تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ کس کامل نمی شود مگر هر که را خدا دوست دارد دوست داشته باشد و آن که را خدا دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست جالب رويانيان از فدراسيون فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: درخواست جالب رويانيان از فدراسيون فوتبال
مدير عامل باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال به طور رسمي خواهان بخشش باقي مانده محروميت انضباطي مدافع تيم فوتبال اين باشگاه شد تا وي بتواند سرخپوشان را در ادامه رقابتهاي ليگ برتر همراهي كند.
آفتاب: مدير عامل باشگاه پرسپوليس در نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال به طور رسمي خواهان بخشش باقي مانده محروميت انضباطي مدافع تيم فوتبال اين باشگاه شد تا وي بتواند سرخپوشان را در ادامه رقابتهاي ليگ برتر همراهي كند.

محمد رويانيان، مديرعامل باشگاه پرسپوليس طي يك نامه رسمي به علي كفاشيان تقاضاي عفو و بخشش محروميت محمد نصرتي را مطرح كرده است.

در متن اين نامه آمده است: اينك با گذشت دو، سوم از زمان محروميت انضباطي محمد نصرتي كه در طول دوران فوتبال خود از جمله بازيكنان خوش اخلاق و خوش نام بوده اند، كليه بازيكنان، مربيان و كاركنان باشگاه فرهنگي ورزشي پيروزي (پرسپوليس) به ويژه بازيكنان ملي پوش تيم پرسپوليس مصرانه انتظار دارند تا اين بازيكن مكتبي مورد عفو و بخشش قرار گيرد.

رويانيان در اين نامه همچنين آورده است: اينجانب كه مدت اندكي است با شما و فوتبال آشنا شده‌ام به سلامت اخلاقي و شخصيت خوب جنابعالي باور پيدا كرده‌ام. از آنجايي كه خانواده يكي از شهداي گرانقدر نظام مقدس جمهوري اسلامي نيز پس از التجاء محمد نصرتي به ايشان، اين امر را دنبال كرده‌اند، شخصا توقع دارم در آستانه سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، جنابعالي و اعضاي محترم فدراسيون فوتبال، اعضاي شوراي محترم استيناف و همچنين كميته اخلاقي سازمان ليگ به طورهمصدا به عفو و بخشش باقي مانده محروميت انضباطي اين بازيكن ارزشمند و اخلاق گرا راي مثبت داده و مراتب را ابلاغ نماييد.

با توجه به اينكه اين بازيكن چندين بار از طريق رسانه ها مراتب پشيماني و عذرخواهي خود را اعلام كرده، بديهي است كه تصميم جنابعالي و همكارانتان مبني بر عفو اين بازيكن موجب شادي و خوشحالي ميليون ها هوادار تيم پرسپوليس در داخل و خارج از كشور خواهد شد.

در جريان ديدار داماش گيلان - پرسپوليس محمد نصرتي و شيث رضايي پس از به ثمر رسيدن گل‌هاي اول و دوم پرسپوليس حركاتي را انجام دادند كه جرايم انضباطي را براي آنها به دنبال داشت. بر مبناي راي كميته انضباطي شيث رضايي به 30 ميليون تومان جريمه و 20 ماه محروميت (چهار ماه براي ارتكاب عمل زننده و 16 ماه براي جريحه‌دار نمودن اخلاق عمومي) محكوم شده و براي محمد نصرتي نيز 30 ميليون تومان جريمه و 10 ماه محروميت (چهار ماه ارتكاب عمل زننده و 6 ماه براي جريحه دار شدن اخلاق عمومي) در نظر گرفته شد.

به گزارش مهر،پس از آن باشگاه پرسپوليس خواهان كاهش محروميت اين بازيكنان در كميته استيناف شد كه بر مبناي راي كميته استيناف به اين دليل كه عمل ارتكابي مرتكبين منطبق با بند يك ماده 42 آيين نامه انضباطي فدراسيون فوتبال نبوده است، حكم صادره از سوي كميته انضباطي نقض و به استناد بند "الف" ماده 22 از همان آيين نامه، حكم بر محروميت شيث رضايي به مدت شش ماه و محمد نصرتي به مدت چهار ماه از شركت در مسابقات رسمي فوتبال كشور و نيز هر يك به پرداخت مبلغ يكصد ميليون ريال جريمه نقدي صادر شد.

كد مطلب : 143733

دوشنبه|ا|3|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن