تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815316523




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس انجمن آتراسكروز ايران در كاشان: 40درصد عوامل مرگ و مير در ايران ناشي از بيماريهاي قلب و عروقي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس انجمن آتراسكروز ايران در كاشان: 40درصد عوامل مرگ و مير در ايران ناشي از بيماريهاي قلب و عروقي است
براساس بررسي هاي كه درهمايش قلب، عروق و پيچيدگي هاي درمان دركاشان شد، ميزان چاقي دركودكان و بزرگسالان كاشان هنوز به حد نگران كننده نرسيده ولي درنحوه تغزيه و كم مصرف كردن مواد شيرين و چربي ها دراين شهرنياز به كاربيشتري است.


ايلنا: مدير برگزاري همايش قلب ، عروق و پيچيدگي هاي درمان در كاشان با اشاره به اينكه مركزتحقيقات قلب ايران معمولا ساليانه سه كنگره بزرگ را در مورد قلب و عروق درشهرهاي مختلف كشور برگزار مي كند گفت : اولين كنگره قلب و عروق درخرداد ماه امسال در تهران برگزارشد و كنگره دوم را با توجه به تحقيقاتي كه كرديم شهرستان كاشان را با توجه به زيبايي و ميهماندوست بودن مردمانش انتخاب كرديم .

به گزارش خبرنگار ايلنا دركاشان " دكترمسعود قاسمي " با بيان اينكه در همايش قلب و عروق شهرستان كاشان بيشتر روي عوارض ناشي از درمان و پيچيده بيماريهاي قلب و عروق ، پيشگيري اوليه و بيماريهاي قلب و عروق بحث شد گفت : دراين همايش پيرامون مقايسه نمودن نحوه و روشهاي درماني بيماريهاي قلب و عروقي ايران با ديگر كشورهاي دنيا نيز تبادل نظر به عمل آمد.

رئيس انجمن آتراسكروز ايران با اشاره به اينكه در اين همايش در مورد آلودگي هاي هوا و جراحي قلب و آنژوپلاستي نسبت به بدست آمدن راهكارهاي لازم بحث و بررسي به عمل آمد اظهار داشت : درقسمت پرستاري اين همايش بحث خيلي خوب و كاملي در زمينه احياي قلب و عروق ، روشهاي درمان و پرستاري پيشرفته در بيماريهاي قلبي و عروقي همراه با كارگاههاي آموزشي نيز برگزارشد .

اين متخصص برجسته قلب و عروق كشور ايران با بيان اينكه متاسفانه 40 درصد عوامل مرگ و مير در كشورهاي در حال توسعه و ايران ناشي از بيماريهاي قلب و عروقي است گفت : در اين همايش مروري بر اطلاعات قلب و عروق موجود دنيا و در كشور ايران همراه با نگاهي به آينده براي بهبود شرايط حال با توجه به شيوع قابل توجه بيماريهاي قلبي و عروقي كه در دنيا و كشورمان به عنوان يك معضل جدي است بررسي و راهكارهاي لازم ارائه شد .

وي بيماريهاي قلب و عروقي را عامل اصلي مرگ و مير در دنيا دانست و گفت : با توجه به اينكه توجه زياد و بودجه هنگفتي نيز در دنيا براي هر كشوري صرف درمان بيماريهاي قلب و عروق مي شود در اين همايش سعي كرديم ضمن اينكه اين عوامل را بشناسانيم ، امكان پيشگيري را افزايش دهيم تا هزينه ها دراين بخش كاهش پيدا كند و بيشتر صرف عوامل پيشگيري در بيماريهاي قلب و عروق گردد.

شايان ذكراست كه همايش قلب و عروق و بازتاب پيچيدگي هاي درمان همراه با برگزاري نمايشگاه تجهيزات و داروهاي قلب و عروق پيشرفته از كشورهاي مختلف جهان به همت انجمن آتراسكروز ايران به رياست دكترمسعود قاسمي از متخصصين برجسته كشور و دبير علمي آن دكتر مسعود اسلامي از متخصصين قلب از اساتيد ممتاز كشور با همكاري و ميزباني دانشگاه علوم پزشكي شهرستان كاشان در هتل نگارستان كاشان با حضور كليه متخصصين قلب و عروق و پرستاران اين بخش از دانشگاههاي علوم پزشكي و بيمارستانهاي سراسر كشور به مدت 4 روز از 29 دي ماه تا دوم بهمن ماه در هتل نگارستان كاشان جنب باغ تاريخي فين كاشان در حال برگزاري است .

پايان پيام

يکشنبه|ا|2|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن