تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه سپر آتش (جهنم) است. «يعنى بواسطه روزه گرفتن انسان از آتش جهنم در امان خواهد بود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814985389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده كل سپاه:هيچ كشوري جرات حمله نظامي عليه ايران را ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: فرمانده كل سپاه:هيچ كشوري جرات حمله نظامي عليه ايران را ندارد
تهران- حيات

فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: امنيتي كه امروز در ايران اسلامي گسترش يافته به حدي است كه هيچ كشوري جرات حمله نظامي عليه كشورمان را ندارد.
به گزارش خبرنگار دفاعي حيات، سردار سرلشكر محمد علي جعفري، فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در همايش پنج هزار نفري فرماندهان منتخب واحدها و پايگاه هاي مقاومت بسيج تهران بزرگ، يادآوري دستاوردهاي عمده و اساسي انقلاب اسلامي را موجب مصمم تر شدن براي ادامه راه دانست و گفت: انقلاب اسلامي دستاوردهاي زيادي در ابعاد مختلف داشته است كه عمده ترين آنها در عرصه سياسي است و تاثيري است كه امروز انقلاب اسلامي در جغرافياي سياسي جهان ايجاد كرده است.
وي افزود: يكي از آرزوهاي ما در گذشته اي نه چندان دور اين بود كه ببينيم ملت ما با حمايت از ملت هاي مستضعف در مقابل اسراييل غاصب ايستادگي مي كند و آنها را شكست مي دهد و امروز به لطف خدا و به بركت انقلاب اسلامي اين آرزو برآورده شده و برادران مسلمان ما در لبنان و فلسطين بدون حضور فيزيكي ما با تمام توان در مقابل رژيم صهيونيستي مي ايستند و آنها را شكست مي دهند.
سردار جعفري به شكست رژيم صهيونيستي در جنگ 33 روزه در برابر حزب الله لبنان اشاره و تصريح كرد: شكست اين رژيم غاصب در جنگ 22 روزه در برابر مقاومت اسلامي فلسطين حادثه كوچكي نبود و بدون ترديد تبعات منفي آن در آينده براي اسراييل رقم خواهد خورد.
وي خودكفايي و استقلال در ابعاد مختلف اقتصادي، سياسي و امنيتي را از بركات انقلاب اسلامي دانست و اظهار داشت: امنيتي كه امروز در ايران اسلامي گسترش يافته به حدي است كه نيروهاي نظامي امريكا كه با تمام توان و باهدف تاثيرگذاري در رفتار و توقف شعارهاي انقلاب اسلامي به اطراف ايران لشكر كشي كرده اند، جرات هيچگونه اقدام نظامي عليه كشورمان را ندارند و ايران به عنوان يك جزيره ثبات در منطقه استقرار يافته است.
فرمانده كل سپاه امنيت و اقتدار امروز جمهوري اسلامي ايران را در طول تاريخ بي نظير دانست و گفت: هيچ كشوري نتوانسته با اين شرايط به چنين اقتدار و امنيت كاملي دست پيدا كند و عليرغم تمام تلاش ها براي تاثيرگذاري در روحيه ملت ايران مانند مساله دانش هسته اي، حتي يك گام در مقابل اين تهديدات عقب ننشست و درحالي كه در محاصره كامل اقتصادي و سياسي بود توانست در اين زمينه دشمن را شكست دهد.
وي پافشاري بر روي ارزش ها را از معجزات انقلاب اسلامي عنوان و تصريح كرد: بسيجيان به عنوان پيشتازان اين راه مشغول خدمت براي اسلام عزيز هستند اما بايد از خود بپرسند كه براي آينده اين انقلاب چه بايد كرد؟
سردار جعفري با اشاره به برخي ناامني ها در دهه سوم انقلاب و در سال هاي 78 تا 80، خاطرنشان كرد: اين بسيجيان بودند كه توانستند در مقابل اين ناامني ها ايستادگي كنند اما نبايد اجازه دهيم تا بار ديگر چنين صحنه هايي و چنين گردنه هاي خطيري براي انقلاب اسلامي پيش بيايد.
وي نوع تهديدات صورت گرفته عليه ايران در زمان هاي مختلف را متفاوت دانست و افزود: در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب بايد ماهيت تهديدات در اين دهه را بشناسيم و خود را براي مقابله با آن آماده كنيم.
فرمانده كل سپاه با بيان اين كه در دهه چهارم انقلاب، تهديدات به صورت نرم و در زمينه هاي فرهنگي، اقتصادي و سياسي است، ادامه داد: اين نوع تهديدات در گذشته از دغدغه هاي امام راحل بود و ايشان اعتقاد داشتند كه جمهوري اسلامي ايران از تهديدات نظامي نمي ترسد.
وي هدف اصلي دشمن را ضربه زدن به باورها و اعتقادات ديني و سياسي مردم عنوان و تاكيد كرد: در سال هاي گذشته برخي دشمنان داخلي در لباس دوست و با ادعاي پيروي از خط امام و رهبري، اعتراض مي كردند كه چرا ايران به مقاومت اسلامي فلسطين كمك مي كند و به طور وقيحانه شعار توقف انقلاب را سر مي دادند كه اين افراد هنوز هم وجود دارند و بسيجيان اين افراد را به خوبي مي شناسند و يكي از رسالت هاي مهم بسيج نيز معرفي و شناساندن اين افراد به اقشار جامعه است.
سردار جعفري با تاكيد بر اهتمام به پيشرفت هاي علمي و ضرورت دانش اندوزي، رسيدگي به موضوعات معنوي و توجه به موضوعات اعتقادي و بينش سياسي و خودباوري بسيجيان، اجراي طرح گشت هاي امنيتي بسيجيان در محلات را عاملي براي ارتقا منزلت آنها ميان مردم و زمينه اي براي جذب جوانان در بسيج دانست و اعلام كرد: تمامي اعضاي بسيج بايد در اين طرح و يا طرح صالحين حضوري فعال داشته باشند و در صورتي كه فردي در يكي از اين طرح ها شركت نداشته باشند نمي توانيم آن فرد را جزو بسيجيان فعال و حتي عادي محسوب كنيم.
پايان پيام

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن