تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813165697




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه راديو و تلويزيون


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: اخبار كوتاه راديو و تلويزيون
جام جم آنلاين: مدير بخش سمينارها و ورك شاپ‌هاي جشنواره تئاتر فجر شنبه ، هشتم بهمن ماه به «هفت اقليم» راديو مي‌آيد.


در برنامه تئاتر اين هفته «هفت اقليم» محمودرضا رحيمي، مدير بخش سمينارها و ورك شاپ ها و بهزاد صديقي، مدير روابط عمومي جشنواره بين المللي تئاتر فجر به بررسي برنامه‌ها و ابعاد هنري جشنواره تئاتر فجر مي پردازند.

سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر از پنجم تا 22 بهمن سال جاري به دبيري رحمت اميني برگزار مي‌شود.

برنامه «هفت اقليم» كاري از گروه هنر شبكه راديويي فرهنگ است كه همه روزه به غير از جمعه ها از راديو پخش مي‌شود.

محسن حسن زاده و بهاره برهاني كارشناسي، عباس غفاري سردبيري، حسن آزادي اجرا و مرتضي صداقت‌گو تهيه‌كنندگي برنامه روزهاي شنبه «هفت اقليم» را برعهده دارند.

گردشگري در سفرگرد شبكه چهار

برنامه "سفرگرد "به صورت آكادميك و علمي به موضوع گردشگري و صنايع وابسته آن مي پردازد.

شريفي تهيه كننده برنامه در گفت و گو با روابط عمومي شبكه چهار سيما گفت: هدف از توليد اين برنامه طرح و بررسي نقاط ضعف و قوت، فرصت ها و تهديد هاي فرايند سياست گذاري،برنامه ريزي و مديريت توسعه ي صنعت گردشگري در كشور است.

شريفي افزود: ما تلاش مي كنيم تا به بررسي و تجزيه و تحليل علمي و منطقي اين فرايند بپردازيم و با دعوت از صاحب نظران ، مديران دولتي و دست اندركاران اين صنعت به پيشنهاد راهكارهاي مختلف بپردازيم.
او با اشاره به اينكه براي اولين بار در رسانه ملي ، برنامه اي تخصصي به موضوع گردشگري و صنايع وابسته آن به صورت آكادميك و علمي خواهد پرداخت گفت:"سفرگرد" در 13 قسمت 60 دقيقه اي به صورت زنده و هفتگي به روي آنتن شبكه چهار سيما خواهد رفت.

مصطفي شريفي كه تهيه كنندگي برنامه پنگان را نيز در اين شبكه بر عهده دارد به بخش هاي برنامه اشاره كرد و گفت: در بخش اول كه در قالب فراخبر تهيه مي شود، موضوعي كه در بخش گفتگو مورد بحث و بررسي قرار خواهدگرفت، براي مخاطب تشريح شده و اهميت و ضرورت آن بيان مي شود. اين بخش حاوي نريشن و تصاوير مرتبط با موضوع مورد بحث خواهد بود. هدف از اين بخش، آشنايي مخاطب با كليات موضوع و نيز ضرورت طرح و بررسي آن است. در بخش بعدي برنامه تحت عنوان تازه هاي گردشگري، اخبار و تازه هاي اين حوزه اطلاع رساني مي شود.

مناظره بخش بعدي برنامه است كه در ان موضوعاتي همچون :استاندارد هاي سفر هوايي، تحليل و بررسي علل شكايات مسافران از دفاتر خدمات مسافرتي، اهميت تبليغات در گردشگري ،نقش متوليان دولتي در پيشبرد گردشگري،الگويابي توسعه گردشگري در ايران، بررسي استانداردسازي در صنعت هتلداري، ساخت و مديريت برند در گردشگري و... مورد بحث و بررسي قرار خواهدگرفت، در اين بخش سعي خواهد شد كه ميهمانان دعوت شده از حوزه هاي مختلف و بعضآ مخالف يكديگر باشند تا ابعاد مختلف يك موضوع خاص، به خوبي مورد تجزيه و تحليل قرار گيرد.

"سفرنامه" نيز عنوان يكي ديگر از بخش هاي برنامه است كه كارشناس مخصوص به خود را دارد. كارشناس اين بخش با معرفي يكي از جاذبه هاي خاص گردشگري كشور بصورت هدفمند ( اعم از نقاط ديدني، تاريخي، طبيعي، مراسم هاي سنتي و ... ) سعي در ايجاد ايده اي براي سفر و گذران اوقات فراغت در مخاطبان برنامه دارد.

برنامه سفرگرد كاري از گروه دانش شبكه چهار سيما است و اكنون در مرحله پيش توليد و طراحي دكور قرار دارد كه پيش بيني مي شود تا يك ماه آينده پخش آن آغاز شود.

توليد دوشنبه عزيز

دوشنبه عزيزعنوان فيلم تلويزيوني است كه به كارگرداني سيد احمد ميرمحمدي توليد آن در شبكه تهران آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومي شبكه تهران،‌ مضمون اين تله فيلم اجتماعي است كه براي شبكه پنج سيما به تهيه‌كنندگي فرشيد سعيدي در حال تهيه است.

در اين فيلم يوسف مراديان، ‌خاطره اسدي‌، مجيد شهرياري‌، فريبا طالبي،‌ اميرارسلان سيدي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلمنامه «دوشنبه عزيز» را عليرضا اسحاقي به نگارش درآورده و سيد احمد ميرمحمدي آن را بازنويسي كرده است كه در نهايت متن آن داستان درگيري يك كارگردان با نويسنده‌ فيلمنامه‌اش منجر به بروز حوادث جالب وديدني در اين تله فيلم مي شود.

هم اكنون محل تصويربرداري «دوشنبه عزيز» در خيابان دولت و انتهاي همت در حال انجام است اما در ادامه ،مجموعه گروه كارگرداني وبازيگران به شهرستان طالقان سفر خواهند كرد تا سكانس هاي پاياني آنرا در محل يك امامزاده تصوير برداري كنند.

فرشيد سعيدي تهيه كننده "دوشنبه عزيز" پايان تصوير برداري اين تله فيلم را 15 بهمن ماه اعلام كرد وگفت: تدوين تله فيلم بلافاصله آغاز مي شود كه حدود 10 روزنيز به طول مي انجامد.

سيد احمد مير محمدي پيش از اين تله فيلم هاي رزروي، فكه، زمستان50 همچنين سريال مستند داستاني امدادگر بي امداد را كارگرداني كرده است.

ديگر عوامل اين تله فيلم عبارتند از:
دستيار اول كارگردان: محمود شاملو، مدير توليد: كيانوش جعفريان،‌ برنامه‌ريز: محديث رجب بيگي،‌ مدير تصويربرداري: عبدالله عبدي نسب،‌ طراح صحنه و لباس: هايده زماني،‌ ‌ طراح گريم: علي خورشيدي،‌ صدابردار: مهرداد عبدقاسمي، مجري طرح: احمدرضا ابراهيمي، منشي صحنه: مونا خوش‌روش، عكاس: ساسان قاسمي،‌ مدير تداركات: مجيد رنج‌بر.

فيلم سينمايي مردان جاده در شبكه پايتخت

فيلم سينمايي " مردان جاده" به كارگرداني رابرت هارمون شنبه هشتم بهمن ماه ساعت 20:45ازشبكه تهران پخش مي شود.

به گزارش روابط عمومي شبكه تهران، " مردان جاده" محصول سال 2004 كانادا - آمريكا است كه در ژانر حادثه اي ساخته شده است، جيمز كاويزل، رونا ميترا و فرانكي فيسون بازيگران اين فيلم هستند.

در خلاصه داستان فيلم آمده است: رني مردي است كه بعد از مرگ همسرش دريك تصادف عمدي سعي ميكند طي پنج سال قاتل او را تعقيب كند. فارگو راننده بيمار رواني كه پيش از اين در دفتر بيمه پدرش با عكسهاي دلخراش از صحنه ها ي تصادف روبه رو بوده حالا سعي مي كند خودش چنين صحنه هايي را ايجاد نمايد و با نقشه قبلي تصادفات وحشتناكي را ايجاد مي كند .

ازسويي فارگو با حمله به ماشين مالي و خواهرش الكس و كشتن الكس باعث مي شود كه رني و كاراگاه ويل از وي سرنخي بدست بياورند. رني سعي مي كند مالي را مجاب كند كه با او براي يافتن فارگو همراه شود اما و...

دور دنيا در 80 روز

فيلم سينمايي " دور دنيا در 80 روز" به كارگرداني فرانك كوراسي يكشنبه 9 بهمن ماه ساعت 20:45از شبكه تهران پخش مي شود.

به گزارش روابط عمومي شبكه تهران، " دور دنيا در 80 روز" محصول كشور آمريكا، آلمان، ايرلند، انگليس سال 2004 است و با بازي جكي چان ، استيو كوگان ، جيم برادبنت ، سيسيلي دي فرانس و... به روي آنتن مي رود.

داستان فيلم ،درباره يك مخترع، يك دزد و يك هنرمند است كه با كشتي قصد سفر به دور دنيا را دارند و...

ادامه تصويربرداري سريال "دختري به نام آهو"

تصويربرداري سريال "دختري به نام آهو" در شبكه تهران ادامه دارد.اين سريال نوروزي روايت زندگي آقامرتضي است كه زندگي خوبي با پنج پسرش دارد. همه آنها به جز پسر كوچكش ازدواج كرده‌اند و آقامرتضي اكنون مي‌كوشد مقدمات ازدواج آخرين پسرش را نيز فراهم آورد.

بهزاد فراهاني، سيروس گرجستاني، مريم اميرجلالي، شهره لرستاني، فلور نظري، ميرطاهر مظلومي، مهدي اميني‌خواه و مجيد ياسر بازيگراني هستند كه در اين سريال به كارگرداني قدرت‌الله صلح‌ميرزايي هنرنمايي مي‌كنند.

چند روز پيش، مسعود احمدي‌افزادي مدير شبكه تهران به همراه محمدرضا معصوم‌زادگان مدير گروه فيلم و سريال اين شبكه از روند توليد اين سريال نوروزي بازديد كردند.

آناهيتا نعمتي روي صحنه تئاتر

آناهيتا نعمتي، بازيگر سينما و تلويزيون براي نخستين‌بار به‌عنوان بازيگر تئاتر با نمايش چنگيزخان به كارگرداني چيستا يثربي روي صحنه تئاتر مي‌رود.

چيستا يثربي كارگردان نام آشناي عرصه تئاتر كه با نمايش «چنگيزخان» در سي‌امين جشنواره بين‌المللي تئاتر فجر حضور دارد ،چندي پيش از حضور بازيگراني جديد در اين نمايش خبر داده بود كه در آخرين خبرها مشخص شد، آناهيتا نعمتي چهره آشناي فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني يكي از اين بازيگران خواهد بود.

حضور آناهيتا نعمتي در تئاتر چنگير خان، نخستين تجربه بازيگري وي روي صحنه تئاتر است و نعمتي بايد در اين نمايش همزمان در چهار نقش مختلف بازي كند.

آناهيتا نعمتي همزمان با حضور در اين نمايش، با دو فيلم سينمايي «پنهان» و «يكي مي‌خواد باهات حرف بزنه» در سي‌امين جشنواره فيلم فجر هم حضور خواهد داشت.

سعيد راد براي اولين بار در يك فيلم تلويزيوني بازي مي‌كند

سعيد راد براي اولين بار در يك فيلم تلويزيوني ايفاي نقش مي‌كند. او در اولين حضورش در تلويزيون در نقش يك پليس، مقابل دوربين فيلم «ساعت به وقت صفر» رفته است.

سعيد راد در گفت‌وگو با ايسنا درباره اولين تجربه حضور خود در تلويزيون، گفت: به دلايلي تا به حال در تله‌فيلم و سريالي بازي نكرده‌ام و تنها در قسمت‌هايي بسيار كوچك از سريال «در چشم باد» به دليل اين‌كه كار پرقدرتي بود حاضر شدم، اما سناريوي فيلم «ساعت به وقت صفر» آنقدر جدي بود كه مرا ترغيب كرد در آن حضور پيدا كنم.

سعيد راد كه امسال با فيلم سينمايي «گيرنده» در جشنواره فيلم فجر نيز حضور دارد، درباره نقشي كه در فيلم «ساعت به وقت صفر» ايفا مي‌كند، گفت سه ماه بر سر انتخاب بازيگران اين فيلم صحبت شد تا اين‌كه بالاخره از يك ماه گذشته تصويربرداري آن آغاز شد.

جمعه|ا|7|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن