تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814787028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه آستانه اشرفيه:مسئولان نظام در برابر توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه آستانه اشرفيه:مسئولان نظام در برابر توطئه‌هاي دشمنان هوشيار باشند
خبرگزاري فارس: امام جمعه آستانه اشرفيه گفت: مسئولان نظام در برابر توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي هوشيار باشند و جوانان نيز فريب گروه‌هاي ضد اسلام را نخورند.


به گزارش خبرگزاري فارس از آستانه اشرفيه، آيت‌الله مختار امينيان امروز در نماز جمعه اين شهر با بيان اينكه اسلام از طرف چندين گروه داخلي و خارج كشور مورد تهديد است، افزود: جوانان فريب وهابيان، دراويش و گروه‌هاي ديگر كه قصد دارند آنها را از دين روگردان كنند، نخورند.
وي گفت: در برخي از نشريات و مجله‌ها مطالبي نوشته مي‌شود كه در شأن نظام جمهوري اسلامي و مردم مسلمان نيست و قصد آنها انحراف جوانان از دين است.
امام جمعه آستانه اشرفيه اظهار داشت: با وجود 30 سال از پيروزي انقلاب هنوز دشمنان عليه ايران توطئه مي‌كنند و مسئولان بايد هوشيار باشند.
امينيان با اشاره به اينكه بيش از يك ميليارد مسلمان در جهان وجود دارد، تصريح كرد: ايران كشوري اسلامي است، اما دست‌هاي پنهان در صدد نابودي آن هستند و امروز دين ما از طرف چند گروه مورد تهديد قرار گرفته كه يكي از اين گروه‌ها، وهابيان هستند.
وي اظهار داشت: اين گروه ضد شيعه و ولايت با زدن تهمت به شيعيان رفتار آنان را خلاف دين مي‌دانند و از طرف گروه‌هاي ضد اسلام، اقدام به تفرقه افكني مي‌كنند.
امينيان فعاليت فرقه‌هاي ضد اسلام را خطري جدي عنوان و تصريح كرد: اين فرقه‌ها با دادن وعده‌هاي پوچ قصد منحرف كردن مردم به ويژه جوانان را دارند.
وي گفت: گروه‌هاي ضد اسلام با حمايت مالي كه از طرف آمريكا و اسرائيل غاصب به آنها مي‌شود، قدرت جولان در كشورهاي اسلامي را پيدا كرده‌اند و با عنوان دراويش دستورهاي گروه خود كه مناسب شأن و منزلت اسلام نيست را براي جوانان عنوان مي‌كنند.
نماينده مردم گيلان در مجلس خبرگان رهبري از روحانيون خواست تا با تبليغات درست مانع نفوذ گروه‌هاي ضد اسلام در بين مردم و جوانان كشور شوند.
امينيان در ادامه از مردم آستانه اشرفيه خواست در راهپيمايي روز 22 بهمن حضوري پر شور داشته باشند.
وي تصريح كرد: حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن مشت محكمي بر دهان استكبار و ايادي او است.
انتهاي پيام/م10

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن