تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815276742




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از تساوي با ذوب آهن؛باشگاه پرسپوليس از محسن قهرماني شكايت كرد/ اعتبار ليگ زير سئوال مي‌رود!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پس از تساوي با ذوب آهن؛باشگاه پرسپوليس از محسن قهرماني شكايت كرد/ اعتبار ليگ زير سئوال مي‌رود!
باشگاه پرسپوليس از محسن قهرماني شكايت كرد/ اعتبار ليگ زير سئوال مي‌رود!
باشگاه پرسپوليس اعتراض رسمي خود نسبت به اشتباهات داوري به ويژه قضاوت بازي پرسپوليس - ذوب آهن را به كميته داوران فدراسيون فوتبال ارسال كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، اين شكايت كه رونوشت آن نيز براي علي كفاشيان ارسال شده است، خطاب به مهدي تاج، رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال اين چنين آغاز مي‌شود: همانطور كه استحضار داريد ديدار دو تيم پرسپوليس و ذوب آهن كه روز يكشنبه، نهم بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادي برگزار شد در حالي با تساوي بدون گل پايان يافت كه به استناد تصاوير تلويزيوني، دو خطاي پنالتي بازيكنان حريف به دليل كم توجهي داور ناديده گرفته شد تا با توجه به شرايط پرسپوليس در جدول و همچنين در آستانه بازي حساس شهرآورد، دو امتياز باارزش از تيم ما سلب شود.

در ادامه اين نامه آمده است: برابر تصاوير تلويزيوني ثبت شده، خطاي پنالتي اول زماني روي داد كه جواد كاظميان، بازيكن تيم پرسپوليس در محوطه جريمه صاحب توپ بود اما بازيكن سرنگون شده ذوب آهن با ضربه دست كه عمد بودن آن مشخص است، توپ را از جلوي پاي او دور كرد. دومين خطاي پنالتي در نيمه دوم و زماني اتفاق افتاد كه علي كريمي در محوطه جريمه پا به توپ به سمت دروازه حريف حركت مي‌كرد و بازيكن ذوب آهن با خطاي مسلم او را متوقف كرد. اين پنالتي آشكار هم براي پرسپوليس اعلام نشد.

بر اين اساس با توجه به اينكه اعضاي تيم پرسپوليس در جريان بازي با احترام به داور از هرگونه اعتراض امتناع كرده‌اند، اميد مي‌رود كه كميته محترم داوران با بررسي اين شكايت ضمن برخورد مناسب، حتي الامكان از تكرار موارد مشابه جلوگيري كند.

مسئولان باشگاه پرسپوليس در متن نامه خود همچنين يادآور شده‌اند: همانطور كه پيش از اين نيز در اعتراض‌هاي قبلي يادآوري كرده بوديم تيم پرسپوليس اين روزها شرايط حساسي را پشت سر مي گذارد و بدون ترديد، بروز اينگونه اشتباهات داوري كه در اين فصل بارها براي اين تيم مسئله ساز شد، نه تنها لطمات معنوي و مادي جدي متوجه باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و هواداران پرشمار آن مي‌كند، بلكه با كاهش اقبال هواداران و علاقه‌مندان نتيجه آن براي كل ليگ، تيم ملي كشورمان و موقعيت فوتبال ايران در عرصه‌هاي بين المللي به ويژه نزد كنفدراسيون فوتبال آسيا، به شدت زيان‌بار خواهد بود.

در اين شكايت نامه همچنين خاطر نشان شده است: تيم پرسپوليس در اين فصل بارها از ناحيه كم توجهي داوران امتيازات باارزشي را از دست داد كه در موقعيت كنوني در جدول رده بندي رقابت‌ها تاثيرگذار بوده و متاسفانه اين روند همچنان ادامه دارد. با وجود پرهيز باشگاه از جوسازي و غوغاسالاري شاهد بي توجهي به درخواست‌هاي مكرر براي برقراري عدالت در رقابت‌ها بوده‌ايم. بدون ترديد اين فقط آينده و موقعيت پرسپوليس نيست كه با اين روند در خطر جدي قرار گرفته است، بلكه با تكرار چنين مواردي به سود بعضي از تيم‌ها و عليه تيم‌هايي ديگر از جمله تيم پرسپوليس، اعتبار رقابت‌هاي ليگ برتر و نتايج پاياني آن زير سوال خواهد رفت.

باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس و ميليون‌ها هوادار آن، از كميته محترم داوران انتظار دارند كه در راستاي تلاش‌‍هاي صورت گرفته براي ارتقاي سطح داوري ليگ، اقدامات جدي را براي جلوگيري از تكرار موارد مشابه و تغيير نتايج بازي‌ها به عمل آورد تا منجر به تغيير در رده بندي نهايي در پايان فصل نشود. بدون ترديد اين باشگاه انجام پيگيري‌هاي بيشتر را حق محفوظ خود مي‌داند. همچنين انتظار دارد برخلاف رويه گذشته از نتايج اقدامات، اين باشگاه را كتبا مطلع فرمائيد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن