تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813080050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منصور ابراهيم زاده: با فولاد مثل خودش بازي كرديم هيچ كمك مالي به باشگاه نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: منصور ابراهيم زاده: با فولاد مثل خودش بازي كرديم هيچ كمك مالي به باشگاه نشده است
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان معتقد است ذوبي‌ها مي‌توانند همانند فولاد با چند پيروزي پياپي خود را در جدول رده بندي ليگ برتر بالا بكشند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از خوزستان، منصور ابراهيم زاده پس از پيروزي يك بر صفر مقابل فولاد خوزستان در نشست خبري گفت: تيمي كه جلالي ساخته است، فوتبال خوبي را ارائه مي‌دهد.در ديدار مقابل فولاد مثل خود اين تيم در هفته‌هاي گذشته بازي كرديم. در اين بازي تا اندازه‌اي عقب بازي كرديم و فضاي لازم را به آن‌ها نداديم و به ضد حمله روي آورديم كه در يكي از اين ضد حملات نيز توانستيم گل برتري خود را به ثمر برسانيم.

سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: در اينجا جا دارد از تمام بازيكنان خود قدرداني كنم، چون آن‌ها موفق شدند درون خود را تغيير دهند و با اين كه هيچ كس از بيرون به آن‌ها كمك نكرد، خودشان شرايط را تغيير دادند. همگي ما به اين نتيجه‌ رسيديم كه ممكن است هيچ كس در هيچ راستايي به ما كمك نكند، به همين خاطر تنها خودمان به يكديگر كمك كرديم. اين دوران براي ما سپري مي‌شود و پايان فصل مي‌آيد، ولي تيم با اقتدار، هميشه بااقتدار است. بازيكنان به عنوان گنج يك تيم هستند. ممكن است ساييدگي در آن‌ها ايجاد شود، ولي باز هم مقتدرانه كار مي‌كنند.

سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان به حمايت هواداران و حاشيه‌هاي كه در اين مدت براي تيمش به وجود آمده اشاره كرد و يادآور شد: هواداران اگر واقعا دلسوز تيم هستند، بايد بدانند كه بازيكنان ابزار آن‌ها بوده و اگر انرژي مثبت به آن‌ها وارد نشود، ممكن است تاثيرات منفي روي آن‌ها داشته باشد. تيم ما امسال تمامي بازي‌هاي بيرون از خانه خود را خوب كار كرد و آرامش خاطر خوبي داشت. هواداران ما نيز اين مساله را مي دانند و ممكن است تعدادي از آن‌ها احساسي عمل كرده باشند، ولي باز هم آن‌ها جزئي از ما محسوب مي‌شوند.

سرمربي تيم ذوب آهن اصفهان در خصوص وضعيت هوار ملا محمد افزود: با اين بازيكن هيچ مشكلي نداريم، اما اين بازيكن از ابتداي نيم فصل دوم به جمع ما اضافه نشد.

وي در خصوص مشكلات مالي باشگاه نيز اظهار كرد: زماني كه مي‌گويم هيچ كمكي به باشگاه ما نشد و آن‌ها درون خود را تغيير دادند، منظورم همين است ديگر!

انتهاي پيام

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن