تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814660619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جزئيات ليزينگ كالا و لپ تاپ به دانشجويان


واضح آرشیو وب فارسی:الف: جزئيات ليزينگ كالا و لپ تاپ به دانشجويان
رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم با اشاره به آخرين وضعيت ليزينگ كالا و لپ تاپ به دانشجويان، گفت: ليزينگ لپ تاپ قطعي شده و به همراه يك بسته شامل ملزومات مورد نياز دانشجويان از ترم آينده تحصيلي در اختيار دانشجويان قرار مي گيرد.

به گزارش مهر، پيش از اين اعلام شده بود كه طرح ليزينگ كالا به علت عدم رضايت از كيفيت و قيمت آن در صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم متوقف شده است و حوزه مديريتي صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم در اين باره دغدغه هايي داشت كه تامين نمي شد.

كيوان مراديان در گفتگوي خود با خبرنگار مهر، با اشاره به آخرين وضعيت ليزينگ كالا و لپ تاپ براي دانشگاهها، اظهار داشت: ليزينگ لپ تاپ تقريباً قطعي شده اما به تازگي بسته اي شامل تمام امكانات مورد نياز دانشجويان آماده شده كه موجب تاخير در ارائه اين كالا شده است. به منظور آماده سازي اين بسته ها، يك سري شركتهاي بزرگ براي همكاري دعوت شده اند.

وي درباره ملزوماتي كه در قالب اين بسته در اختيار دانشجويان قرار داده مي شود، گفت: كاغذ، كيف، ميزتحرير، ميز نقشه كشي و تمام مجموعه هايي كه هنگام تحصيل مورد نياز دانشجويان خواهد بود در اين بسته فراهم آمده است.

به گفته رئيس صندوق رفاه دانشجويان وزارت علوم، آماده سازي شرايط ليزينگ به عنوان يكي از وظايف جدي اين صندوق تا پايان آذرماه، انجام شده است.

مراديان به زمان ارائه اين خدمات به دانشجويان اشاره كرد و افزود: در صورتيكه در خصوص قيمت و كيفيت با اين شركتها به توافق برسيم از ترم آينده امور اجرايي اين بسته ها آغاز و در اختيار دانشجويان قرار داده مي شود.

اين مقام مسئول در وزارت علوم با يادآوري اينكه بخشي از اين تسهيلات در قالب ارائه وام و كمك صندوق رفاه به دانشجويان ارائه مي شود، اظهار داشت: صندوق رفاه وامي برابر با ۷۰ درصد قيمت اجناس به دانشجويان پرداخت مي كند و سطح قيمتها در كمترين حالت ممكن براي دريافت اجناس از جمله لپ تاپ ۲۰ درصد زير قيمت بازار خواهد بود. حتي قيمت لوازم التحرير تا ۵۰ درصد نوسان قيمت دارد.

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن