تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815236243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن: ذوب‌آهن كاملا تيم برتر ميدان بود تلاش‌ مي‌كنيم به جايگاه واقعي‌مان برگرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن: ذوب‌آهن كاملا تيم برتر ميدان بود تلاش‌ مي‌كنيم به جايگاه واقعي‌مان برگرديم
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: ورزشي - فوتبال

مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن پس از تساوي بدون گل برابر ملوان گفت: ملوان فرصت آنچناني براي گلزني نداشت و ذوب‌آهن كاملا تيم برتر ميدان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه اصفهان، حسن حاج‌رسولي‌ها در نشست خبري پس از بازي‌هاي تيم‌هاي ذوب‌آهن و ملوان بندرانزلي اظهار كرد: در نيمه اول توپ را به كناره‌ها برديم و توانستيم موقعيت‌هاي زيادي نيز ايجاد كنيم، هر چند كه اين موقعيت‌ها تبديل به گل نشدند و در نيمه دوم فشار را افزايش داديم و فرصت‌هاي گل نيز ايجاد كرديم اما بچه‌ها از اين فرصت‌ها استفاده نكردند.

وي افزود: در نيمه اول با گرفتن فضاها قصد داشتيم تيم ملوان را خسته كنيم و اميد داشتيم كه در نيمه دوم و با توجه به شرايط آب و هوايي، تيم ملوان از لحاظ بدني كم بياورد كه البته تا حدودي اينگونه شد، هر چند كه تيم ملوان امروز خيلي بسته بازي كرد.

مربي تيم فوتبال ذوب‌آهن تصريح كرد: ما در هر بازي از بازيكناني استفاده مي‌كنيم كه آماده‌تر هستند و اين موضوع به كادر فني تيم برمي‌گردد. امروز علي احمدي را به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم، همچنين فرشيد طالبي سه اخطاره بود و سيدمحمد حسيني نيز دچار مصدوميت شده است.

حاج‌رسولي‌ها اظهار كرد: تيمي حرفه‌اي است كه بتواند از همان موقعيت‌هاي كم گلزني نهايت استفاده را ببرد و حتي اگر دو فرصت نيز داشته باشد، آن فرصت‌ها را تبديل به گل كند و همين‌طور كه ديديد در بازي قبل با فولاد خوزستان، از همان تك موقعيت گلزني استفاده كرديم و ايگور كاسترو يك گل مينياتوري زد.

وي در پاسخ به اين سوال كه جايگاه ذوب‌آهن را در پايان فصل چگونه ارزيابي مي‌كنيد؟ گفت: ما تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم كه ذوب‌آهن را به جايگاه واقعي خود در جدول برگردانيم و جايگاه بهتري داشته باشيم و چه از لحاظ پزشكي و تداركاتي و چه از لحاظ فني سعي مي‌كنيم بهترين عملكرد را داشته باشيم.

به گزارش خبرنگار ايسنا، در ابتداي اين بازي مديران باشگاه ذوب‌آهن با اهداي تاج گل به محسن مسلمان و سيدجلال رافخايي كه در گذشته در ذوب‌آهن بازي مي‌كردند و امروز در خدمت تيم ملوان هستند، تجليل كردند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 147]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن