تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بهترين علم آن است كه مفيد باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815416542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه اميديه:روحاني و دانشجو دو دست انقلاب در زمان پيروزي بودند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه اميديه:روحاني و دانشجو دو دست انقلاب در زمان پيروزي بودند
خبرگزاري فارس: امام جمعه اميديه گفت: دانشجو و روحانيت دو دست توانا براي انقلاب اسلامي در دوران مبارزات عليه رژيم طاغوت بودند.


حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اميديه اظهار داشت: روحانيت در دوران انقلاب توانست با ايجاد اتحاد نظر ميان مردم، اهداف انقلاب را به صورت مطلوب دنبال كند و در اين ميان، نقش دانشجويان به عنوان قشر فرهيخته جامعه در تجميع نظر جامعه دانشگاهي بسيار قابل توجه و غيرقابل انكار است.
وي افزود: دانشجويان پيرو خط امام در اوايل انقلاب توانستند با ايجاد حلقه گسترده در ترويج انديشه انقلاب در جامعه بسيار موثر باشند و بايد از آنها به عنوان دين‌باوران تلاشگر نام برد.
ابوعلي افزود: جامعه دانشگاهي در اوايل انقلاب يكي از اهداف مدنظر دشمن براي رخنه بود اما دانشجويان با هوشياري توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كردند و در تثبيت انقلاب در سال‌هاي اوليه پس از پيروزي نقش فراواني داشتند.
امام جمعه اميديه تاكيد كرد: امروزه دانشجو نماينده انديشه پوياي جامعه است و بايد با تربيت صحيح اين قشر، آينده جامعه را بيمه كنيم.
ابوعلي خاطرنشان كرد: اتحاد ميان حوزه و دانشگاه باعث ايجاد بستر مناسب براي توسعه پايدار است و بايد در راستاي نزديك كردن نظرات اين دو نهاد بسيار تلاش كنيم.
وي تاكيد كرد: دانشجويان در حال حاضر با اطاعت از فرامين رهبري در مسير تحقق آرمان‌هاي انقلاب گام بر مي‌دارند كه اين از خصوصيات دانشجوي دهه سوم انقلاب است.
انتهاي پيام/ش30

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن