تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815609268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نوزدهمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون دهه فجر آغاز شد/ مالزي،تركيه و اسلواكي حريفان اصلي بازيكنان ايراني


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: نوزدهمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون دهه فجر آغاز شد/ مالزي،تركيه و اسلواكي حريفان اصلي بازيكنان ايراني
نوزدهمين دوره مسابقات بين المللي بدمينتون دهه فجر روز گذشته با حضور 62 بازيكن مرد و 33 بازيكن زن در سالن افراسيابي ورزشگاه شهيد شيرودي آغاز شد.

به گزارش خبرگزاري ورزش ايران(ايپنا)، بهادر زكي زاده مدير تيم هاي ملي بدمينتون گفت: شرايط تمام بازيكنان ايراني از لحاظ بدني خوب است و اميدواريم در مسابقات عملكرد خوبي داشته باشيم.

وي افزود: با توجه به حضور بازيكنان در رقابتهاي ليگ مربيان سعي كرده اند تا بدمينتون بازهاي كشورمان در شرايط مسابقه قرار گيرند و براي آمادگي بيشتر اين بازيكنان اردوي مشتركي با بازيكنان هند و مالزي از دو هفته پيش در كمپ تيم هاي ملي آغاز شده است.

زكي زاده ادامه داد: شيوه تمرينات با توجه به برگزاري مسابقات به صورت تك حذفي طراحي شده است تا بازيكنان ايران با آمادگي كامل در اين رقابتها شركت كرده و عملكرد خوبي را داشته باشند.

وي اظهار داشت: در قسمت آقايان بازيكنان مالزي، اسلواكي و تركيه و در قسمت بانوان نيز بازيكنان تركيه و مالزي حريفان سرسختي براي بازيكنان ما محسوب مي شوند و تمام تلاش بازيكنان ما اين است كه در اين رقابتها موفق به كسب مدال شوند تا با توجه به برنامه ريزي فدراسيون براي بازي هاي آسيايي 2010 گوآنگجو آغاز خوبي را داشته باشند.

مدير تيم هاي ملي تصريح كرد: در قسمت آقايان پيش بيني مي شود تا حداقل يك بازيكن ايراني در قسمت تك نفره به مرحله نيمه نهايي راه يابد و در قسمت دونفره نيز پيش بيني ما حضور در ديدار فينال است و در بخش بانوان نيز كار سختي را پيش رو داريم و اميدوارم بانوان ايراني در قسمت تك نفره و دونفره به مرحله نيمه نهايي راه يابند.

گفتني است رقابتهاي بين المللي دهه فجر از امروز صبح ها در بخش بانوان و عصرها در بخش آقايان پيگيري مي شود. اين رقابتها تا يكشنبه 20 بهمن ماه ادامه دارد.

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن