تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به جرّاح مدائنى فرمودند: آيا به تو بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، سهي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداري تهران:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قائم مقام معاونت حمل و نقل شهرداري تهران:
خبرگزاري فارس: قائم مقام معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران اعلام كرد: با احداث پارك آموزش ترافيك درمناطقي كه فاقد اين امكان هستند، سال آينده هر ۲۲ منطقه شهر تهران صاحب پارك آموزش ترافيك مي‌شوند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران، عليرضا سليماني افزود: آموزش فرهنگ ترافيك به كودكان يكي از اساسي‌ترين مباحث مربوط به فرهنگ سازي از طريق افزايش توجه به قوانين و احترام به مقررات ترافيكي است و آموزش كودكان را مي‌توان زير بناي فرهنگ سازي در ترافيك دانست.

وي با اشاره به اينكه آموزش ترافيك به عنوان زمينه ساز تصميمات و اقدامات بعدي از اهميت ويژه برخوردار است، اظهار كرد: آموزش‌هاي ترافيكي در اين رده سني مي‌بايست مطابق با روحيات و شرايط ذهني كودكان صورت پذيرد و از اين رو لازم است شرايط آموزشي و فرهنگي به صورتي مهيا شود كه ضمن اثربخشي بر روي ذهن و روان كودكان، جذابيت هاي لازم را نيز براي مخاطب فراهم كند.

سليماني پارك‌هاي آموزش ترافيك را ابزاري موثر به منظور نيل به اين مهم دانست و تصريح كرد: به منظور يكسان سازي و استانداردسازي روند همه امور و فعاليت پارك هاي آموزش ترافيك در مناطق، براي نخستين بار كتابچه‌اي تحت عنوان «پارك آموزش ترافيك امكانات، تجهيزات و اصول بهره برداري» تهيه و تدوين شده و در اختيار شهرداري هاي مناطق قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه در اين كتابچه امكانات و تجهيزات مورد نياز پارك هاي آموزش ترافيك به سه دسته امكانات حداقل، امكانات مناسب و امكانات ايده آل تقسيم بندي شده، اضافه كرد: همچنين به منظور استانداردسازي و يكسان سازي نحوه آموزش كودكان در اين پارك‌ها، روند آموزش نظري و عملي دانش آموزان را از بدو ورود به پارك تا انتهاي مراحل آموزش به تفكيك گروه هاي سني مختلف ارائه شده است.

سليماني نحوه اثربخشي برنامه‌هاي آموزشي به منظور تاثيرگذار بودن فرآيند آموزش در اين پارك‌ها را از ديگر بخشهاي اين كتابچه اعلام كرد و گفت: در بخش انتهايي اين كتابچه فعاليت پارك‌هاي آموزش ترافيك در مناطق 5، 8، 12 و 15 بر اساس نتايج بازديدهاي ميداني و بررسي هاي تخصصي، مستندسازي شده است.

وي با تاكيد بر اينكه مناطق فاقد پارك آموزش ترافيك سال آينده به اين امكان مجهز مي‌شوند، عنوان كرد: البته پارك‌هاي آموزش ترافيك داراي امكانات حداقل به تجهيزات مناسب و پاركهاي آموزش ترافيك داراي امكانات مناسب نيز به تجهيزات ايده-آل ارتقاء خواهند يافت.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران خاطر نشان كرد: يكسان و استاندارد كردن روند آموزش‌هاي نظري و عملي در پارك‌هاي آموزش ترافيك، از جمله مباحث مهمي است كه در دستور كار اين معاونت قرار داشته و در دستورالعمل ارسالي به شهرداري هاي مناطق نيز مورد تاكيد قرار گرفته است.
انتهاي پيام/

جمعه|ا|7|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 218]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن