تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل ارشاد استان يزد:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل ارشاد استان يزد:
خبرگزاري فارس: مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد گفت: ضروري است تا وضعيت خانه مطبوعات استان يزد تا پايان امسال تعيين تكليف شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از يزد، بهرام عبدالحسين‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست معارفه مديران مسئول روزنامه‌هاي محلي، سرپرستان روزنامه‌هاي سراسري و نمايندگان خبرگزاري‌هاي استان يزد، اظهار داشت: ساختماني به عنوان خانه مطبوعات در يزد وجود دارد بنابراين هيچ توجيهي براي توقف فعاليت آن وجود ندارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به در پيش رو بودن دو واقعه مهم 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: رسانه‌ها بايد همچون هميشه در اين عرصه وارد شده و با فعاليت‌هاي خود زمينه مشاركت حداكثري مردم را فراهم كنند.
عبدالحسين‌زاده تاكيد كرد: انتظار مي‌رود رسانه‌ها با درايت و سياست‌گذاري صحيح خود زمينه حضور حداكثري مردم در صحنه‌هاي حساس به ويژه راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات را فراهم كنند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد همچنين يادآور شد: امسال نمايشگاه دهه فجر در يزد برپا نمي‌شود و اطلاع‌رساني به مردم در مورد دستاوردهاي انقلاب اسلامي از طريق رسانه‌ها صورت گيرد.
وي خاطرنشان كرد: اين اقدام علاوه بر اينكه كمكي براي رسانه‌هاي استان به ويژه روزنامه‌ها و هفته نامه‌هاي محلي خواهد بود، دستاوردهاي نظام را بيش از پيش به مردم معرفي خواهد كرد و اقدامي ماندگارتر نسبت به نمايشگاه خواهد بود.
مديركل اداره ارشاد استان يزد يادآور شد: رسانه‌هاي علاقمند مي‌توانند براي هماهنگي به معاونت فرهنگي اداره ارشاد و روابط عمومي استانداري يزد مراجعه كنند.
عبدالحسين‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در بعد نقد و نقادي عنوان كرد: رسانه‌ها نقد منصفانه را ملاك كار خود قرار دهند و شرايط و خلق و خوي مردم استان را نيز مدنظر داشته باشند.
وي افزود: مردم يزد مردمي درون‌گرا هستند و روحيه آنها با تغيير و تحول و ريسك‌پذيري سازگار نيست.
اين نشست نخستين نشست عبدالحسين‌زاده پس از تصدي مديركلي اداره ارشاد استان يزد است و تنها به منظور آشنايي با اصحاب رسانه برگزار شد.
در اين نشست مديران مسئول روزنامه‌هاي محلي و سرپرستان روزنامه‌هاي سراسري و خبرگزاري به بيان مسائل، مشكلات و نيازهاي خود پرداختند.
در اين نشست در مورد وضعيت توزيع آگهي‌هاي دولتي، مشكلات توزيع نشريات توسط پست، انتقاد از ادامه روند بي‌توجهي‌هاي مديران اداره ارشاد استان يزد به رسانه‌ها و خبرنگاران در طول سال‌هاي اخير، تقويت تشكل‌هاي مطبوعاتي، برقراري عدالت ميان رسانه‌ها، كمك اداره ارشاد به معرفي خبرگزاري‌ها به عنوان روزنامه‌هاي الكترونيك به طيف وسيعي از جامعه به ويژه مديران و كاركنان روابط عمومي‌ها و ... از جمله مسائل مطرح شده در اين نشست بود.
انتهاي پيام/ي20

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن