تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804561504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهردار منطقه 10 اصفهان اعلام كرد: بهره‌برداري از 45 پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي همزمان با دهه فجر در منطقه 10


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: شهردار منطقه 10 اصفهان اعلام كرد: بهره‌برداري از 45 پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي همزمان با دهه فجر در منطقه 10
اصفهان -خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: شهردار منطقه 10 اصفهان اعلام كرد: 45 پروژه عمراني، خدماتي و فرهنگي در منطقه 10 با هزينه‌اي بالغ بر 30 ميليارد تومان همزمان با ايام‌الله دهه فجر به بهره‌برداري مي‌رسد.
بهمن احمدي در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر، بودجه سال جاري اين منطقه را 23 ميليارد تومان عنوان كرد و افزود: در 10 ماهه اول سال جاري 100 درصد بودجه محقق شده است.
وي با اشاره به احداث ورزشگاه سلامت در محله محروم حصه تصريح كرد: اين پروژه در محروم‌ترين نقطه منطقه 10 با هزينه يك ميليارد و 100 ميليون تومان اجرا شده است.
شهردار منطقه 10 اصفهان اضافه كرد: توسعه مراكز ورزشي روباز نيز در محله‌هاي حصه، گلچين و پارك انقلاب با هزينه‌اي بالغ بر 70 ميليون تومان انجام شده است.
احمدي احداث دور برگردان‌هاي پل تمدن را از شاخص‌ترين پروژه عمراني اين منطقه عنوان و خاطرنشان كرد: دوربرگردان‌هاي پل تمدن به طول 82 متر به منظور تسهيل در عبور و مرور، كاهش ترافيك و صرفه جويي در وقت و زمان با هزينه 700 ميليون تومان به زودي در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.
وي به احداث 5 خيابان در اين منطقه اشاره كرد و ادامه داد: احداث فاز دوم خيابان ميثم حدفاصل خيابان‌هاي گركان و معراج به طول 450 متر و هزينه 2 ميليارد و 650 ميليون تومان آماده بهره‌برداري است.
شهردار منطقه 10 اصفهان اظهار داشت: خيابان هدايت حدفاصل خيابان‌هاي سردار خزايي و سپهر به طول 1300 متر با هزينه يك ميليارد و 300 ميليون تومان انجام شده است.
احمدي با بيان اينكه خيابان گلچين حدفاصل خيابان‌هاي معراج و فرهنگ به طول 900 متر نيز با هزينه يك ميليارد و 300 ميليون تومان احداث گرديده، خاطرنشان كرد: احداث خيابان اوحدي حدفاصل خيابان‌هاي شيخ طوسي غربي و لاله به طول 750 متر و هزينه 2 ميليارد و 250 ميليون تومان در مركز بافت فرسوده منطقه انجام گرديد.
وي يادآور شد: خيابان سازي خيابان مفتح حدفاصل خيابان‌هاي زرين كوب و ميثم به طول 450 متر با هزينه 850 ميليون تومان از ديگر پروژه‌هاي عمراني منطقه 10 است.
شهردار منطقه 10 با اشاره به اجراي پروژه‌هاي فرهنگي اين منطقه اضافه كرد: احداث سالن مطالعه سراج با هزينه 350 ميليون تومان و سالن مطالعه بانو صفارزاده با هزينه اجرايي 400 ميليون تومان از جمله پروژه‌هاي فرهنگي اين منطقه است.
احمدي احداث مجموعه تفريحي فرهنگي بانوان جنب اتوبان شهيد آقابابايي با هزينه 2 ميليارد و 550 ميليون تومان را از ديگر اقدامات اين منطقه عنوان كرد و گفت: پارك محلي كوثر به مساحت 25 هزار مترمربع و هزينه اجرايي 300 ميليون تومان در محله حصه انجام شده است.
وي با بيان اينكه پارك مريم جنب اتوبان شهيد آقابابايي به مساحت 9 هزار مترمربع و هزينه 400 ميليون تومان احداث شده است، افزود: پارك پيام با مساحت 6 هزار و 800 مترمربع و هزينه 80 ميليون تومان و پارك نفيس با مساحت 5 هزار و 500 مترمربع و هزينه 120 ميليون تومان آماده بهره‌برداري است.
شهردار منطقه 10 اصفهان سرانه فضاي سبز اين منطقه را 11 مترمربع عنوان و تصريح كرد: در سال جاري به منظور حفظ فضاي سبز منطقه، يك و نيم ميليارد تومان زمين تملك شده است.
احمدي با اشاره به تغيير رويكرد سيستم آبياري فضاي سبز خاطرنشان كرد: براي ايجاد سيستم آبياري قطره‌اي 250 ميليون تومان و جهت احداث منبع آب ذخيره در اتوبان فرودگاه به حجم هزار مترمكعب 450 ميليون تومان هزينه شده است.
وي با اشاره به ساماندهي مادي‌ها و انهار سطح منطقه با هزينه 150 ميليون تومان اظهار داشت: احداث و ساماندهي پارك‌هاي محلي در سطح منطقه كوره ملي، توانگر، لاله، ملكوتي، فرسان، سنگ تراشي، عباس آباد و آرش نيز از ديگر اقدامات آماده بهره‌برداري اين منطقه است.
شهردار منطقه 10 اصفهان با تاكيد بر ساماندهي پياده روها اذعان داشت: در سال جاري ساماندهي پياده روهاي خيابان‌هاي لاله و شيخ طوسي اول با هزينه 125 ميليون تومان انجام شده است.
احمدي با بيان اينكه بر اساس اولويت بندي آسفالت معابر فرعي و اصلي منطقه با هزينه يك ميليارد و 600 ميليون تومان انجام گرديد، ادامه داد: روكش آسفالت باند غربي خيابان دشتستان، آسفالت تراشي و روكش آسفالت لوپ جنوب غربي پل اتوبان فرودگاه، احداث معابر تفكيكي نقش جهان- كشاورز- البرز، زير سازي معابر اصلي و فرعي صورت گرفت.
وي با اشاره به ساماندهي ترافيكي و اصلاح هندسي خيابان عاشق اصفهاني(حصه)، ساماندهي خيابان خواجه عميد و اصلاح هندسي ورودي محله اطشاران افزود: ديوارحائل باند شرقي اتوبان شهيد آقابابايي- پل نيرو، احداث ايستگاه ثابت بازيافت (خيابان آل خجند) و آبنماي ميدان هفت تير از ديگر پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري اين منطقه در دهه فجر است.
احمدي بودجه سال آينده اين منطقه را 26 ميليارد تومان اعلام كرد و افزود: احداث ورزشگاه سرپوشيده در محله ميثم و توسعه ورزشگاه زيتون در حال اجراست.
وي با بيان اينكه احداث خيابان جديد در بافت فرسوده خيابان شيخ طوسي در حال انجام است، اظهار داشت: توسعه تالار هنر، احداث مسير بي.آر.تي، ايجاد مسير ويژه دوچرخه در خيابان دشستان از جمله پروژه‌هاي در حال اجراي اين منطقه است.
شهردار منطقه 10 اصفهان در ادامه با اشاره به پروژه شهرك سلامت بيان داشت: شهرك سلامت به مساحت 35 هزار مترمربع به صورت مشاركتي در حال انجام است و پيش‌بيني مي‌شود فاز اول آن تا پايان سال 91 به بهره‌برداري برسد.

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 893]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن