تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):علت روزه گرفتن آن است كه به سبب آن ثروتمند و فقير برابر شوند زيرا ثروتمند گرسنگى را اح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806837360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه عاشورا:تفكرات انقلابي ايران به اقصي نقاط جهان صادر شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرمانده سپاه عاشورا:تفكرات انقلابي ايران به اقصي نقاط جهان صادر شده است
خبرگزاري فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: انقلاب اسلامي ايران به اقصي نقاط دنيا صادر شده و در جاي جاي دنيا اين انقلاب را مي‌شناسند از اين رو امكان جلوگيري از اين تفكر وجود ندارد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بناب، محمدتقي اوصانلو صبح امروز در مراسم افتتاح حوزه شهيد باكري و پايگاه شهيد محمدي در بناب با تبريك ايام دهه فجر اظهار داشت: مهم‌ترين دستاور انقلاب اسلامي ايران خود اين انقلاب است كه به تمام جهان صادر شده است.
وي افزود: نگهداري و حفظ دستاوردهاي انقلاب به سپاه و بسيج سپرده شده است و با وجود اين كه تمام دنيا تلاش مي‌كرد تا مانع پيروزي انقلاب شود، اين نهضت به وقوع پيوست.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: بعد از ناكامي دشمن در ممانعت از پيروزي انقلاب، گروه‌هاي مختلفي چون دموكرات‌ها و منافقان به ميدان آمدند تا انقلاب را به زانو درآوند.
وي تأكيد كرد: كودتاهاي مختلفي تدارك ديده شد تا اين كه با روي كارآوردن صدام در عراق پروژه حمله به ايران كليد خورد.
اوصانلو گفت: جنگ عملاً از فروردين 59 شروع شده بود و امام خميني (ره) نيز 9 ماه قبل از شروع رسمي جنگ در شهريور همان سال دستور تشكيل بسيج را صادر كرده بودند كه اين امر حاكي از درايت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و عمق ديد و آينده‌نگري ايشان بود و مهم‌تر از همه، اين بحث عنايت خداوند متعال بود.
وي تصريح كرد: سپاه براي كارهاي داخلي و امنيتي تشكيل يافته بود اما به تدريج در طول هشت سال دفاع مقدس تكامل يافت،با وجود اين كه تمام تلاش دنيا براي شكست ايران به كار گرفته شده بود اما خداوند متعال اراده كرده است اين مملكت و مستضعفان جهان پيروز شوند.
فرمانده سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي در بخش ديگري از سخنانش عنوان كرد: بعد از جنگ لبنان و غزه مقامات اسرائيل معناي واقعي صدور انقلاب را فهميدند.
وي اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران به اقصي نقاط دنيا صادر شده است و در جاي جاي دنيا اين انقلاب را مي‌شناسند و امكان جلوگيري از اين تفكر وجود ندارد.
اوصانلو اضافه كرد: تلفات اسرائيلي‌ها در جنگ غزه كه به بيش از 270 سرباز و فرمانده مي‌رسد، قابل توجه است كه به دليل ايجاد فضاي امنيتي شديد مانع اعلام اين آمار شده‌اند.
وي افزود: در حالي كه سربازان مقاومت در غزه تلفات آنچناني ندادند و ارتش اسرائيل زنان و كودكان را مورد هدف قرار داده و شهيد مي‌كرد.
فرمانده سپاه عاشورا با انتقاد از سران برخي كشورهاي منطقه گفت: رهبران مصر و عربستان مزدور هستند و باعث شدند تا مردم كشورشان بهت‌زده از سكوت و خيانت آنها شوند، چرا كه بيداري مردم اين كشورها ناشي از عمق‌بخشي خارجي انقلاب اسلامي ايران به جهان است.
وي تاكيد كرد: امروز آمادگي بسيار زيادي براي دفاع از كشور با وجود تحريمات مختلف وجود دارد و سپاه در تمام عرصه‌ها صاحب حضوري فعال است به طوري كه بزرگ‌ترين شركت سازنده عمراني نه تنها در سطح كشور كه در منطقه است و تنها در استان آذربايجان شرقي دو ميليارد و 300 ميليون مترمكعب ظرفيت آبگيري سد در حال احداث توسط سپاه انجام مي‌شود و اين‌ها ارزشمندترين كار براي كشور است.
اوصانلو در پايان با تقدير از پدر دو شهيد كه زمين حوزه شهيد باكري را اهدا كرده‌اند، از افتتاح همزمان 140 پايگاه مقاومت در سطح استان آذربايجان شرقي به طور نمادين در اين مراسم خبر داد.
پروژه حوزه شهيد باكري و پايگاه شهيد محمدي در فضايي به مساحت عرصه 491 مترمربع و اعيان 912 مترمربع در دو طبقه احداث شده است كه طبقه همكف اداري و تجاري است و طبقه اول آن حوزه شهيد باكري نام گرفت.
واقف زمين اين پروژه محرم محمدي پدر دو شهيد داود و بهرام محمدي است كه در سال 63 اهدا شده است و با نظارت مهندسي سپاه عاشورا عمليات ساخت آن از پنج شهريور ماه 86 آغاز شد.
هزينه كلي اين پروژه 270 ميليون تومان برآورد شده است و با نظارت و همكاري مهندسي سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي در هر مترمربع اين ساختمان صرفه‌جويي 55 هزار توماني صورت پذيرفته است.
در اين آيين همچنين پايگاه باب‌الحوايج در زميني به وسعت 50 مترمربع و اعتباري بالغ بر سه و نيم ميليون تومان افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت كه تاريخ شروع احداث آن 14 خرداد 87 بود.
انتهاي پيام/ب20

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن