تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتابي در بررسي 3 نسل از بازيگران چاپ مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: كتابي در بررسي 3 نسل از بازيگران چاپ مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و ادب - كتاب

كتاب «بازيگران» با بررسي سه نسل از بازيگران زن و مرد به كوشش بهزاد صديقي و مسعود توكلي منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين كتاب در قالب گفت‌وگوهايي با بازيگران سه نسل، به تحليل و بررسي كارنامه كاري آنان مي‌پردازد.

در اين كتاب، گفت‌وگوهاي توكلي با شهلا رياحي، ثريا قاسمي و ماهايا پطروسيان به عنوان نمايندگان سه نسل از بازيگران زن به چاپ مي‌رسد و صديقي نيز با انجام مصاحبه با محمدعلي كشاورز، جهانگير الماسي و علي مصفا، به بررسي كارنامه‌ي اين بازيگران پرداخته است.

صديقي توضيح داد: در اين كتاب، علاوه بر تحليل بازيگري اين هنرمندان در سينما، به كارنامه‌ي كاري آنان در زمينه‌ي تئاتر هم پرداخته‌ايم.

او يادآور شد: اين كتاب حدود هشت سال پيش آماده‌ي چاپ شده بود؛ اما به دليل نبود توافق با ناشر، انتشار آن به تأخير افتاد، تا اين‌كه سرانجام با نشر افراز به توافق رسيديم.

اين منتقد تئاتر همچنين از انتشار كتاب ديگري درباره‌ي بررسي زندگي و آثار محمود استادمحمد خبر داد و به ايسنا گفت: در اين كتاب، پس از نگارش مقدمه‌ي مفصلي درباره‌ي زندگي استادمحمد، گفت‌وگويي تحليلي با اين نمايشنامه‌نويس انجام داده‌ام. علاوه بر آن، خلاصه‌اي از تمام نمايشنامه‌هاي او را نوشته و تحليل و نقد خود را با عنوان «نگره» بر هريك از آثار او نگاشته‌ام.

به گفته‌ي صديقي، در گفت‌وگوي اين كتاب كه از سوي انتشارات افراز منتشر خواهد شد، درباره‌ي آثار چاپ‌ يا اجرانشده‌ي استادمحمد هم اشاراتي وجود دارد، كه همراه با تعدادي يادداشت از اين نمايشنامه‌نويس و منتقداني كه آثار او را تحليل كرده‌اند، منتشر خواهد شد.

انتهاي پيام

شنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن