تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815463315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هجوم مردم براي فروش ارز و سكه


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: هجوم مردم براي فروش ارز و سكه
دلار امروز پنج‌شنبه در حالي در بازار آزاد صبح به ۱۹۰۰ تومان و ظهر به ۱۷۳۰ تومان كاهش يافت كه صرافان ارز ارزان ۱۴۰۰ توماني نمي‌فروشند و دلالان هم در اطراف ميدان فردوسي جولان مي‌دهند.
آفتاب: دلار امروز پنج‌شنبه در حالي در بازار آزاد صبح به ۱۹۰۰ تومان و ظهر به ۱۷۳۰ تومان كاهش يافت كه صرافان ارز ارزان ۱۴۰۰ توماني نمي‌فروشند و دلالان هم در اطراف ميدان فردوسي جولان مي‌دهند.

عقب نشيني تدريجي قيمت دلار در بازار آزاد همچنان ادامه دارد به طوري كه اين نوع ارز امروز پنجشنبه صبح با نرخ ۱۹۰۰ تومان و ظهر با نرخ ۱۷۳۰ تومان دست به دست مي‌شود. دلار دوشنبه هفته جاري تا 2هزار و 200 تومان بالا رفته بود.

اطراف ميدان فردوسي كه مركز ارزفروشان تهران است، امروز پنجشنبه مملو از دلالاني است كه قرار بود بانك مركزي با همكاري نيروي انتظامي آنان را از بازار جمع‌آوري كنند!

رئيس كل بانك مركزي كه روز تعطيل يكشنبه براي سركشي به بازار ارز رفت و با كركره پائين صرافي‌ها مواجه شد، اگر صبح تا ظهر امروز پنجشنبه به اين بازار مي‌رفت، تعداد زيادي از دلالان را مي‌ديد كه خيلي راحت‌تر از هميشه در حال فعاليت بوده و هستند. دلالان، دلار را از مردم ۱۶۰۰ تومان خريداري مي كنند.

صرافان هم درحالي نرخ دلار ۱۴۰۰ تومان را بر روي تابلوي فروش خود نوشته اند كه هيچ دلاري با اين نرخ فروخته نمي شود و معلوم نيست بانك مركزي چرا با اين تخلف آشكار صرافان برخورد نمي‌كند.

به گزارش مهر، هجوم مردم براي فروش ارز و سكه امروز پنج‌شنبه در بازار ارز و سكه تهران مشهود است، ضمن اينكه بانك مركزي نرخ دلار مرجع را ۱۱۲۹ تومان تعيين كرده است.

كارشناسان بازار ارز و سكه معتقدند وعده بانك مركزي براي تك نرخي كردن نرخ ارز تا ۴۸ ساعت آينده - شنبه هفته آينده- بر بازار ارز سكه تاثير گذار خواهد بود.

كد مطلب : 143993

پنجشنبه|ا|6|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 245]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن