تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در همايش انقلاب، دانشگاه پيام نور و عدالت آموزشي عنوان شد: ايجاد و گسترش دانشگاه پيام نور مهمترين دستاورد انقلاب بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: در همايش انقلاب، دانشگاه پيام نور و عدالت آموزشي عنوان شد: ايجاد و گسترش دانشگاه پيام نور مهمترين دستاورد انقلاب بوده است
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد صنعت و بازرگاني همايش انقلاب، دانشگاه پيام نور و عدالت آموزشي براي تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دولت نهم در دانشگاه پيام نور زاينده رود برگزار شد.


به گزارش موج به نقل از روابط عمومي دانشگاه پيام نور زاينده رود، در ابتداي اين همايش محسن نصر اصفهاني سرپرست دانشگاه پيام نور زاينده رود گفت: از مهمترين سياست ها و تصميمات دولت براي تحقق عدالت آموزشي راه اندازي واحدهاي جديد دانشگاه پيام نور در شهرها و بخش هاي مختلف كشور بوده است.
وي افزود: بيشتر واحدهاي جديدالتأسيس دانشگاه پيام نور از مصوبات هيأت دولت در سفرهاي استاني است كه باعث بسط و گسترش آموزش عالي در اقصي نقاط كشور شده است.
نصر اصفهاني با اشاره به تقارن پرتاب ماهواره اميد به فضا و برگزاري اين همايش تصريح كرد اين تقارن نشانگر دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي در اعتلاي سطح علمي جامعه و پتانسيل و توان بسيار بالاي كشور در فتح قله هاي رفيع علم و تكنولوژي در سطح جهاني است كه دانشگاه پيام نور نيز با توجه به ظرفيتها و تواناييهاي خود مي تواند سهم بسزايي در زمينه سازي و ايجاد بسترهاي علمي مناسب در جامعه جهت حركت در اين مسير داشته باشد.
در اين همايش همچنين دكتر اصلاني رياست دانشگاه پيام نور استان اصفهان ضمن اشاره به تاريخ انقلاب اسلامي و لزوم اطلاع از اين تاريخ براي قشر دانشجو و جوان و چرايي وقوع انقلاب اسلامي گفت: ايران قبل از انقلاب به لحاظ علمي در رتبه هاي آخر قرار داشت ولي امروز ما شاهد آن هستيم كه به لحاظ علمي رتبه هاي بسيار خوبي را به خود اختصاص داده ايم و قطعاً ايران به لحاظ علمي در رتبه هاي سوم و چهارمي دنيا قرار خواهد گرفت.
وي افزود: دانشگاه پيام نور بعد از انقلاب تأسيس شده و يك سوم دانشجويان كل كشور در اين دانشگاه مشغول به تحصيل مي باشند.دكتر اصلاني تصريح كرد : دانشجويان دانشگاه پيام نور دانشجوياني خلاق و مبتكر هستند و در زمينه اختراعات و نوآوري كارهاي زيادي توسط دانشجويان اين دانشگاه انجام گرفته است.
در ادامه همايش حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا باقريان نماينده ولي فقيه در شهرستان لنجان گفت : دستاوردهاي مختلف انقلاب در ابعاد داخلي و خارجي نشاني از تأثيرات عميق انقلاب و نتيجه تفكرات انقلاب اسلامي است.
وي افزود:به بركت انقلاب اسلامي ما شاهد دستاوردهاي مختلف علمي و تكنولوژيكي در داخل كشور هستيم كه در سالهاي اخير حتي به فكر كسي هم خطور نمي كرد. وي با بيان اينكه تكيه كلام مقام معظم رهبري بعد از جنگ تحميلي فرهنگ،علم، تكنولوژي و جنبش نرم افزاري بوده است گفتند: اگر همه دنيا ايران را باور دارند اين حاصل تلاشهاي علمي اين كشور است.
اين همايش با حضور جمع كثيري از دانشجويان ، اساتيد ، رياست دانشگاه پيام نور استان اصفهان، رؤساي مراكز و واحد هاي پيام نور ، مسئولين شهرستان و استان و فرماندهان نظامي و انتظامي در سالن اجتماعات دانشگاه پيام نور زاينده رود برگزار شد.

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن