تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813263585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

200 سي ساله سمناني گردهم آمدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 200 سي ساله سمناني گردهم آمدند
سمنان - خبرگزاري مهر: 200 سي ساله سمناني در سي امين سالگرد انقلاب اسلامي ايران در همايش 30 ساله ها و همزادان و فرزندان انقلاب گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار مهر در سمنان، استاندار سمنان شب گذشته در همايش "سي ساله ها و همزادان و فرزندان انقلاب" در سمنان گفت: بينش سياسي امام راحل در بين تمام ويژگي هاي آن حضرت از عجايب روزگار است.

علي عبداللهي افزود: پيروز شدن انقلاب و سركوب كردن منافقين در اوايل انقلاب از بينش سياسي و الهي بودن امام خبر مي دهد.

وي با بيان اينكه انقلاب ما بايد روز به روز در همه زمينه ها پيشرفت داشته باشد، تصريح كرد: جوانان ما اگر به دانش و عزت اسلامي برسند كاري كمتر از جوانان سال 57 انجام نداده اند.

استاندار سمنان ياد آور شد: بنيانگذار جمهوري اسلامي با تكيه بر همين ويژگي بود كه بسياري از مسائل جهان از جمله شكست سنگين كمونيست، سرانجام ننگين صدام و وضعيت كشورهاي عربي پس از جنگ هشت ساله را پيش بيني كردند.

دبير ستاد سيمرغ استان سمنان نيز در اين آيين گفت: براي شناسايي سي ساله هاي استان سمنان تلاشهاي زيادي شد و پس از شناسايي براي تك تك افراد در روستاها، شهرها و بخشها دعوت نامه ارسال شد.

حسن سعدالدين افزود: اين شناسايي با كمك ثبت احوال و فرمانداريها انجام شد و در اين مراسم تقديرنامه اي با امضاي رئيس جمهوري به اين افراد اعطا مي شود.

به گفته وي، براي پايدار بودن انقلاب نبايد آرمان معنويت احترام به رهبر و احترام به خانواده معظم شهدا را فراموش كرد.

در اين آيين از 96 نفر از بانوان و 104 نفر از آقايان سي ساله هاي انقلاب در استان سمنان كه در فاصله 12 تا 22 بهمن 57 متولد شده اند تجليل شد.

يکشنبه|ا|20|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن