تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813050054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه بردسكن: آمريكا هنوز سر عقل نيامده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: امام جمعه بردسكن: آمريكا هنوز سر عقل نيامده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

امام جمعه بردسكن گفت: هر كس امروز از رژيم صهيونيستي حمايت كند منفور همه جهانيان و افكار عمومي قرار مي‌گيرد و هر كس از مردم مظلوم فلسطين و غزه حمايت كند جزو محبوب‌ترين شخصيت‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه خراسان، حجت الاسلام عباسعلي احمدزاده به سفر خالد مشعل به جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: وي از حمايت و بزرگي ملت ايران، دولت و مقام معظم رهبري قدرداني كرد.

وي تصريح كرد: به فرموده مقام معظم رهبري، پيروزي حماس، پيروزي اسلام بود و بايد ملت رشيد ايران در بازسازي غزه كمك‌هاي خود را ارسال كند.

حجت الاسلام احمد زاده به روز 22 بهمن اشاره كرد و ادامه داد: در اين روز انقلاب اسلامي به پيروزي رسيد و مردم اين روز را جشن گرفتند.

وي به پرتاب موشك ماهواره اميد به فضا اشاره و خاطر نشان كرد: پرتاب اين موشك، اميد را به دل‌هاي همه دلباختگان و آزادگان داد ؛ اين سرافرازي بزرگي براي نظام است.

حجت الاسلام احمد زاده به تحريم چند شركت ايراني توسط رييس جمهور جديد آمريكا اشاره كرد و گفت: با گشت 30 سال از انقلاب هنوز آمريكا به سر عقل نيامده و متوجه نيست چه تحريم و يا تهديد كنند ملت ايران به راه خود ادامه خواهد داد و هيچ وقت از مواضع ملي و ارزشي خود عقب نشيني نخواهد كرد.

امام جمعه بردسكن به دستاوردهاي انقلاب اشاره كرد و گفت: طي اين مدت از عمر انقلاب كارهاي بسيار خوبي در اقصي نقاط كشور انجام شده است.

وي گفت: قبل از انقلاب تنها 37 درصد شهرهاي كشور داراي مراكز درماني و بيمارستان بود، اما امروز 93 درصد شهرهاي كشور از نعمت مراكز درماني و بيمارستان بهره‌مند هستند و در حال حاضر 95 درصد داروها در خود كشور تامين مي‌شود در صورتي كه قبل از انقلاب اسلامي فقط 25 درصد بود.

خطيب جمعه بردسكن افزود: در باب رسانه و روزنامه‌ها در حال حاضر 20 كانال راديويي و 15 كانال تلويزيوني به زبان فارسي و ديگر زبان‌ها اخبار و رويدادهاي كشور را به ساير دنيا مخابره مي‌كند و امروز بيش از 150 روزنامه به صورت سراسري و دو هزارو 900 نشريه در كشور چاپ مي‌شود در صورتي كه قبل از انقلاب اين آمار از تعداد انگشتان دست هم كمتر بود.

وي از همه قشرهاي مختلف مردم دعوت كرد در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن ماه حضور گسترده‌اي را داشته باشند.

انتهاي پيام

جمعه|ا|18|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن