تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815757396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
دلايل توقف طرح تامين آتيه مهر نوزادان اعلام شد
وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي دلايل عدم اجرايي شدن طرح تامين آتيه مهر، را اعلام كرد.
عبدالرضا شيخ الاسلامي گفت ما براي اجراي آن داوطلب بوديم اما تا قانون تصويب نشود و محل اعتبار آن را مشخص نكنند، از اجراي آن معذوريم.عبدالرضا شيخ الاسلامي در گفتگو با مهر در خصوص سرانجام طرح تامين آتيه مهر كه وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي داوطلب اجراي آن شده بود، گفت: به دليل مشكلات قانوني و همچنين عدم تامين اعتبار و منابع مورد نياز اين طرح در حال حاضر اجرايي نشده است. وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي اظهار داشت: ما هم مسئوليتي تاكنون در قبال اجراي اين طرح نداشتيم ولي داوطلب شده بوديم كه اگر قرار است اجرا شود ما از سوي عوامل وزارتخانه و با بكارگيري امكانات موجود، آمادگي اجراي آن را داريم.شيخ الاسلامي با تاكيد بر اينكه اگر مشكلات قانوني اين طرح رفع شود و از سويي نيز مجلس با تصويب قانون در اين زمينه، تامين منابع و اعتبارات لازم براي اجرايي شدن طرح تامين آتيه مهر را مشخص كند، مانند طرح بيمه بيكاري ما آمادگي اجرايي كردن آن را داريم. وي خاطر نشان كرد: البته اگر در اين رابطه اقدامات لازم و زمينه سازيهاي آن صورت نگيرد از اجراي آن معذوريم. طرح ملي تامين آتيه مهر امام رضا (ع) سال گذشته با واريز 1 ميليون تومان به حساب نوزادان متولد 89 آغاز شد و قرار بود هر سال نوزادان تازه متولد شده يك ميليون تومان در قالب اين طرح دريافت كنند كه به تدريج در مدت 20 سال اين موجودي به رقم قابل توجهي مي‌رسيد. كافي نبودن اعتبارات سال گذشته به نسبت متولدان آن سال و حذف اعتبار 2500 ميليارد توماني پيش‌بيني شده در لايحه بودجه 90 در كميسيون تلفيق؛ ادامه اجراي اين طرح را در هاله‌اي از ابهام فرو برده است. البته رئيس سازمان ثبت احوال نيز پيش از اين اعلام كرده بود: 500 ميليارد تومان اعتبار پيش‌بيني شده در سال 89 براي اين طرح به طور كامل اختصاص پيدا كرد و براي تعداد زيادي از نوزادان متولد شده، حساب 1 ميليون توماني در بانك ملي باز شد. هرچند دولت در تيرماه سال جاري جايگزيني بانك توسعه تعاون به جاي صندوق مهر امام رضا (ع) و واگذاري مسئوليت اجراي طرح تامين آتيه مهر از وزارت رفاه سابق به وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي براي تسريع در اجراي اين طرح را اعلام كرد اما تاكنون آخرين تصميمات نيز نتوانسته است به اجرايي شدن اولين مصوبه دولت دهم كمك كند.

بانك سپه به نانوايي هاي سراسر كشور وام مي‌دهد
با امضاي تفاهم نامه بين شركت مادرتخصصي بازرگاني دولتي ايران و بانك سپه، اين بانك به عنوان بانك عامل پرداخت تسهيلات طرح هاي سيلوسازي و بهسازي و نوسازي نانوايي هاي كشور انتخاب شد.
به گزارش بينا، معاون برنامه ريزي شركت مادرتخصصي بازرگاني در اين زمينه گفت: اين تفاهم نامه ميان شركت بازرگاني دولتي ايران و بانك سپه درمورد طرح اعطاي كمك هاي فني و اعتباري براي احداث سيلو ازسوي بخش خصوصي و تعاوني و همچنين پرداخت تسهيلات طرح بهسازي نانوايان در سراسر كشور به امضا رسيد.وي افزود: به زودي مفاد اين تفاهمنامه به شعب بانك سپه در سراسر استان ها و شهرستان ها و شركت هاي تابعه ي غله و خدمات بازرگاني مناطق و استان ها ابلاغ مي‌شود.روانبخش ادامه داد: براساس اين تفاهم نامه، شركت هاي غله و خدمات بازرگاني مناطق 14 گانه و استان ها موظف هستند تا هماهنگي هاي لازم براي اجراي دقيق تفاهم نامه را انجام دهند.بر اساس اين گزارش، اعتبارات پيش بيني شده براي اين طرح ها به عنوان پرداخت بخشي از سود بانكي و يارانه سرمايه گذار تامين مي‌شود.

چاپ مجدد رسيد تراكنش هاي خاص در كارتخوان هاي بانك ملت
بانك ملت، امكان چاپ تراكنش هاي خاص را در كارتخوان هاي فروشگاهي خود امكان پذير كرد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اين بانك با هدف گسترش خدمات بانكداري الكترونيك و ارائه خدمات ويژه روي پايانه هاي فروشگاهي، امكان چاپ مجدد رسيد تراكنش خاص را در اين دستگاه ها فراهم كرد. بر اساس اين خدمات جديد بانك ملت، امكان دريافت مجدد چاپ رسيد تراكنش خاص، با در اختيار داشتن شماره پيگيري تراكنش مورد نظر و رمز فروشنده، فراهم شده است به گونه اي كه پذيرندگان كارتخوان هاي اين بانك، مي‌توانند با انجام مراحلي، نسبت به چاپ رسيد تراكنش خاص اقدام كنند. بر اين اساس، پذيرندگان كارتخوان هاي بانك ملت مي‌توانند با انتخاب گزينه فروشنده، انتخاب منوي گزارشات، انتخاب گزينه چاپ مجدد رسيد خاص، درج رمز فروشنده، درج شماره پيگيري تراكنش مورد نظر(عددي كه در اطلاعات موجود در رسيد خريد كالا به همراه شماره كارتخوان رو به روي عبارت” پيگيري/ پايانه” درج شده است)، رسيد مورد نظر را از اين دستگاه ها دريافت كنند.

شروع به كار دومين شعبه بيمه البرز در خراسان رضوي
شعبه فردوسي بيمه البرز در مشهد مقدس با حضور مديرعامل و جمعي از مديران اين شركت شروع به كار كرد.
به گزارش پايگاه خبري اعتبار، اين شعبه دومين شعبه بيمه البرز در استان خراسان رضوي است كه در مساحتي بالغ بر سه هزار و 600 متر آماده پرداخت خسارت به بيمه گزاران استان خراسان رضوي است. هم اكنون شعبه فردوسي آماده پرداخت خسارت و شعبه رضوي بيمه البرز در استان خراسان رضوي آماده صدور انواع بيمه نامه براي هموطنان هستند.

رقم رمزدوم كارتهاي سامان را افزايش دهيد
از اين پس امكان خريد اينترنتي با كارت هائي كه رمز دوم آنها كمتر از رقم باشد وجود ندارد.
به گزارش بينا،بانك سامان در اطلاعيه اي اعلام كرد كه براساس مقررات بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران از اين پس امكان خريد اينترنتي با كارت هائي كه رمز دوم آنها كمتر از رقم باشد وجود ندارد. اين بانك از مشتريان خود خواسته است جهت تغيير رمز دوم خود و تغيير آن به يك عدد رقمي از طريق يكي از شعب بانك سامان يا دستگاه هاي خودپرداز بانك سامان اقدام فرمائيد.

اينترنت بانك سرمايه فعال شد
انتقال وجه كارت به كارت شتابي در بستر اينترنتي فراهم شد.
به گزارش بينا، مشتريان بانك سرمايه مي‌توانند، با مراجعه به هر يك از شعب بانك سرمايه و دريافت رمز اينترنتي انتقال وجه كارت به كارت شتابي، مانند سابق از اين امكان بهره مند گردند. لازم به ذكر است، اين امكان هم اكنون در خدمات كارت سرمايه در قسمت بانكداري اينترنتي در وب سايت اين بانك نيز فراهم مي‌باشد.

شعبه نفت به عنوان شعبه برتر آذر‌ماه بانك اقتصادنوين معرفي شد
همزمان با حلول ماه مبارك ربيع‌الاول و با حضور رئيس هيات مديره، مديرعامل، معاونين و مديران بانك اقتصادنوين شعبه نفت تهران به عنوان شعبه برتر آذر‌ماه در مديريت امور شعب تهران معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي بانك اقتصادنوين، دكتر محمدهاشم بت‌شكن مديرعامل اين بانك در اين مراسم كه كاركنان شعبه نفت نيز حضور داشتند، گفت: در فضاي رقابتي امروز تامين خدمات مورد نياز مشتري تعيين‌كننده نيست، بلكه همكاران بانك خصوصاً در شعب بايد بتوانند با ارايه مشاوره‌هاي لازم آگاهي مشتريان را نسبت به مسايل مرتبط پولي و مالي افزايش دهند.وي اظهار داشت: با اين مهم ارزش‌آفريني براي مشتريان افزايش خواهد يافت ضمن اينكه با توجه به ارايه خدمت بانكداري شركتي در بانك اقتصادنوين ارايه خدمات مشاوره بسيار مهم است

با افزايش سود بانكي، بورس مثبت مي‌شود
كارگزار بورس تهران اعلام كرد كه با شرايط فعلي، بورس گزينه مناسبي براي سرمايه گذاري است زيرا ارز و طلا رشد كرده و حباب قيمتي دارد، لذا سرمايه‌گذاري در اين بازارهاريسك فوق‌العاده‌اي به همراه دارد.
حسين خزلي خرازي ـ دبير كل سابق كانون كارگزاران ـ در گفت‌وگو با ايسنا، وضعيت فعلي بورس را با توجه به تحولات اقتصادي اخير مورد توجه قرار داد و گفت: نمي‌توان هفته گذشته را مبناي اظهارنظر قطعي قرار داد زيرا علاوه بر تعطيلي ميان هفته‌اي، تحولات وسيعي در بازارهاي ارز و سكه اتفاق افتاد ولي مي‌توان گفت كه هر گونه ابهام و تحولات سريع در ساير بازارها، ذهن سرمايه‌گذاران را مخدوش مي‌كند.

مصوبه اعمال ماليات بر ارزش افزوده ابلاغ شد
بانك مركزي مصوبه شوراي پول و اعتبار مبني بر”محاسبه خالص ماليات بر ارزش افزوده در اعطاي تسهيلات مضاربه به بهاي تمام شده كالاي خريداري شده و تلقي كردن آن به عنوان هزينه قابل قبول” را براي اجرا ابلاغ كرد.
به گزارش مهر، در ابلاغيه مديريت كل مقررات، مجوزهاي بانكي و مبارزه با پولشويي اداره مطالعات و مقررات بانكي به مديران عامل بانكهاي دولتي، غير دولتي، شركت دولتي پست بانك و موسسه اعتباري توسعه آمده است: ماليات بر ارزش افزوده جزء مالياتهاي مدرني است كه در دنيا اجرايي شده است. دايره گسترش اين نوع ماليات سبب شده كه تاكنون بسياري از كشورهاي جهان به خيل مجريان اين نظام مالياتي بپيوندند.

ارسال نظر

شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 325]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن