تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815490918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بارش برف عبور از گردنه هاي كوهستاني خراسان شمالي را مشكل كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بارش برف عبور از گردنه هاي كوهستاني خراسان شمالي را مشكل كرد
بجنورد - رييس پليس راه خراسان شمالي اعلام كرد: به علت بارش برف سنگين و لغزندگي مسير، عبور از گردنه هاي كوهستاني و برف گير اين استان بدون استفاده از زنجير چرخ امكان پذير نيست.


سرهنگ "غلامحسين علي حسين زاده" شنبه شب به خبرگزاري جمهوري اسلامي گفت: اكنون بارش برف همراه با كولاك شديد در گردنه هاي كوهستاني "امين الله" در محور بجنورد - جنگل گلستان و "اسدلي" در مسير بجنورد - اسفراين ادامه دارد.

وي با تاكيد بر ممانعت پليس از تردد كليه خودروهاي سنگين در اين محورها، به علت خطرات احتمالي، افزود: پليس همچنين از عبور خودروهاي سبك فاقد زنجيرچرخ در مسيرهاي ياد شده جلوگيري مي كند.

وي گفت: گروههاي راهداري زمستاني اداره كل راه و ترابري خراسان شمالي، با وجود بارش برف با گشت زني در اين محورها و شن و نمك پاشي در سطح جاده ها،سعي در تسهيل رفت و آمد خودروها در اين محورها را دارند.

سرهنگ حسين زاده افزود: 12 گروه پليس زمستاني درمحورهاي كوهستاني "اسدلي" در محور بجنورد- اسفراين، "امين الله" در مسير بجنورد- آش خانه و "جوزك" در حدفاصل آش خانه - جنگل گلستان مستقرند.

ك/3

626

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30776506

يکشنبه|ا|2|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن