تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815407361




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سازمان‌دهي يك ميليون و 500 هزار بسيجي براي برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: سازمان‌دهي يك ميليون و 500 هزار بسيجي براي برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر
ايران > دفاع - همشهري آنلاين:
جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ از سازماندهي يك ميليون و 500 هزار بسيچي براي برگزاري ويژه برنامه‌هاي دهه فجر امسال خبر داد.

سردار احمد ذوالقدر جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، در نشست خبري كه صبح امروز دوشنبه به منظور تشريح برنامه‌هاي دهه‌ فجر اين سپاه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامي دو بال دارد كه يكي از آنها سيلي بود كه انقلاب اسلامي به منافع استكبار جهاني زد و آثار اين سيلي هنوز قابل روئيت است.

وي افزود: در اين 32 سال اخير بيش از 30 توطئه بزرگ عليه ايران صورت گرفته و دشمنان تلاش مي‌كنند كه اين انقلاب يا به اهدافش نرسد و يا از اصول و ارزش‌هاي خود كوتاه بيايد تا در نهايت آن را ساقط كنند.

ذوالقدر ادامه داد: عدالت محوري و ياري رساندن به مستضعفين عالم بال دوم انقلاب اسلامي است كه امروز مي‌بينيم اين شعار فراتر از گرايش‌هاي قومي و مذهبي ديده مي‌شود.

جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به بيداري مردم در جهان، تصريح كرد: شعار 99 درصد كه امروز در دنيا مطرح مي‌شود با ادبيات ما همان مستضعفين معنا مي‌شود.

ذوالقدر افزود: امروز سقوط ديكتاتورها در كشورهاي اسلامي منطقه را مي‌بينيم و شاهديم مردم با دست خالي و مشت‌هاي گره كرده ابرقدرت‌ها را وادار مي‌كنند كه از قدرت دست بكشند. ملت‌ها بيدار هستند و بر عليه ظلم قيام مي‌كنند و قانون مجلس منطبق با خواسته خود را مي‌خواهند كه اينها نشانه‌هاي انقلاب اسلامي است.

وي در بخش ديگري از سخنانش خاطرنشان كرد: حضور ‌بي‌بديل مردم و رهبري واحد، از علل پيروزي انقلاب اسلامي بود و انقلاب‌هاي منطقه هم بايد رهبري واحدي داشته باشند تا به پيروزي كامل برسند.

ذوالقدر ادامه داد: امروز برخي تلاش مي‌كنند كه بگويند بيداري خاورميانه اسلامي نيست و بيداري انساني است. در حاليكه مقام معظم رهبري بر اسلامي بودن اين انقلاب‌ها تاكيد دارند.

جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ با بيان اينكه "نه شرقي و نه غربي" جزء خطوط قرمز ما است، تاكيد كرد: امروز دشمنان انقلاب اسلامي تمام سعي و تلاش‌شان اين است كه در جبهه و صفوف مردم خدشه وارد كنند و بين ملت ما تفرقه بيندازند.

وي ادامه داد: دشمن نوك پيكان حملات خود را به سمت اركاني كه منتصب به رهبري هستند قرار داده است، آنها امروز از طريق ماهواره، اينترنت، ترويج زندگي به سبك غرب و مخالفت با پوشش اسلامي به دنبال گمراه كردن جوانان ما هستند.

ذوالقدر با بيان اينكه دشمن به دنبال عدم حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن است، اظهار داشت: ما 22 بهمن را به عنوان يك راي گيري براي نظام تلقي مي‌كنيم و با تمام وجود در آن شركت خواهيم كرد تا دشمنان انقلاب مايوس شوند.

جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينكه برنامه‌هايي از جمله برگزاري نمايشگاه‌ها، مسابقات، بازديد از آسايشگاه جانبازان و ديدار با خانواده شهدا را قبل از شروع دهه فجر برگزار كرديم، گفت: امسال براي اولين بار 72 هزار دانش آموز دختر و پسر مقطع دوم دبيرستان را در دهه فجر در قالب اردوهاي راهيان نور به مناطق جنگي جنوب اعزام مي‌كنيم كه 20 هزار نفر از آنها را دختران تشكيل داده‌اند.

ذوالقدر با بيان اينكه يك ميليون و 500 هزار بسيجي را براي برگزاري برنامه‌هاي دهه فجر سازماندهي كرده‌ايم، اظهار داشت: در تهران 2 هزار رده مقاومت، 22 ناحيه و 400 حوزه براي اجراي برنامه‌هاي دهه فجر آماده شده‌اند.

وي در ادامه در خصوص برنامه‌هاي سپاه تهران در دهه فجر گفت: روز 12 بهمن شاهد رژه موتور سواران از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا همچنين حضور بسيجيان در محل جلوس امام (ره) و زدن زنگ انقلاب اسلامي در مدارس هستيم.

ذوالقدر افزود: در روز 13 بهمن، ديدار با خانواده‌هاي شهداي انقلاب اسلامي، ديدار با جانبازان، عطر افشاني مزار شهدا و مراسم ويژه شهداي هسته‌اي، در روز 14 بهمن حضور پرشور در نماز جمعه، كوهپيمايي 2 هزار نفري گردان‌هاي عاشورا و الزهرا، روز 16 بهمن، گردهمايي بصيرت با عنوان حضور حداكثري در انتخابات، همايش حلقه‌هاي صالحين و برگزار مسابقات قرآن و عترت را شاهد خواهيم بود.

جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: همايش زن مسلمان و بيداري اسلامي و برپايي نمايشگاه نرم افزاري قرآني آيه‌هاي تمدن، جشنواره تئاتر سرود و نمايش، در روز 17 بهمن و جشنواره ادبيات داستاني افتتاح سايت صالحين سپاه محمد رسول الله (ص) و همايش بسيج هنرمندان در روز 18 بهمن و جشنواره فرهنگ ورزشي قهرمانان بسيج و مراسم شب شعر و خاطره در روز 19 بهمن برگزار خواهد شد.

ذوالقدر در خصوص برنامه‌هاي روز 20 بهمن گفت: در اين روز جشن بزرگ ميلاد و اهداي جهيزيه به خانواده‌هاي مستضعف صورت مي‌گيرد و در روز 21 بهمن ماه آيين‌هاي نمادين انقلاب اسلامي و نور افشاني در نقاط مختلف تهران برگزار مي‌شود. همچنين در روز 22 بهمن شاهد اجراي سرود 22 هزار نفري دانش آموزان در ميدان آزادي خواهيم بود كه با توجه به بيداري اسلامي در منطقه سرود آنها نيز تغيير كرده است.

جانشين فرماندهي سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در بخش ديگري از سخنانش اظهار داشت: سپاه تهران اعتقاد دارد همه مردم تهران بسيجي هستند مگر افرادي انگشت شمار كه صلاحيت و لياقت حضور در بسيج را ندارند. ما به دنبال جذب حداكثري هستيم كه در اين راستا طي برنامه 5 ساله 3 ميليون و 500 هزار نفر را جذب خواهيم كرد.

ذوالقدر در ادامه خاطرنشان كرد: سپاه تهران از 31 استان كشور در خواست كرد غرفه‌هاي ويژه‌اي را در خيابان آزادي به نمايش عموم بگذارند كه در آن غرفه‌ها تصاويري از حضور مردم آن استان در طول انقلاب و دستاوردهايشان و آداب و رسو‌مشان را نمايش دهند كه تاكنون 20 استان آمادگي خود را اعلام كردند.

وي در پايان سخنانش تاكيد كرد: سپاه تهران بزرگ مسئوليت جمع آوري كمك براي ساخت صحن حضرت زهرا (س) را در بين الحرمين را بر عهده گرفته است كه جزئيات آن به زودي اعلام خواهد شد.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن