تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815671107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري كارگاه پيشگيري از جرم در مه ولات/ توجه به بيداري اسلامي در دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري كارگاه پيشگيري از جرم در مه ولات/ توجه به بيداري اسلامي در دهه فجر
برگزاري كارگاه پيشگيري از جرم در مه ولات/ توجه به بيداري اسلامي در دهه فجر
مشهد - خبرگزاري مهر: برگزاري كارگاه پيشگيري از وقوع جرم، توجه ويژه به بيداري اسلامي در دهه فجر و پيش بيني 258 برنامه فرهنگي در ايام فجر سبزوار از اخبار فرمانداري هاي خراسان رضوي هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، فرماندار مه ولات در اين كارگاه آموزشي گفت: تحقق اهداف پنهان در تهاجم فرهنگي دشمنان، بسترساز وقوع جرم در جامعه است.

علي حاجي عرب اظهاركرد: هرچند اين توطئه ها از بدو پيروزي انقلاب اسلامي تاكنون خنثي شده است، ولي دشمنان نيز بيكار ننشسته اند و با ابزارهاي تبليغاتي خود به صورت شبانه روزي براي تاثيرگذاري بر اذهان نسل جوان تلاش مي كنند.

وي اظهار داشت: كسب آگاهي و مقابله با اين نبرد فرهنگي از وظايف آحاد مردم و دستگاه هاي اجرايي است.

فرماندار مه ولات از آموزش و پرورش به عنوان يكي از موثرترين نهادهاي كاهش وقوع جرم ياد و اضافه كرد: آموزش معلمان در زمينه نحوه رفتار مطلوب و منطقي با دانش آموزان اعم از منضبط و خاطي بايستي بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.

محمد حسيني رئيس دادگستري مه ولات نيز در اين جلسه اجراي فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر را در كاهش وقوع جرم موثر دانست و افزود: قطعا موفقيت در اين عرصه نيازمند همكاري هرچه بيشتر مردم با قوه قضاييه و نيروي انتظامي است.

وي تصريح كرد: ورود دستگاه هاي فرهنگي به مقوله پيشگيري از وقوع جرم نقش بي بديلي در تحقق اين هدف، ارتقاي سطح امنيت در جامعه و كاهش آسيب هاي اجتماعي دارد.

بيداري اسلامي در جشن هاي دهه فجر قوچان مورد توجه باشد

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري قوچان بر توجه به موضوع بيداري اسلامي در جشن هاي دهه فجر شهرستان تاكيد كرد.

رمضانعلي حسين زاده در جلسه كميته پشتيباني ستاد گراميداشت دهه فجر شهرستان، قوت يافتن بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه را از ديگر اهداف اين برنامه ها عنوان كرد.

وي افزود: تقارن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با هفته وحدت و سالروز آغاز امامت امام عصر(عج)، تعميق بخشيدن به شكوه و غناي مراسم امسال را از اهميت بيشتري برخوردار مي سازد.

وي با بيان اينكه نظام سياسي حاكم بر كشور مبتني بر اصول و ارزش هاي اسلامي است، تصريح كرد: تلاش براي برگزاري باشكوه و رعايت تمامي مولفه هاي مورد نياز در جشن هاي دهه فجر وظيفه تمامي دستگاه ها و نيز همه معتقدان به انقلاب اسلامي است.

گفتني است در اين جلسه تامين منابع مالي مورد نياز براي اجراي برنامه هاي دهه فجر مود بحث و تبادل نظر اعضا قرار گرفت.

پيش بيني 258 برنامه فرهنگي در ايام دهه فجر سبزوار

معاون سياسي اجتماعي فرمانداري سبزوار تعداد برنامه هاي پيش بيني شده از سوي كميته بانوان فرمانداري در دهه فجر امسال را 258 مورد عنوان كرد.

رضا مدرسي پور اظهاركرد: مسابقات متعدد كتابخواني براي عموم مردم، در سطح دانشگاه ها و مدارس شهرستان و با همكاري نهاد كتابخانه هاي عمومي، آموزش و پرورش، مديران مراكز آموزش عالي و نيز ساير دستگاه ها برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به برپايي نمايشگاه دستاوردهاي مراكز فني و حرفه اي شهرستان، اضافه كرد: برگزاري مسابقه از متن وصيت نامه سياسي الهي امام خميني(ره)، غبارروبي مزار شهدا، برگزاري مسابقات فوتسال، واليبال و كوهپيمايي از ديگر برنامه هايي است كه با همكاري مركز آموزش فني و حرفه اي سبزوار اجرا خواهد شد.

معاون فرماندار سبزوار از بهسازي و بهره برداري از خانه عظيميان به همت اداره ميراث فرهنگي شهرستان خبر داد و اظهار داشت: براي اجراي اين طرح كه اعتبارات آن از محل بودجه ملي تامين شده، 200 ميليون ريال اختصاص يافته است.

مدرسي پور از پايگاه هاي بسيج خواهران به عنوان يكي از فعال ترين نهادها در پي ريزي و اجراي برنامه هاي فرهنگي كميته بانوان شهرستان ياد و اضافه كرد: جمعيت هلال احمر، شوراهاي اسلامي، هيات هاي مختلف اداره ورزش و جوانان، بهزيستي، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و نيروي انتظامي از ديگر دستگاه هاي مشاركت كننده در اين امر هستند.

وي بيان كرد: جشنواره عكس، موسيقي، هنرهاي تجسمي، شب شعر و محلي سرايي از جمله برنامه هاي هنري اين كميته است كه در نگارخانه ها و فرهنگسراهاي مختلف سبزوار برپا خواهد شد.

تقارن دهه فجر با هفته وحدت فرصتي براي تقويت وفاق ملي است

فرماندار باخرز بر استفاده از فرصت دهه فجر امسال كه با هفته وحدت مقارن شده است در راستاي تقويت وفاق ملي تاكيد كرد.

حسين جمشيدي در جلسه هماهنگي برنامه هاي دهه فجر در مورد رويكردهاي ستاد بزرگداشت اين دهه در شهرستان گفت: بهره گيري از توان رسانه ها براي اطلاع رساني در زمينه اهداف و دستاوردهاي نظام ، فراگيرسازي فعاليت هاي فرهنگي در سطح شهرها و روستاها و ايجاد تنوع در برنامه هاي امسال عنوان رويكردهاي اساسي اين ستاد است.

وي كميته مدارس را از جمله مهم ترين كميته هاي ستاد دهه فجر دانست و اظهار داشت: تمام نهادها و ادارات عضو در اين كميته شامل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي، انجمن هاي ادبي و هنري، آموزش و پرورش، كانون ها و واحدهاي فرهنگي مدارس بايستي با درك اهميت اين كميته براي ترويج و تعميق آرمان هاي انقلاب اسلامي در ميان نسل مخاطب خود تلاش و برنامه ريزي كنند.

فرماندار باخرز با تاكيد بر حفظ و اعتلاي هويت اسلامي و ايراني در قالب برنامه هاي دهه فجر امسال شهرستان تصريح كرد: افزايش اميد، نشاط و پويايي در ميان آحاد جامعه به ويژه نسل جوان و تاكيد بر لزوم حضور پرشور آنان در راهپيمايي 22 بهمن و نيز انتخابات پيش رو بايستي مورد توجه اعضاي كميته ها قرار گيرد.

دهياران براي جلب مشاركت حداكثري در انتخابات تلاش كنند

فرماندار رشتخوار گفت: دهياران به عنوان مجريان سياست هاي نظام در سطح روستاها بايستي براي جلب مشاركت حداكثري مردم در انتخابات تلاش كنند.

هاشم جنگي در نشست مشورتي دهياران روستاهاي بخش مركزي اين شهرستان افزود: تعيين اولويت هاي كاري، شناسايي و انعكاس نيازهاي روستاها به بخشداري و تلاش براي توسعه ظرفيت هاي هر روستا از ديگر وظايف دهياران است.

وي از توجه به مسايل بهداشتي، امنيتي و نظارت بر پيشرفت پروژه هاي عمراني به عنوان اولويت هاي كاري دهياران ياد كرد.

فرماندار رشتخوار با تاكيد بر لزوم تمركز زدايي از برنامه هاي جشن دهه فجر در شهرها و تسري دادن آن به سطح روستاها افزود: افزايش آگاهي اجتماعي و سياسي ساكنان اين مناطق از مسايل روز و نيز مباني انقلاب اسلامي از مواردي است كه بايد در اجراي اين برنامه ها لحاظ شود.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن