تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش40درصدي حضورشركت ها، در سومين نمايشگاه تخصصي نفت، گاز و پتروشيمي خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: افزايش40درصدي حضورشركت ها، در سومين نمايشگاه تخصصي نفت، گاز و پتروشيمي خوزستان
مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي خوزستان ،گفت: تعداد شركت هاي حاضر در درسومين نمايشگاه تخصصي نفت ، گاز و پتروشيمي دراهواز در مقايسه با نمايشگاه سال گذشته حدود 40 درصد افزايش نشان مي دهد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ "رحيم جليلي" دراين باره اظهارداشت: . تاكنون 200 شركت بزرگ و مهم از سازندگان داخلي تجهيزات صنعت نفت براي حضور درسومين نمايشگاه تخصصي نفت ، گاز و پتروشيمي دراهواز كه"نهم تا دوازدهم بهمن"برگزار مي شود، اعلام آمادگي كرده اند.

رحيم جليلي افزود: اين شركت ها توانمندي هاي خود را در فضايي به وسعت 30 هزار متر مربع به نمايش خواهند گذاشت.

وي گفت: فضاي سومين نمايشگاه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي نسبت به سال گذشته حدود 15 هزار متر مربع افزايش دارد و با محوطه سازي و بهسازي حياط سعي شده است اين نمايشگاه با كيفيت و كميت بهتر برگزار شود.

جليلي اظهار كرد: به اين منظور ستادي متشكل از كميته هاي تبليغات، روابط عمومي و انتشارات، خبر و اطلاع رساني، پشتيباني مالي، تشريفات و خدمات، اجرايي، حفاظت و حراست و دبيرخانه براي هماهنگي هرچه بهتر و برنامه ريزي برگزاري نمايشگاه از شهريورماه گذشته آغاز به كار كرده است.

مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي خوزستان ادامه داد: همچنين موضوع برگزاري نمايشگاه با توجه به اهميت آن در كارگروه توسعه صادرات غيرنفتي استان به رياست دكتر حجازي، استاندار خوزستان، مطرح و براي رفع موانع و هرچه بهتر برگزار شدن اين نمايشگاه تصميم هاي لازم گرفته شده است.

وي گفت: تاكنون 6 جلسه تخصصي با حضور مديران ارشد شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب و ساير مسوولان مرتبط براي ايجاد هماهنگي و ارائه راهكارها و راهبردهاي لازم تشكيل شده است.

جليلي درباره اهميت برگزاري اين نمايشگاه تخصصي در خوزستان اظهار كرد: يكي از دستاوردهاي برگزاري اين نمايشگاه براي استان خوزستان، ورود و حضور سرمايه گذاران داخلي و خارجي به استان است كه سبب رشد صنايع بالادستي و پايين دستي صنعت نفت مي شود.

مديرعامل شركت نمايشگاه هاي بين المللي خوزستان افزود: حضور شركت هاي نفتي و سازندگان در نمايشگاه سبب ارتباط صحيح و تبادل اطلاعات و دستيابي به نيازمندي و توانمندي هاي يكديگر مي شود و در نتيجه پيشرفت اين شركت ها و رسيدن به سطحي بسيار بالا از علم و تخصص در استان نفت خيز خوزستان را به دنبال دارد.

وي تاكيد كرد: توسعه صنايع و شركت هاي سازنده در حوزه نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي سبب ايجاد اشتغال پايدار و مولد و بهبود وضعيت اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي و رفاهي استان خواهد شد.

جليلي يادآور شد: اين استان با در اختيار داشتن منابع نفت، گاز و صنايع جانبي وابسته، حدود 70 درصد اقتصاد كشور را در خود جاي داده است و پايتخت انرژي كشور شناخته مي شود.

وي ادامه داد: استفاده از اين ظرفيت ها و توسعه بخش هاي فني، صنعتي و اقتصادي از مهم ترين اهدافي است كه مديران و مسوولان استان آن را مد نظر قرار داده اند كه با برگزاري اين نمايشگاه تخصصي مي توان بخشي از اين اهداف را محقق كرد. /س

چهارشنبه|ا|5|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن