تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در نشست خبري اعلام شد؛تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين‌المللي/ رونمايي از تنديس مروه الشرويني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در نشست خبري اعلام شد؛تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين‌المللي/ رونمايي از تنديس مروه الشرويني
تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين‌المللي/ رونمايي از تنديس مروه الشرويني
رئيس بسيج جامعه زنان گفت: به زودي شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين المللي تشكيل مي‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مينو اصلاني ظهر يكشنبه در نشست خبري همايش بين المللي تجليل از طلايه داران عفاف و حجاب ضمن بيان اين مطلب اظهار داشت: اين همايش روز 17 بهمن ماه مصادف با روز «زن و انقلاب اسلامي» برگزار مي‌شود.

وي با اعلام برنامه راهبردي ويژه‌ براي تحقق عفاف و حجاب كه در اين همايش معرفي مي شود، ادامه داد: قسمتي از اين برنامه هاي راهبردي كه در قالب همايش ارائه خواهد شد در بخش توليد، تدوين كتاب و تاليفات و تربيت كارشناس است تا بتوانيم الگويي مناسب براي ارائه به جهانيان با موضوع عفاف و حجاب ايجاد كنيم.

تقدير از برجسته‌ترين چهره‌هاي عرصه عفاف و حجاب در دنيا

اصلاني با اشاره به تلاش‌هاي بسياري كه از ابتداي سال براي شناسايي فعالان عرصه عفاف و حجاب در سراسر دنيا صورت گرفته است، افزود: برجسته‌ترين چهره‌ها در مقوله عفاف و حجاب شناسايي شده اند كه بر اساس بررسي هاي صورت گرفته از 20 نفر از اشخاص فعال در اين حوزه در قالب همايش طلايه‌داران عفاف و حجاب تقدير مي شود.

رئيس بسيج جامعه‌ زنان با بيان اينكه در اين همايش مهماناني از كشورهاي فرانسه، انگليس، لبنان، سوريه و سودان حضور خواهند داشت، تصريح كرد: اين افراد در كشورهاي خود با راه‌اندازي مؤسسات و مراكز خاص در اين مقوله به اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف و گسترش آن در سطح جامعه اقدامات چشمگيري را به اجرا در آورده اند كه بسيار موثر واقع شده است.

اصلاني گفت: فراخوان اين همايش از 3 ماه گذشته آغاز شد و 130 اثر به دبيرخانه همايش ارسال شده كه از اين تعداد از 20 اثر برگزيده و فعال داخلي نيز به كه به صورت فردي و در قالب موسسات مردم نهاد شركت داشته اند نيز تقدير مي شود.

وي تاكيد كرد: سازمان از سال 88 اين مراسم را به شكل استاني آغاز كرد كه در بهمن ماه شاهد بين المللي شدن اين همايش خواهيم بود تصريح كرد: در صدد هستيم با برگزاري اين همايش بتوانيم الگوهاي مناسب و موفق در عرصه عفاف و حجاب را به دنيا معرفي كنيم تا همه به ويژه نسل جوان ما بتوانند از اين الگوها بهره بگيرند.

رونمايي از تنديس مروه الشرويني

وي به برخي از برنامه‌هاي جانبي اين همايش نيز اشاره كرد و گفت: از تنديس مروه الشرويني به عنوان شهيده حجاب كه معرف جهان است رونمايي مي شود و اين در حالي است كه در صدد هماهنگي براي حضور پدر و مادر اين شهيده براي روز همايش نيز هستيم .

اصلاني با بيان برگزاري برنامه هاي جانبي همايش ادامه داد: در حاشيه همايش بين المللي تجليل از طلايه داران عفاف و حجاب نمايشگاه كتاب، نمايشگاه انواع چادرها نيز كه كمك شاياني به فرهنگ سازي موضوع عفاف و حجاب كرده است برگزار كنيم.

رئيس بسيج جامعه‌ زنان با بيان اينكه سعي شده از دانشجويان و طلاب داخلي و خارجي براي حضور در اين برنامه دعوت شود،افزود: اين برنامه به دليل ارائه مباحثي كه با حضور مهمان خارجي ارائه خواهد شد توان بسيار بالايي براي اشاعه اين مقوله مهم در جامعه خواهد داشت.

تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين المللي

اصلاني در ادامه سخنان خود به تشكيل شبكه اجتماعي عفاف و حجاب در سطح بين‌المللي اشاره كرد و گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته آثار ارائه شده و جمع آوري شده در عرصه عفاف وحجاب بعد از برگزاري همايش در قالب نرم افزار شبكه سازي و قابل دسترس همگان قرار مي گيرد.

وي از ويژه برنامه‌هاي ايام دهه فجر سازمان بسيج جامعه‌ زنان نيز سخن به ميان آورد و افزود: در 12 هزار پايگاه بسيج سراسر كشور جشن‌هاي ويژه‌ انقلاب برگزار خواهد شد كه يكي از اين برنامه ها ديدار با خانواده معظم شهدا به ويژه شهداي زن خواهدبود. همچنين بيش از يك هزار نشست فرهنگي براي تبيين اهداف انقلاب در طي ايام دهه فجر پيش‌بيني شده است.

رئيس بسيج جامعه‌ زنان كشور با بيان اينكه اطلاعات به زبان‌هاي فرانسه، عربي انگليسي در اختيار مهمانان خارجي قرار خواهد گرفت، اظهار كرد: اين افراد به شدت نيازمند منابع مرجع حوزه‌ عفاف و حجاب براي اشاعه و گسترش اين مقوله در كشور خود هستند.

وي بيان كرد: منشور زن مسلمان طراز انقلاب اسلامي نيز ترجمه شده و در اختيار مهمانان خارجي اين مراسم قرار مي گيرد.

© 2003 Mehr News Agency .

يکشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن