تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي يزد:دومين همايش راهنمايان گردشگري در يزد برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي يزد:دومين همايش راهنمايان گردشگري در يزد برگزار مي‌شود
خبرگزاري فارس: معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد از برگزاري دومين همايش راهنمايان گردشگري در يزد خبر داد.


علي‌اكبر كاظمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در يزد‌ هدف از برگزاري اين همايش را آشنايي راهنمايان ساير استان‌ها با آثار تاريخي يزد عنوان كرد و اظهار داشت: اين همايش به همت انجمن‌هاي صنفي راهنمايان گردشگري، انجمن خانه فراوران ايران و با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان به مدت دو روز در يزد برگزار مي‌شود.
وي افزود: در اين آيين 300 نفر از راهنمايان گردشگري استان‌هاي تهران، يزد، اصفهان، فارس، كرمان، كردستان، خوزستان، خراسان، آذربايجان غربي، آذربايجان شرقي واردبيل حضور خواهند داشت و از نزديك با اماكن تاريخي و فرهنگي شهرستان‌هاي يزد آشنا مي‌شوند.
وي اضافه كرد: در روز نخست اين آيين راهنمايان شركت‌كننده از آسياب آبي و آب انبار اشكذر، بافت تاريخي خرانق، نارين قلعه، يخچال خشتي، چاپارخانه و برج كبوتر خانه ميبد و نيز بافت تاريخي و مسجد جامع اردكان ديدن مي‌كنند.
علي‌اكبر كاظمي تصريح كرد: در طي اين گرد همايي ورود اين افراد به همه اماكن تاريخي زير نظر سازمان ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري يزد رايگان است.
وي در پايان در خصوص ديگر برنامه‌هاي اين گردهمايي نيز گفت: در روز دوم راهنمايان شركت‌كننده از مجموعه اميرچخماق، موزه آب، مسجد جامع، زندان اسكندر، خانه لاري‌ها و آتشكده يزد بازديد و با تاريخ، قدمت و سبك معماري آثار تاريخي يزد آشنا مي‌شوند.
در حال حاضر 170 نفر در استان يزد داراي مدرك راهنماي گردشگري هستند كه قريب به 80 نفر از آنها به صورت فعال با سازمان ميراث فرهنگي،‌ صنايع دستي و گردشگري استان يزد همكاري مي‌كنند.
اين همايش ابتداي اسفند ماه سال جاري به مدت دو روز در استان يزد برگزار مي‌شود.
‌انتهاي پيام/ص30

سه|ا|شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن