تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815539785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همگام با دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: همگام با دهه فجر
تجديد ميثاق جامعه دانشگاهي با آرمان‌هاي امام خميني(ره)‌

سرويس سياسي - اجتماعي: اعضاي جامعه دانشگاهي كشور با حضور در مرقد بنيانگذار جمهوري اسلامي با آرمان‌هاي امام راحل تجديد ميثاق كردند.‌

به گزارش ايلنا، در اين مراسم رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، وزراي علوم، تحقيقات و فناوري، بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها، رئيس جهاد دانشگاهي، معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي و شماري از روساي واحدهاي دانشگاه آزاد حضور داشتند.در اين مراسم پس از نثار تاج گل، ميثاق‌نامه دانشگاهيان با آرمانهاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران توسط رئيس دانشگاه تهران خوانده شد.

تجديد پيمان سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها ‌

بازنشستگان سازمان آموزش و پرورش شهر تهران، استادان و كاركنان دانشگاه علامه طباطبايي، كاركنان دانشگاه تهران و آموزشگاه‌هاي فني و حرفه‌اي استان تهران با حضور در حرم امام(ره) با آرمان‌هاي بنيانگذار جمهوري اسلامي پيماني دوباره بستند.

به گزارش ايرنا، همچنين جمعي از دانش‌آموزان دختر مقطع ابتدايي منطقه 9 آموزش و پرورش تهران ديروز با حضور در حرم امام راحل، سرودهاي و را اجرا كردند.

اجراي 46 برنامه فرهنگي - اجتماعي‌

به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيش از 46 برنامه فرهنگي، اجتماعي در ايام‌الله دهه‌فجر به صورت گسترده در محله‌هاي شمال تهران اجرا شد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه يك امسال با اجراي طرح ناحيه محوري در مناطق تهران، برنامه‌هاي فرهنگي در اين منطقه به صورت گسترده در مساجد، مدارس، مراكز فرهنگي، آموزشي و... در محله‌هاي شمال تهران با همكاري نواحي ده‌گانه منطقه و شوراياري‌ها به اجرا درآمده و ادامه دارد.

برنامه‌هاي فوق از 12 تا 22 بهمن در 26 محله منطقه اجرا مي‌شود كه مي‌توان به برگزاري جشن انقلاب، ايستگاه‌هاي صلواتي و پذيرايي، مسابقه، برگزاري تئاتر ويژه دهه‌فجر، برگزاري اردوهاي دانش‌آموزي و كارمندي براي بازديد از نمايشگاه‌ها، موزه‌ها، امامزاده‌ها، بيت امام خميني(ره)، آسايشگاه جانبازان و... اشاره كرد.





پنجشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن