تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اردبيل:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اردبيل:
خبرگزاري فارس: رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اردبيل گفت: همزمان با سي ‌و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران 2 هزار و 500 برنامه متنوع در جاي جاي استان اردبيل برگزار مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حجت‌الاسلام ولي نظر‌پور صبح امروز در نشست مطبوعاتي در آستانه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: مهم‌ترين اثر و پيام ايام گراميداشت دهه فجر تجديد بيعت و پيمان با امام شهدا و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي است كه در 33 سال گذشته در اين كشور خلق شده است.

وي با بيان اينكه اين نظام آثار و بركات معنوي و مادي بسياري را به همراه داشته است، خاطرنشان كرد: يكي از آشكار‌ترين اين آثار و برجستگي‌ها را مي‌توان صدور پيام انقلاب دانست كه سبب خيزش‌ها و خروش ملت‌هاي آزاديخواه عليه استكبار جهاني شده است.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اردبيل يكي از دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي را بيداري امت‌هاي اسلامي و حتي غير‌اسلامي در خيز عظيم عليه استكبار جهاني توصيف كرد و افزود: ما شاهد به تحقق نشست دو پيام اصيل انقلاب يعني حضور مردم در صحنه و به نمايش گذاشتن ارزش‌هاي اسلامي و ديني در جامعه هستيم به گونه‌اي كه اين مباني انقلاب ما را به الگوي بي‌نظير در دنيا تبديل كرده است.

* دشمن از الگو شدن ايران هراس دارد

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، نظر‌پور در ادامه سخنان خود با بيان اينكه دشمن سعي مي‌كند نگذارد ايران اسلامي ما به الگوي بي‌نظير تبديل شود اظهار داشت: الگو شدن ايران براي ملت‌هاي آزاديخواه ديگر به ضرر استكبار است چرا كه حيات آنها را به خطر مي‌اندازد.

اين مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به تدارك برنامه‌هاي شاد و متنوع ايام دهه فجر امسال و تقارن اين ايام با جشن‌هاي ماه ربيع‌الاول تصريح كرد:‌ ما در قالب 21 كميته اجرايي و تخصصي با تشكيل 10 ستاد شهرستاني و مناطق تابعه سعي مي‌كنيم برنامه‌هاي دهه فجر امسال را با شور و شعف خاص بعد از چند سال تقارن ايام محرم و صفر با حضور آحاد مردم برگزار كنيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اردبيل به استفاده از فرصت‌هاي مناسب هفته وحدت در تقويت مباني انقلاب اسلامي اشاره كرد و افزود: در اين ايام جشن‌ها و جشنواره‌هاي مختلف، گفتمان‌هاي ديني و يادواره شهدا برگزار مي‌شود.

نظر‌پور اضافه كرد: همزمان با ورود تاريخي امام در 12 بهمن سال 57 زنگ انقلاب در مدارس استان اردبيل نواخته مي‌شود و پيش از اين برنامه نيز مسئولان استان ساعت 8:30 روز 12 بهمن با حضور در گلزار شهداي بهشت فاطمه اردبيل با آرمان امام و شهدا تجديد بيعت مي‌كنند.

وي ديدار با نماينده ولي فقيه و ائمه جمعه شهرستان‌ها و افتتاح صدها پروژه عمراني، اقتصادي و خدماتي با حضور مسئولان ارشد استان و همچنين برگزاري ‌ محافل فرهنگي، سياسي و گفتمان‌هاي ديني را از جمله اين برنامه‌ها اعلام كرد.

دبير ستاد دهه فجر استان با اشاره به اعزام 180 مبلغ و روحاني به مناطق مختلف استان بيان داشت: در قالب اين اعزام‌ها برنامه‌هاي ترويج فرهنگ اسلامي و ديني انجام شده كه تلاش مي‌شود محوريت آن مساجد و مدارس و دانشگاه‌ها باشد.

نظر‌پور برگزاري مسابقات فرهنگي، شب شعر و خاطره‌گويي از دوران انقلاب اسلامي، مقاله‌نويسي، چاپ و انتشار نشريات داخلي و برگزاري يادواره‌هاي مختلف شهدا را از ديگر برنامه‌هاي مناسبتي ايام دهه فجر اعلام كرد.

اين مسئول يادآور شد: ديدار با جانبازان در آسايشگاه آنها و همچنين برگزاري مسابقات متعدد فرهنگي - ورزشي در رشته‌هاي مختلف با حضور برادران و خواهران و همچنين برگزاري همايش‌ها و گردهمايي‌هاي بسيجيان با هدف بصيرت‌افزايي و تجديد بيعت با آرمان‌هاي نظام و شهدا را از ديگر تدارك اين ايام اعلام كرد.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اردبيل همچنين از برگزاري يادواره شهداي عشاير استان همزمان با شهادت امام حسن عسگري در اصلاندوز خبر داد و افزود:‌ ما امسال سعي كرديم برنامه‌هاي خودمان را با محوريت مساجد انجام دهيم چرا كه مساجد ركن اصلي در روشنگري و تبيين اهداف انقلاب اسلامي بوده است.

نظر‌پور همچنين از اعزام اكيپ‌هاي بهداشتي ـ درماني به مناطق محروم در اين ايام و اهداي 350 مورد جهيزيه به نو‌عروسان در ايام دهه فجر خبر داد.

اين مسئول اوج برنامه‌‌هاي دهه فجر را حضور آگاهانه مردم در راهپيمايي 22 بهمن اعلام كرد و گفت: اين حضور به تمام شيطنت‌هاي استكبار پاسخي دندان‌شكن و قاطع خواهد داد تا آنها دست از توطئه‌ها و تحريم‌هاي خود عليه ملت ايران بردارند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، دبير ستاد دهه فجر استان با بيان اينكه هيچ تغييري در مسير راهپيمايي يوم‌الله 212 بهمن ايجاد نشده است اظهار داشت: مسير حركت برادران و خواهران به ترتيب از ميدان شريعتي و ميدان ايستگاه سرعين اردبيل به مست ميدان مصلي خواهد بود.

وي در پايان سخنان خود از نور‌افشاني در شب 22 بهمن و به صدا در آمدن نداي الله‌اكبر در اين يوم مبارك خبر داد.

انتهاي پيام/صا10

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن