تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806825597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده سپاه عاشورا:اجراي پروژه هاي سدسازي آذربايجان شرقي توسط كارشناسان سپاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرمانده سپاه عاشورا:اجراي پروژه هاي سدسازي آذربايجان شرقي توسط كارشناسان سپاه
تبريز - خبرگزاري مهر: فرمانده سپاه عاشوراي آرذبايجان شرقي گفت: بخش مهمي از پروژه هاي سدسازي در آذربايجان شرقي توسط كارشناسان سپاه عاشورا انجام مي‌پذيرد.

به گزارش خبرنگار مهر در بناب، سردار سرتيپ پاسدار محمدتقي اوصانلو پيش از ظهر امروز در آئين افتتاح حوزه شهيد باكري و پايگاه شهيد محمدي بناب افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در شرايط حاضر با وجود تحريمات مختلف علاوه بر حفظ آمادگي دفاعي خود در سطح بالا، در تمامي عرصه ها صاحب حضوري فعال است به طوري كه بزرگترين شركت سازنده عمراني نه تنها در سطح كشور كه در سطح منطقه محسوب مي شود.

وي با اشاره به اجراي پروژه هاي بزرگ از سوي سپاه اظهار داشت: تنها در استان آذربايجان شرقي دو ميليارد و 300 ميليون متر مكعب ظرفيت آبگيري سد در حال احداث توسط سپاه انجام مي شود.

سردار اصانلو تصريح كرد: سپاه براي كارهاي داخلي و امنيتي تشكيل يافته بود، اما به تدريج در طول 8 سال دفاع مقدس تكامل يافت و به نيرويي تاثيرگذار در منطقه تبديل شده است.

فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دستاوردهاي انقلاب در عرصه بين الملل عنوان كرد: بعد از جنگ لبنان و غزه مقامات اسرائيل معناي واقعي صدور انقلاب را فهميدند.

وي تاكيد كرد: انقلاب اسلامي ايران به اقصي نقاط دنيا صادر شده بطوريكه در جاي جاي دنيا اين انقلاب را مي شناسند و امكان جلوگيري از اين تفكر وجود ندارد.

اوصانلو با بيان اينكه مقاومت مردم ايران در برابر استكبار طي 30 سال گذشته بهترين درس پيروزي براي مظلومان جهان بود اضافه كرد: بر اساس همين درس مقاومت بود كه دلاوران مقاوم غزه در طول جنگ 23 روزه تلفات و خسارات زيادي به اسرائيلي ها وارد كرده و بيش از 270 سرباز و فرمانده آنها را به هلاكت رساندند هرچند كه به دليل ايجاد فضاي امنيتي شديد مانع اعلام اين آمار شده اند.

وي رهبران مصر و عربستان را مزدور خواند و اظهار داشت: سران بي عرضه برخي كشورهاي عرب در برابر عكس العمل مردم خودشان نيز بهت زده هستند چرا كه بيداري مردم اين كشورها ناشي از عمق بخشي خارجي انقلاب اسلامي ايران به جهان است.

فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان شرقي با تبريك ايام ا.. دهه فجر اظهار داشت: مهمترين دستاور انقلاب اسلامي ايران خود اين انقلاب است كه به تمامي جهان صادر مي شود.

وي افزود: نگهداري و حفظ دستاوردهاي انقلاب به سپاه و بسيج سپرده شده است و به رغم اين كه تمام دنيا تلاش مي كرد تا مانع پيروزي انقلاب شود، اين نهضت به وقوع پيوست.

اصانلو يادآور شد: جنگ عليه ايران عملاً از فروردين 59 شروع شده بود و امام خميني (ره) نيز 9 ماه قبل از شروع رسمي جنگ در شهريور همان سال دستور تشكيل بسيج را صادر نمودند كه اين امر حاكي از درايت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و عمق ديد و آينده‌نگري ايشان داشت.

اوصانلو در پايان با تقدير از پدر دو شهيد كه زمين حوزه شهيد باكري را اهدا نموده است از افتتاح همزمان 140 پايگاه مقاومت در سطح استان آذربايجان شرقي به طور نمادين در اين مراسم خبر داد.

پروژه حوزه شهيد باكري و پايگاه شهيد محمدي در فضايي به مساحت عرصه 491 متر مربع و اعيان 912 متر مربع در دو طبقه احداث شده است كه طبقه همكف اداري و تجاري مي باشد و طبقه اول آن حوزه شهيد باكري است.

واقف زمين اين پروژه حاج محرم محمدي پدر دو شهيد داود و بهرام محمدي است كه در سال 1363 اهدا شده است و با نظارت مهندسي سپاه عاشورا عمليات ساخت آن از 5 شهريور ماه 86 آغاز شده بود كه هزينه كلي اين پروژه 270 ميليون تومان برآورد شده است و با نظارت و همكاري مهندسي سپاه عاشوراي استان آذربايجان شرقي در هر متر مربع اين ساختمان صرفه جويي 55 هزار توماني صورت پذيرفته است.

در اين آيين همچنين پايگاه باب الحوايج در زميني به وسعت 50 متر مربع و اعتباري بالغ بر سه و نيم ميليون تومان افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت كه تاريخ شروع احداث آن 14 خرداد 87 بود.

پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 239]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن