تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پيش از آن كه زبانت تو را به زندان طولانى و هلاكت درافكند، او را زندانى كن، زيرا هيچ چ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803030071




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تغيير زمان ثبت‌نام دانشگاه پيام‌نور


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: تغيير زمان ثبت‌نام دانشگاه پيام‌نور

وي با اشاره به معدل مورد نياز متقاضيان براي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور تصريح كرد: معدل مورد نياز متقاضيان براي ادامه تحصيل در اين مقطع تحصيلي حداقل 14 از دروس انتخاب شده پيش‌بيني شده است.

فارس: سرپرست دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان اصفهان از تغيير زمان ثبت نام مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور در سراسر كشور و به ويژه اصفهان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه پيام‌نور استان اصفهان، محمد فضيلتي با بيان اينكه پذيرش متقاضيان تحصيل در مقطع كارشناسي فراگير دانشگاه پيام‌نور در سال‌ جاري نيز همانند سال‌هاي گذشته انجام مي‌شود، افزود: ثبت نام دوره كارشناسي فراگير دانشگاه‌ پيام‌نور كه پيش از اين قرار بود از هشتم دي ‌ماه آغاز شود، تغيير كرده و بر اساس اين تغيير از پانزدهم تا بيست و يكم دي ‌ماه سال جاري همزمان با سراسر كشور در اصفهان انجام مي‌شود.

وي با بيان اينكه در ميان رشته‌هاي پذيرنده دانشجوي مقطع كارشناسي فراگير پيام‌نور در سال جاري، رشته‌هاي جديدي نيز به چشم مي‌خورد، اظهار داشت: در سال جاري 50 رشته در مقطع كارشناسي در گروه‌هاي علوم پايه، مهندسي و هنر به رشته‌هاي پذيرنده دانشجوي مقطع كارشناسي فراگير پيام‌نور اضافه شده است.

سرپرست دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان اصفهان با اشاره به زمان برگزاري آزمون مقطع كارشناسي فراگير پيام‌نور تصريح كرد: در استان اصفهان نيز آزمون دوره كارشناسي پيام‌نور همزمان با سراسر كشور در روز 30 ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به منابع مورد نياز به منظور آمادگي براي حضور در آزمون كارشناسي دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور اضافه كرد: هر رشته سه درس عمومي انديشه اسلامي، فارسي عمومي و زبان خارجي را شامل مي‌شود و دروس تخصصي نيز بسته به رشته انتخابي توسط متقاضيان، دو تا سه درس را در بر مي‌گيرد.

فضيلتي ادامه داد: براي مثال در رشته حسابداري، دروس اصول حسابداري و مقدمه‌اي بر روش تحقيق در علوم انساني جزو دروس تخصصي محسوب مي‌شوند.

وي با تاكيد بر پذيرش متقاضيان تحصيل در مقطع كارشناسي فراگير پيام‌نور بر اساس شرايط خاص بيان داشت: هر يك از متقاضيان تحصيل در اين مقطع در اين دوره بايد حداقل معدل 12 را از دروس رشته كسب كنند و در اين صورت موفق به حضور و تحصيل در دانشگاه مي‌شوند.

سرپرست دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان اصفهان همچنين به ظرفيت محدود پذيرش افراد متقاضي تحصيل در دوره فراگير مقطع كارشناسي اين دانشگاه اشاره كرد و گفت: با توجه به ظرفيت محدود مراكز و واحدهاي دانشگاهي، متقاضيان در صورت كسب بالاترين معدل و امتياز در دانشگاه پذيرفته مي‌شوند.

*‌آغاز ثبت‌نام كارشناسي ارشد از 26 دي ‌ماه

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود با اشاره به زمان آغاز ثبت‌نام مقطع كارشناسي ارشد دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور افزود: ثبت‌نام كارشناسي ارشد فراگير دانشگاه پيام‌نور نيز از 26 دي ‌ماه تا دوم بهمن ماه سال جاري انجام مي‌شود و زمان آزمون اين مقطع نيز روز 30 ارديبهشت ماه سال آينده تعيين شده است.

فضيلتي با اشاره به رشته‌هاي مورد پذيرش اين مقطع در سال‌ جاري‌ اظهار داشت: در اين دوره علاوه بر 10 عنوان رشته‌اي كه در سال‌هاي قبل متقاضيان مجاز به ادامه تحصيل بودند، سه رشته جديد جبر، تاريخ و جغرافيا و برنامه‌ريزي شهري نيز افزوده شده است.

وي با اشاره به معدل مورد نياز متقاضيان براي ادامه تحصيل در مقطع كارشناسي ارشد دوره فراگير دانشگاه پيام‌نور تصريح كرد: معدل مورد نياز متقاضيان براي ادامه تحصيل در اين مقطع تحصيلي حداقل 14 از دروس انتخاب شده پيش‌بيني شده است.

سرپرست دانشگاه‌هاي پيام‌نور استان اصفهان با بيان اينكه در مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پيام‌نور نيز همانند مقطع كارشناسي، محدوديت پذيرش متقاضيان وجود دارد، اضافه كرد: در مقطع كارشناسي ارشد نيز همانند مقطع كارشناسي، با توجه به ظرفيت محدود مراكز و واحدهاي دانشگاهي، متقاضيان در صورت كسب بالاترين معدل و امتياز، در دانشگاه پذيرفته مي‌شوند.

وي همچنين در مورد ثبت ‌نام و زمان برگزاري آزمون نيز بيان داشت: دانشگاه پيام‌نور از دو طريق كنكور سراسري و كنكور فراگير دانشجو مي‌پذيرد كه مسئول برگزاري هر دو آزمون نيز سازمان سنجش است.

فضيلتي ادامه داد: متقاضيان ادامه تحصيل در دوره فراگير مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد دانشگاه پيام‌نور مي‌توانند به منظور ثبت‌نام و آگاهي از شرايط آزمون به پايگاه اينترنتي سازمان سنجش مراجعه كنند.
1389/10/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 294]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن