تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دوست ندارم كه در كودكى از دنيا مى رفتم و وارد بهشت مى شدم و بزرگ نمى شدم تا پروردگارم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813067542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

الجزيره از بدبيني فلسطينيان ساكن غزه از نتايج انتخابات رژيم صهيونيستي خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: الجزيره از بدبيني فلسطينيان ساكن غزه از نتايج انتخابات رژيم صهيونيستي خبر داد
تهران/ واحد مركزي خبر / سياسي 1387/11/21
00:02:54.11
فلسطينيان ساكن نوار غزه معتقدند پس از انتخابات رژيم صهيونيستي وضعيتشان بدتر مي شود.
به گزارش شبكه تلويزيوني الجزيره، با توجه به شعارهاي تبليغاتي نامزدهاي انتخاباتي اسرائيلي، فلسطينيان ساكن غزه با بدبيني به نتايج انتخابات در اسرائيل مي نگرند و با وجود حرف از آتش بس فلسطينيان اوضاع ناگواري را پس از اين انتخابات پيش بيني مي كنند.
تامر المسحال خبرنگار الجزيره در غزه در گزارشي در اين زمينه افزود.. آثار خرابي هاي جنگ و كشته شدگان در خيابان هاي نوار غزه همچنان پابرجاست و غير ممكن است كه از حافظه فلسطينيان پاك شود و به باور فلسطينيان نامزدهاي انتخاباتي در اسرائيل هيچ تفاوتي با يكديگر ندارند.
يكي از شهروندان فلسطيني گفت.. اسرائيل به اشغالگري ادامه داده، به غزه حمله كرده و جنايت هاي زيادي را انجام داده و هيچ نتيجه اي هم نگرفته است.
ديگر شهروند فلسطيني تصريح كرد.. همه آنها درصدد افزايش فشار بر فلسطينيان هستند و بر روي زندگي ما براي رسيدن به كرسي هاي قدرت تجارت مي كنند.
خبرنگار اين شبكه ادامه داد، ديدگاه فلسطينيان برآمده از تجربه و نتايج انتخابات پيشين در اسرائيل است ديدگاهي كه ميان بد و بدتر عيله فلسطينيان در برنامه هاي انتخاباتي نامزدها و اهداف آتي آنان در نوسان است.
طلال عوكل كارشناس سياسي معتقد است، متاسفانه نظرسنجي ها حاكي است كه تحولات بدي در شرف وقوع و در واقع ائتلاف راست گراياني نظير ليبرمن و نتانياهو بسيار تاسف بار است و اين مساله بيانگر افراطي بودن جامعه اسرائيل است.
المسحال تصريح كرد، با وجود اين شرايط اين سئوال مهم باقي مي ماند كه نتايج انتخابات اسرائيل چه تاثيري بر موضوعات مهمي نظير مساله تبادل اسرا و نظامي اسير اسرائيلي گلعاد شاليت و تلاش هاي برقراري آتش بس خواهد داشت؟
فوزي برهوم سخنگوي جنبش حماس گفت: حماس آزادي گلعاد شاليت را به ميزان پاسخگوي اشغالگر صهيونيستي به شروط جنبش حماس مرتبط كرده است تا شمار زيادي از اسراي قهرمان ما آزاد شوند و تمامي متغيرها در داخل رژيم صهيونيستي بايد شروط حماس را بدون هيچ گونه درنگ و فريبي بپذيرند.
همچنين داود شهاب سخنگوي جهاد اسلامي گفت: آتش بس بايد نيازهاي امنيت و زندگي شرافتمندانه براي ملت فلسطين را فراهم كند و به عبارت ديگر بايد محاصره لغو شده و گذرگاهها باز شود و بدون اين مسائل آتش بسي با ليوني، باراك و نتانياهو صورت نخواهد گرفت.
خبرنگار اين شبكه در پايان خاطرنشان كرد، آنچه كه از نظر فلسطينيان در شرايط فعلي از اهميت بالايي برخوردار است پايان دادن به اختلافات موجود ميان گروههاي فلسطيني است و اين مساله مي تواند با همه چالش هاي كنوني و حتي با برنامه هاي انتخاباتي اسرائيل مقابله كند.
00:06:19.05

دوشنبه|ا|21|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن