تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815551655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داوران بخش اقلام تبليغاتي سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: داوران بخش اقلام تبليغاتي سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر معرفي شدند


خبرگزاري آريا- حسين زندباف، محمدرضا شرف‌الدين، مرتضي پورصمدي، محمد عليقلي‌زاده و محمدحسين نيرومند به عنوان داوران بخش اقلام تبليغي جشنواره فيلم فجر معرفي شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا، بخش مسابقه مواد تبليغاتي و اطلاع‌رساني سينماي ايران در قالب بخش‌هاي «مسابقه عكس فيلم»، «مسابقه پوستر فيلم»، «مسابقه گرافيكي محيطي فيلم» و «مسابقه تيزر و آنونس فيلم» به اجرا درمي‌آيد.
اين بخش، به منظور اعتلاي هنر– صنعت سينماي ايران، مواد تبليغاتي و اطلاع‌رساني فيلم‌ها طراحي و پيش بيني شده است. آثار قابل ارائه در اين بخش مربوط به فيلم‌هايي خواهد بود كه در فاصله زماني بيست و نهمين تا سي‌امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر به نمايش عمومي درآمده‌اند.
حسين زندباف تدوين‌گر، تهيه كننده و كارگردان سينما متولد 1325 ساري است. وي فعاليت در سينما را سال 1350 آغاز كرد.
او تدوين‌گر 74 فيلم از جمله مهاجر، ساوالان، از كرخه تا راين، حمله به اچ 3، توفان شن، شب‌هاي روشن و... بوده و بارها نامزد و برنده سيمرغ بلورين جشنواره فيلم فجر شده است.
محمدرضا شرف‌الدين متولد 1337 اصفهان است و فارغ‌التحصيل رشته عكاسي از دانشگاه تهران. از سينماگران و تهيه‌كنندگان ايراني و رئيس انجمن سينماي انقلاب و دفاع مقدس است. او در زمينه‌هاي مختلف سينما چون طراحي جلوه‌هاي ويژه، تهيه‌كنندگي و... فعال بوده و جلوه‌هاي ويژه بيش از 50 فيلم را برعهده‌دار بوده و براي فيلم‌هايي چون كاني‌مانگا، انسان و اسلحه، هور در آتش، كيميا، پرواز خاموش و قارچ سمي سيمرغ بلورين جلوه‌هاي ويژه جشنواره فيلم فجر را گرفته است.
مرتضي پورصمدي متولد 1331 همدان عكاس و فيلمبردار ايراني و از فعالان سينماي مستند و عكاسي مردم نگار ايران است. وي تحصيلات را تا دوره متوسطه در همدان ادامه داد و سپس براي ادامه تحصيل در رشته فيلمبرداري در مدرسه عالي راديو و تلويزيون به تهران آمد. وي پس از فارغ‌التحصيل شدن، به عنوان فيلمبردار در تلويزيون مركز كرمانشاه مشغول به كار شد. در سال 62 وي به تهران منتقل شد و فيلمبرداري مستند را به شكل حرفه اي ادامه داد و در سال 1376 بعد از 25 سال فعاليت باز نشسته شد و هم اكنون به عنوان فيلمبردار در سينما و تلويزيون فعاليت دارد.
محمد عليقلي‌زاده فيلمبردار و عكاس سينماي ايران كه در كارنامه خود، عكاسي 23 فيلم سينمايي از جمله فرزند صبح، دوئل، اعتراض، متولد ماه مهر، غزال، تولد يك پروانه،عاشقانه و ... را دارد.
محمدحسين نيرومند محمدحسين نيرومند متولد 1343ـ مشهد، ليسانس طراحي صنعتي، دانشگاه تهران، ايران. از جمله فعاليت هاي وي مي توان به موارد زير اشاره كرد: مديرمسئولي كيهان كاريكاتور، مديريت گروه جوان طرح و برنامه شبكه دو سيما1380 ـ 1375، مديريت گروه طرح و برنامه شبكه دو سيما ، سرپرستي مركز هنرهاي تجسمي حوزه هنري، مشاورت هنري مدير مركز توليد انيميشن سازمان صدا و سيما (صبا)، عضويت در تحريريه (كميك جهاني) نشريه بين‌المللي كارتون، دبيري شوراي ارزشيابي هنرمندان ، نويسندگان و شاعران كشور، مشاورت هنري رياست حوزه هنري، رياست سازمان توسعه سينمايي سوره و...

جمعه|ا|7|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن