تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ات گفته شود، درباره ديگران مگوى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804629192




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس ستاد دهه فجر استان اعلام كرد: برگزاري 1357برنامه شاخص در استان اصفهان به مناسبت ايام‌الله دهه فجر


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: رئيس ستاد دهه فجر استان اعلام كرد: برگزاري 1357برنامه شاخص در استان اصفهان به مناسبت ايام‌الله دهه فجر
اصفهان- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: رئيس ستاد دهه فجر استان اصفهان اعلام كرد: همزمان با ايام‌الله دهه فجر امسال بيش از 1357 برنامه شاخص و 33 جشن باشكوه مردمي در استان اصفهان برگزار مي‌شود.
جعفر عسگري در جمع خبرنگاران با تشريح برنامه‌هاي بزرگداشت سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در استان اصفهان اظهار داشت: ملت ايران با تأسي به سيره اهل بيت(ع) و تبعيت از ولايت 33 سال پر فراز و نشيب پيروزي انقلاب اسلامي را با سربلندي پشت سرگذاشته است و از توطئه‌هاي مختلف همچون فتنه منافقان، جنگ تحميلي، جنگ نرم و... با افتخار گذشته درحالي كه توطئه‌هاي دشمنان نظام اسلامي همچنان ادامه دارد.
رئيس ستاد دهه فجر استان اصفهان با اشاره به كلام مقام معظم رهبري كه فرمودند" انقلاب ما از جنس عاشوراست" گفت: ملت ايران با بهره گيري از فرهنگ عاشورايي راه خود را همچنان ادامه مي‌دهد.
وي با اشاره به تقارن ايام‌الله دهه فجر امسال با مناسبت‌هايي همچون ميلاد نبي اكرم(ص)، ولادت امام جعفر صادق(ع) و آغاز حكومت امام عصر(عج) ضرورت بهره‌برداري از اين مناسبت‌هاي ارزشمند در بزرگداشت دهه فجر امسال را مورد تاكيد قرار دادوافزود: حضرت امام خميني(ره) به گردن همه ملت ايران حق بزرگي دارند، ايشان از سال 42 كه بناي انقلاب اسلامي را گذاشتند تا سال 57 كه اين انقلاب به پيروزي رسيد در انديشه احياي حاكميت دين بر جامعه بودند.
عسگري اظهار داشت: پس از گذشت سه دهه از حاكميت نظام جمهوري اسلامي تمام هم و غم ما اين است كه نشان دهيم دين اسلام مي‌تواند نجات بخش و هدايت‌كننده تمام جوامع بشري باشد.
وي از بيداري اسلامي به عنوان يكي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي ياد كرد و افزود: پيام انقلاب اسلامي ايستادگي در برابر استكبار بود و اين پيام امروز در جهان درحال گسترش واقبال عمومي قرار گرفته است و درحالي كه دشمنان به دنبال تعريف ايده‌هاي حاكميت غربي در منطقه بودند استقرار حاكميت اسلامي در خاورميانه از دستاوردهاي انقلاب اسلامي بوده است.
رئيس ستاد دهه فجر استان اصفهان با تأكيد بر ضرورت آگاهي بخشي به نسل‌هاي جديد در خصوص انديشه‌ها و آرمان‌هاي امام خميني(ره) خاطرنشان كرد: احياي اسلام، اعاده حيثيت به مسلمين جهان، براندازي حكومت طاغوت، ايجاد حكومت بر مبناي دين مبين اسلام و احياي روحيه خودباوري تنها بخشي از اقداماتي است كه با رهبري امام خميني(ره) در كشور ما محقق شد.
شعار استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي، الگويي براي كشورهاي اسلامي
وي با اشاره به دستاوردهاي كشور در عرصه‌هاي مختلف در طول سه دهه گذشته از پيروزي انقلاب اسلامي افزود: شعار مردم در دوران انقلاب اسلامي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي بود كه اين شعار مي‌تواند الگويي براي كشورهاي اسلامي باشد.
عسگري با يادآوري فعاليت‌هاي ستاد دهه فجر استان اصفهان براي گراميداشت اين ايام‌الله دهه خاطرنشان كرد: ستاد دهه فجر استان امسال به چند هدف عمده ترويج و تعميق آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، حفظ و اعتلاي هويت اسلامي ايراني، افزايش اميد و ايجاد و گسترش نشاط عمومي فعاليت خود را آغاز كرد.
وي ادامه داد: بهره گيري از تقارن مناسبت‌هاي قمري با دهه فجر امسال و اطلاع رساني عمومي و بهره گيري از بستر دهه فجر براي افزايش مشاركت عمومي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي، رويكرد اين ستاد در بزرگداشت ايام‌الله دهه فجر امسال مي‌باشد.
رئيس ستاد دهه فجر استان با بيان اينكه دشمنان انقلاب و نظام جمهوري اسلام با فشارهاي سياسي و اقتصادي به دنبال كمرنگ كردن حضور مردم در انتخابات پيش رو هستند بيان داشت: يكي از دستاوردهاي برنامه‌هاي دهه فجر امسال مي‌تواند مشاركت حداكثري مردم در انتخابات و خلق صحنه‌هاي باشكوه از حضور مردم در صحنه دفاع از نظام جمهوري اسلامي باشد.
وي با اشاره به اينكه امسال 26 كميته برنامه‌هاي ستاد دهه فجر در استان اصفهان را تنظيم كرده‌اند افزود: 28 ستاد شهرستاني و شهرهاي تازه تأسيس نيز به تبعيت از مركز استان كميته‌هايي را تشكيل داده و در مجموع 1357 برنامه شاخص در سطح استان اصفهان پيش‌بيني شده است.
عسگري ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان، برگزاري نشست بيداري اسلامي و انقلاب اسلامي با سخنراني دكتر زماني و حجت الاسلام مشيري، برگزاري نماز شكر در شب دوازدهم بهمن، برگزاري مراسمي در گلستان شهداي اصفهان در روز دوازدهم بهمن مصادف با سالروز ورود امام خميني(ره) به كشور،برگزاري برنامه در 33 مسجد شاخص اصفهان، 33 پايگاه مقاومت بسيج، 33 هيئت مذهبي و 132 تشكل مردمي و... و برپايي 40 پايگاه خيمه انقلاب در ميادين اصفهان را از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در دهه مبارك فجر امسال برشمرد.
وي اضافه كرد: برگزاري نهضت سخنراني در مدارس اصفهان، همايش تجليل از كارآفرينان برتر، ديدار با جانبازان و غبارروبي مزار شهداي سراسر استان تحت عنوان مهماني لاله‌ها در 13 بهمن ماه، برگذاري همايش بين‌المللي اديان توحيدي، برگزاري جشنواره شعر آييني، همايش تجليل از پيشگامان انقلاب،چهارمين دوره تجليل از چهره‌هاي ماندگار اصفهان، تجليل از خانواده شهيد شاه كرمي، جشنواره قرائت قرآن و جشنواره سرود انتظار از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين ايام است.
برگزاري 33 جشن باشكوه مردمي در ايام‌الله دهه فجر
رئيس ستاد دهه فجر استان اصفهان با اشاره به توجه به ايجاد شادي و نشاط عمومي در برگزاري جشن‌هاي انقلاب امسال گفت: باتوجه به تقارن دهه فجر امسال با ميلاد با سعادت پيامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) 33 جشن باشكوه مردمي در دهه فجر امسال در استان اصفهان برگزار خواهد شد.
عسگري با اشاره به برپايي نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب اسلامي از 19 بهمن در محل نمايشگاه‌هاي بين اللملي اصفهان اظهار اميدواري كرد كه برگزاري مراسم كيفي در ايام‌الله دهه فجر امسال زمينه ساز مشاركت حداكثري مردم در انتخابات پيش رو باشد.
تريبون دهه فجر امانت نظام جمهوري اسلامي در دست ماست
وي در پايان با تأكيد براينكه تريبون دهه فجر امانت نظام جمهوري اسلامي در دست ماست گفت: از اين تريبون جز براي تشويق مردم براي حضور در انتخابات نمي‌توان له يا عليه هيچ كانديداي مجلس استفاده كرد.

در ادامه حجت الاسلام بابايي با اشاره به برنامه‌هايي كميته قرآن و كميته انجمن‌ها، هيآت و كانون‌هاي اسلاني ستاد دهه فجر استان با مسئوليت اداره كل تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: اين كميته‌ها با درنظر گرفتن تقارن ايام‌الله دهه فجر با رويدادهاي مهمي چون هفته وحدت، انتخابات مجلس شوراي اسلامي و بيداري اسلامي برنامه‌هايي را پيش‌بيني كرده است.
اجراي 313 طرح فرهنگي شاخص با حضور كانون‌هاي فرهنگي استان
وي برگزاري سومين جشنواره قرآني آيه‌هاي فجر، برگزاري شانزدهمين دوره مسابقات مديحه سرايي، چهارمين دوره مسابقات اذان و سومين مسابقات ابتهال كشور ويژه برادران، برگزاري چهارمين دوره مسابقات سراسري مديحه سرايي و همخواني قرآن كريم و ابتهال كشور ويژه خواهران، جشنواره قرآني خانواده، مسابقه نقاشي و خوشنويسي با محتواي قرآني، جشنواره قراني ويژه كوكان و نوجوانان، جشنواره قرآني جوان و برگزاري جشن هبزرگ قرآن و عترت را از برنامه‌هاي درنظر گرفته شده از سوي كميته قرآن ستاد دهه فجر برشمرد.
حجت الاسلام بابايي در ادامه به برنامه‌هاي پيش‌بيني شده از سوي كميته انجمن‌ها، هيآت و كانون‌هاي اسلامي ستاد دهه فجر استان اشاره كرد و گفت: برگزاري مراسم جشن ميلاد پيامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره قرآني كودك و نوجوان و جوان و خانواده، برگزار گفتمان ديني با عنوان مهدويت، انتظار و ولايت فقيه، اعزام مبلغ به روستاها و مناطق محروم استان، گردهمايي مسئولين كميته‌هاي شهرستاني و توزيع بسته فرهنگي جشن پيروزي، گردهمايي هيآت مذهبي و مداحان تحت عنوان حماسه آفرينان و اجراي 313 طرح فرهنگي شاخص با حضور كانون‌هاي فرهنگي استان را از جمله اين برنامه‌ها عنوان كرد.
بهره‌برداري از 1200 پروژه در استان اصفهان در دهه فجر امسال
مسئول كميته پروژه‌هاي ستاد دهه فجر استان اصفهان نيز با اشاره به بهره‌برداري از 1200 پروژه با اعتباري بالغ بر 900 ميليارد تومان در دهه فجر امسال گفت: از مجموع اين پروژه‌ها 33 پروژه شاخص به مردم معرفي خواهند شد همچنين 33 غرفه در نمايشگاه دستاوردهاي انقلاب پيش‌بيني شده تا مردم از نزديك با جزئيات پروژه‌ها آشنا شوند.
در ادامه اين نشست معاون سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان اصفهان با اشاره به برنامه‌هاي كميته ايثارگران ستاد دهه فجر استان اصفهان اظهار داشت: برگزاري نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي و دستاوردهاي فرهنگ ايثار و شهادت، بصب بنر و بيلبردهاي تصاوير شهداي انقلاب، گلباران و عطرافشاني مزار شهداي انقلاب اسلامي، افتتاح گلستان‌هاي شهدا بازسازي شده در سطح استان، ديدار از خانواده معظم شهداء و ايثارگران به مدت ده روز، تعويض و نصب پرچم‌هاي گلزار شهدا، آغاز طرح پيام آوران شاهد(سخنراني آزادگان و جانبازان) و فعال سازي مراكز فرهنگي و حسينيه شهدا جهت گراميداشت دهه فجر ا‌ز جمله برنامه‌ها? درنظر گرفته شده در دهه فجر امسال مي‌باشد.
وكيلي با اشاره به حركت نمادين كاروان پيروزي در استان اظهار داشت: در ايام دهه فجر امسال جلسات پرسش و پاسخ پيرامون انقلاب اسلامي و ولايت فقيه، همايش آموزش خانواده ويژه خانواده شهدا و ايثارگران، چاپ وصاياي شهدا در 5 هزار نسخه، يادواره شهداي انقلاب و تجليل از خانواده معظم شهدا، ميهماني لاله‌ها و زيارت مرقد مقدس شهدا، گلباران مزار مطهر شهداي دوران انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، ديدار با جانبازارن سرافزار در سه مركز شهيد مطهري، امام حسين(ع) و شهيد رجايي برگزار و همچنين سايت اينترنتي گلستان شهداي اصفهان رونمايي مي‌شود.
اصفهان ميزبان همايش بين‌المللي اديان توحيدي در 13 بهمن ماه
مسئول كميته اديان الهي ستاد دهه فجر استان هم از برگزاري همايش بين‌المللي اديان توحيدي در 13 بهمن ماه امسال خبر داد و افزود: اين همايش يكروزه براي نخستين بار در سطح بين‌المللي و با حضور انديشمندان اديان الهي به صورت اختصاصي در اصفهان برگزار مي‌شود.
مسئول كميته كارگري دهه فجر امسال با بيان اينكه امسال اولين سالي است كه كميته كارگري با محوريت اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي در استان تشكيل مي‌شود، گفت: بستر و ظرفيت مناسبي براي انجام فعاليت‌هاي ستاد دهه فجر در اين كميته وجود دارد.
غلامعلي قادري افزود: نشست بزرگ مديران واحدهاي توليدي و تعاوني در 8 بهمن ماه، نشست خبري ويژه انعكاس اخبار كميته كارگري در 10 بهمن ماه، تجديد ميثاق جامعه كار، توليد و تعاون استان با شهدا در پانزدهم بهمن ماه، برگزاري همايش تجليل از كارگران نمونه استان، افتتاح متمركز 61 طرح تعاوني، حضور سازمان يافته جامعه كار، توليد و تعاون در راهپيمايي روز 22 بهمن از اهم برنامه‌هاي اين كميته است.
همچنين در ادامه مسئول كميته فرهنگيان و دانش آموزي ستاد دهه فجر برنامه‌هاي امسال اين كميته را شامل برگزاري جشن ويژه دانش آموزان، حضور منسجم دانش آموزان در مراسم گراميداشت 12 بهمن، نواختن زنگ انقلاب و گراميداشت دهه فجر در تمام مدارس، قرائت دعاي فجر و دعاي عهد در تمام مدارس استان، برگزاري مراسم تجليل از 33 دانش آموز برجسته و برگزاري جشنواره شعر آييني دانست.
قاسم سلماني ادامه داد: برگزاري جشنواره حافظان قرآن، مراسم تجليل از مقام زن با حضور مادران شهدا در هفدهم بهمن ماه در نواحي و مناطق امور ايثارگران، برگزاري مراسم تجليل از برترين‌هاي علمي و فرهنگي، اجراي سرود سه هزار و 333 نفري دانش آموزي، برگزاري جلسات پرسش و پاسخ در مدارس استان و بازخواني رويدادهاي انقلاب از سال 42 تا 57 در كانون‌هاي فرهنگي و تربيتي از ديگر برنامه‌هاي كميته فرهنگيان و دانش آموزي ستاد دهه فجر است.
در ادامه مسوول كميته كودك و نوجوان ستاد دهه فجر سال جاري گفت: راهپيمايي كودكان از مهد تا مزار شهداي گمنام همراه با شعارهاي انقلابي و پلاكارد و گلباران شهدا در شانزدهم بهمن ماه، برگزاري جشنواره سرود انتظار و جشن انقلاب، برگزاري عصر شعر و قصه، نمايشگاه عكس با عنوان انقلاب اسلامي، برگزاري كارگاه‌هاي ادبي نقد كتاب با موضوع انقلاب، برگزاري نمايشگاه آموزشي تخصصي قرآن، عترت و انقلاب و مسابقه نقاشي انقلاب و رنگ انگشتي و نمادهاي اوايل انقلاب از برنامه‌هاي اين كميته است.
وي بيان كرد: ديدار با خانواده‌هاي شهدا و اهدا كاردستي و شاخه گل كودكان به خانواده‌ها، روز شمار انقلاب و اجراي برنامه‌هاي روزها، مسابقه شعار نويسي روي ديوار و افتتاح مركز جديد كانون پرورش فكري كودك و نوجوان در حبيب آباد از ديگر برنامه‌هاي اين كميته مي‌باشد.
پيش‌بيني 750 عنوان برنامه در كميته زنان ستاد دهه فجر استان
هم چنين عاطفه تركي مسئول كميته زنان ستاد دهه فجر امسال با بيان اينكه اين كميته 750 عنوان برنامه طراحي و برنامه ريزي كرده است، گفت: 530 برنامه توسط دستگاه‌هاي استان و 220 برنامه ديگر نيز در دفاتر امور بانوان در مراكز تعيين شده اجرا مي‌شود.
وي تصريح كرد: برگزاري نشست تخصصي بانوان با موضوع تبي?ن و انديشه‌هاي امام خميني(ره) با حضور سخنران مجرب و آگاه در اين زمينه در دوازدهم بهمن ماه، برگزاري همايش دانشجويي با حضور دانشجويان و فارغ التحصيلان، همايش انقلاب اسلامي و ولايت فقيه، افتتاح نمايشگاه و فروشگاه مد و لباس اسلامي، جشنواره غذاهاي سنتي و فروشگاه توانمندي‌هاي بانوان هنرمند در پانزدهم بهمن از ديگر برنامه‌هاي اين كميته مي‌باشد.
تركي برگزاري جشن بزرگ كوثر، همايش بزرگ زن در بيداري اسلامي، همايش زنان و آسيب‌هاي اجتماعي، افتتاح اولين و بزرگترين مشاوره عمومي، تخصصي، دانشگاهي، كارگاه آسيب شناسي و روانشناسي ورزشي را از ديگر برنامه‌هاي كميته زنان ستاد دهه فجر امسال عنوان كرد.
مسئول كميته ارتباطات و اطلاع رساني ستاد دهه فجر امسال در ادامه گفت: برنامه تلويزيوني صبح اصفهان از دوازدهم بهمن ماه هر روز از ساعت 7 صبح، برنامه هشت بهشت از ساعت 22، برنامه گفتگوي هفته از دوازدهم بهمن ماه از ساعت 18 در صداي و سيماي مركز اصفهان از برنامه‌هاي اين ستاد در اين ايام است.
وي افزود: برنامه تلويزيوني فجر 33 از پنجم بهمن ماه هر شب به مدت 50دقيقه از صدا و سيماي مركز اصفهان و برنامه راديويي با عنوان صبح اصفهان از دوازدهم بهمن ماه از ساعت 7 از جمله برنامه‌هاي اين كميته است.
*ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اصفهان، برگزاري نشست بيداري اسلامي و انقلاب اسلامي، برگزاري نماز شكر در شب دوازدهم بهمن، برگزاري مراسمي در گلستان شهداي اصفهان در روز دوازدهم بهمن مصادف با سالروز ورود امام خميني(ره) به كشور،برگزاري برنامه در 33 مسجد شاخص اصفهان، 33 پايگاه مقاومت بسيج، 33 هيئت مذهبي و 132 تشكل مردمي و برپايي 40 پايگاه خيمه انقلاب در ميادين اصفهان از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در دهه مبارك فجر امسال است
*برگزاري نهضت سخنراني در مدارس اصفهان، همايش تجليل از كارآفرينان برتر، ديدار با جانبازان و غبارروبي مزار شهداي سراسر استان تحت عنوان مهماني لاله‌ها در 13 بهمن ماه، برگزاري همايش بين‌المللي اديان توحيدي، برگزاري جشنواره شعر آييني، همايش تجليل از پيشگامان انقلاب،چهارمين دوره تجليل از چهره‌هاي ماندگار اصفهان، تجليل از خانواده شهيد شاه كرمي، جشنواره قرائت قرآن و جشنواره سرود انتظار از ديگر برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در اين ايام است

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 258]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن