تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش توليد با توان داخلي در صدر برنامه هاي وزارت نفت قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: افزايش توليد با توان داخلي در صدر برنامه هاي وزارت نفت قرار دارد
اهواز- وزير نفت روز يكشنبه در پيامي به مناسبت گشايش سومين نمايشگاه تخصصي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي خوزستان، افزايش توليد با توان داخلي را در صدر برنامه هاي اين وزارتخانه عنوان كرد.


به گزارش ايرنا, "رستم قاسمي" در اين پيام كه در آيين افتتاح اين نمايشگاه قرائت شد, تاكيد كرده است : وزارت نفت با آگاهي از ماموريت و رسالت خطير خود در توسعه اقتصادي كشور، با در نظر گرفتن جايگاه اين صنعت در سند چشم انداز 20 ساله, هدف بزرگ افزايش توليد با توان نيروي بومي را در تمامي بخش هاي بالادستي و پايين دستي دنبال مي كند.

وزير نفت در اين پيام صنعت نفت جمهوري اسلامي ايران را از مهمترين اركان توليد انرژي در جهان دانست و جهش و تحول در زمينه خودكفايي آن را عاملي بسيار مهم و تاثير گذار در دستيابي به توسعه كشور در تمامي بخش ها عنوان كرد.

وزير نفت در اين پيام تاكيد كرده است در توليد دانش، تكنيك، ساخت كالا و تجهيزات مورد نياز نيز مصمم و در صدد هستيم با اتكا به تجربه يكصد ساله، نيروي انساني كار آزموده ، پژوهش و برنامه ريزي، تمام ظرفيت هاي دستيابي به اهداف بزرگ خود را شكوفا كنيم.

وزير نفت به وجود نيروي انساني متخصص، متعهد، خلاق و داراي اخلاق با روحيه بسيجي در صنعت نفت كشور نيز اشاره كرده و آن را مايه مباهات و افتخار دانست.

قاسمي ابراز اميدواري كرده است اين قابليت ها با بهره گيري از توان بخش خصوصي در كوتاه ترين مدت زمينه ساز رفع نيازهاي اساسي صنعت نفت كشور شود.

وزير نفت در فراز ديگري از پيام خود به نمايشگاه تخصصي خوزستان، پيشرفت هاي حاصله در صنعت نفت كشور را نيز مورد اشاره قرار داده و آن را بيانگر اين موضوع مهم دانسته كه كشور در زمينه عبور از تنگناهاي اجراي پروژه ها، تامين كالا و تجهيزات، شعار "ما مي توانيم" را به عمل ترديد ناپذير "ما توانستيم" تبديل نموده است.

قاسمي همچنين با اشاره به سوابق شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب با مركزيت خوزستان، اين شركت را مولد، منشا و سرآمد توليد نفت در كشور خوانده و آن را در صف نخست مقاومت و پايمردي، همچنين الهام بخش اراده ايثار و عبور از گردنه هاي صعب العبور معرفي كرده كه همواره پيشگام توسعه خودكفايي و ساخت كالا بوده و هم اينك نيز نقش راهگشا و مسووليت خطيري دارد.

وزير نفت با تقدير از تلاشگران و دست اندركاران برپايي سومين نمايشگاه تخصصي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي خوزستان، در پيام خود اين نمايشگاه را كه با هدف جلب و جذب شركت هاي توانمند داخلي و ايجاد تحرك، نشاط و پويايي در سازندگان تجهيزات صنعت نفت برپا شده، فرصتي مغتنم و ظرفيتي مناسب دانسته تا به اعتقاد وي از طريق آن تعاملات رو در روي شركت هاي بزرگ نفتي به عنوان بخش دولتي و سازندگان برتر به عنوان بخش خصوصي به تفاهم و تشريك مساعي براي رفع نيازمندي هاي كالا و خدمات منجر شود.

سومين نمايشگاه تخصصي نفت و گاز، پالايش و پتروشيمي روز يكشنبه با حضور بيش از 200شركت داخلي در اهواز گشايش يافت.

ك/1 7279/646/320

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30786832

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن