تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري دوره‌هاي آمادگي دکتري براي نخستين بار در جهاد دانشگاهي اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:پرتال دانشگاهی کشور: برگزاري دوره‌هاي آمادگي دکتري براي نخستين بار در جهاد دانشگاهي اصفهان

مدير مرکز آموزش شماره يک جهاد دانشگاهي واحد اصفهان گفت: جهاد دانشگاهي اصفهان براي نخستين بار در استان اصفهان اقدام به برگزاري دوره‌هاي آمادگي دکتري كرده است.

هومن سراج درگفت‌وگو با خبرنگار صنفي آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)- منطقه اصفهان، اظهاركرد: اين دوره‌ها شامل رشته‌هاي روانشناسي، علوم تربيتي، اقتصاد، مديريت، زبان انگليسي، ادبيات فارسي، شيمي، حقوق و جامعه شناسي است که در سال آينده تعداد اين رشته‌ها افزايش مي يابد.

وي ادامه داد: کلاس‌ها به صورت حضوري و در قالب بازآموزي و رفع اشکال از نيمه دوم مهرماه 89 آغاز خواهد شد و آخرين مهلت ثبت نام 15 شهريورماه است.

سراج افزود: جهاد دانشگاهي در اين راستا در نظر دارد تا همايش بزرگ دکتري به صورت عمومي در قالب زبان عمومي دکتري و همايش تخصصي ويژه هر رشته را در شهريور ماه در دانشگاه اصفهان برگزاركند که علاقه مندان مي توانند جهت رزرو براي شرکت در همايش و اطلاع از زمان همايش به سايت Jdi.ir مراجعه کنند.

مدير مرکز آموزش شماره يک جهاد دانشگاهي واحد اصفهان هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي شرکت کنندگان با ماهيت آزمون دکتري و روانشناسي اين آزمون عنوان کرد.

وي ادامه داد: براي برگزاري اين دوره‌ها از اساتيد متبحر دانشگاه اصفهان دعوت شده است و تاکنون استقبال براي ثبت نام دوره‌ها به ويژه در رشت‌ هاي حقوق، مديريت و روانشناسي خوب بوده است.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1578977&Lang=P


1389/05/22





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پرتال دانشگاهی کشور]
[مشاهده در: www.unp.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 272]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن