسازي

محمد حسين جعفري مديرعامل تراكتورسازي گفت: اشتباه هاي زيادي داوران عليه تيم ما مرتكب شدند و به اين ترتيب اين ذهنيت كه داوران عليه تراكتورسازي هستند پيش آمد. وقتي تيم ما به صدر نزديك مي شد اين اشتباه ها رخ مي داد و در نيم فصل هم با مسئولان كميته داوران جلسه گذاشتيم از آنها خواستيم داوران با دقت بيشتري قضاوت كنند اما زماني كه دوباره تراكتورسازي به صدر رسيد شاهد اشتباه داوري بوديم و اين شبهه عمدي بودن اشتباهات به ضرر تراكتورسازي را در تماشاگران ما ايجاد كرده است. اگر اين بازي در هفته ۳۴ ليگ برتر بود آيا بازهم مي شد با يك عذرخواهي مسئله را تمام شده دانست؟

* ستار همداني: جباري در حضور مظلومي به قلعه نويي بي حرمتي كرد

ستار همداني مربي تراكتورسازي گفت: هنگام رفتن به سمت رختكن بوديم و امير قلعه نويي كه خيلي عصباني بود با مربيان تيم تراكتورسازي حرف مي زد. بازيكنان استقلال جلوتر حركت مي كردند كه جباري برگشت و در حضور مظلومي به قلعه نويي بي احترامي كرد و رفتار غلطي انجام داد. نمي دانم چطور بازيكن به خودش اجازه مي دهد كه عليه سرمربي كه سال ها براي استقلال زحمت كشيده و افتخار آفريده بي احترامي كند. اين مسئله در حضور مظلومي رخ داد و نمي دانم چرا مظلومي واكنشي نشان نداد. ما در تراكتورسازي براي مقابله با بازيكن سالاري مهدي كياني را كنار گذاشتيم اما اين اتفاق در استقلال رخ نمي دهد.

مظلومي در واكنش به اين موضوع گفت: من چيزي نديدم و بهتر است با خود جباري در اين زمينه حرف بزنيد. من نديدم جباري به قلعه نويي بي احترامي كند ولي حتما به جباري حرفي زده اند كه او جواب داده است! هرچند نمي پذيرم بازيكن به مربي بي احترامي كند.

* قهرماني ۲ پنالتي پرسپوليس را نگرفت

در كارشناسي داوري ديدار پرسپوليس و ذوب آهن هم مشخص شد دو پنالتي پرسپوليس را محسن قهرماني نگرفته است. ضمن اينكه نصيرزاده تاكيد كرد كه قاضي از ذوب آهن بايد اخراج مي‌ شد.

* رويانيان: اميدوارم نتيجه دربي روي اتفاقات غيرفوتبالي رقم نخورد

محمد رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس هم روي خط آمد و گفت كه براي برنامه ۹۰ پيامك زده و در نظر سنجي برنامه شركت كرده و راي به برد پرسپوليس داده است. او گفت كه پرسپوليس براي ديدار روز پنجشنبه بازيكن مصدوم، محروم، مجروح و زنداني ندارد!

مديرعامل پرسپوليس عنوان كرد: معتقدم ۴۳ درصدي كه راي به برتري پرسپوليس داده اند و ۱۱ درصدي هم كه به تساوي راي داده اند پرسپوليسي هستند زيرا پرسپوليس دو سه بار پياپي به استقلال باخته و آنها هم كه راي به تساوي داده اند در واقع طرفدار پرسپوليس هستند و به اين ترتيب ۵۴ درصد پرسپوليسي هستند.

وي ادامه داد: مي‌توانيم در دربي پيروز شويم و فقط اميدوارم اتفاقات غيرفوتبالي نتيجه را رقم نزند كه البته بعيد مي دانم تيم بزرگ استقلال چنين كارهايي كند.

رويانيان همچنين گفت كه پول دنيزلي را از محل فروش عليرضا حقيقي به روبين كازان تامين كرده و بابت اين انتقال يك ميليون و ۴۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه پرسپوليس واريز شده است.

رويانيان از سرپرستي احتمالي محمد زادمهر در پرسپوليس خبر داد و گفت كه او جلسه اي با دنيزلي داشت و با توجه به ويژگي هايي كه دارد مي تواند به تيم ما كمك و بازيكنان را كنترل كند و حضورش مثبت است.

مديرعامل پرسپوليس در مورد جريمه ۱۵ درصدي ميثاق معمارزاده بعد از شكست برابر نفت آبادان گفت: او از ديدار با ملوان تحت تعقيب كميته انضباطي ما بود زيرا در آن بازي هم عملكرد ضعيفي داشت ولي دست نگه داشتيم و بعد از شكست برابر نفت آبادان اين جريمه او اعمال شد.

سه|ا|شنبه|ا|11|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن