تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408219




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور خدمات سازمان آموزش فني و حرفه‌اي ايران به استان سليمانيه عراق


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: صدور خدمات سازمان آموزش فني و حرفه‌اي ايران به استان "سليمانيه" عراق
خبرگزاري دانشجويان ايران - سنندج
سرويس: استان‌ها

هيات كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور براي امضاي توافقنامه سه جانبه همكاري بين استانداري كردستان، سازمان آموزش فني و حرفه‌اي و استانداري سليمانيه، به استان سليمانيه سفر كردند.

"سيدجميل احمدي"، مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين زمينه اظهار كرد: اين هيات كارشناسي متشكل از مدير كل امور اداري و منابع انساني، قائم مقام معاون آموزشي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور و سه نفر از مديران و مسوولان آموزش فني و حرفه‌اي استان در سفري سه روزه به استان سليمانيه سفر كردند.

وي افزود: اين هيات با تشكيل جلسات متعدد با مسوولان و مقامات استان سليمانيه براي صدور و انتقال توانمندي‌هاي مهارتي و فناوري و آموزش فني و حرفه‌اي جمهوري اسلامي ايران به استان سليمانيه عراق، گفت‌وگو و از اماكن و فضاهاي آموزشي اين استان عراق بازديد كردند.

احمدي عنوان كرد: استانداردهاي مهارت‌آموزي كه توسط سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور تدوين شده مطابق با تكنولوژي جهاني روز است. مطمئنا اين سازمان در افزايش توانمندي‌هاي حرفه‌اي و مديريتي متقاضيان استان سليمانيه براي ورود به بازار كار نقش موثري ايفا خواهد كرد.

وي، همچنين درباره سفر تيم كارشناسي سازمان آموزش فني و حرفه‌اي به كردستان عراق، گفت: اين سفر براي پيگيري اشاعه و صدور خدمات آموزشي به خارج كشور، ارتقاء صلاحيت‌هاي حرفه‌اي و توانمندسازي افراد جوياي مهارت متناسب با نيازهاي بازار كار و ايجاد زمينه‌هاي لازم براي حضور فعال قشرهاي مختلف استان سليمانيه در فعاليت‌هاي كارآفريني- اقتصادي و مديريتي انجام شد.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان با اشاره به توافقنامه منعقد شده، خاطر نشان كرد: در اين توافق‌نامه بر لزوم تحقق تعهدات استانداري كردستان مبني بر تامين اعتبار، تكميل و به روز رساني كارگاه‌ها و تجهيزات آموزشي تاكيد شده است.

احمدي گفت: پيگيري مفاد تفاهمنامه از طريق استانداري سليمانيه و ايجاد تعامل و همكاري بين سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور و استانداري سليمانيه عراق و استانداردسازي، به روزآوري و بهينه‌سازي فضاهاي آموزشي از ديگر مواد اين تفاهم‌نامه است.

وي بيان كرد: سازمان آموزش فني و حرفه‌اي براي آموزش مربيان در سليمانيه عراق، اعلام آمادگي كرد. همچنين بخش خصوصي نيز با اخذ مجوز تاسيس آموزشگاه‌هاي آزاد فني و حرفه‌اي در سليمانيه عراق طبق ضوابط و مقررات مي‌تواند فعاليت كند.

مديركل آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان يادآور شد: مراكز آموزش فني و حرفه‌اي استان كردستان آمادگي دارد در صورت تمايل به مربيان استان سليمانيه آموزش مهارتي و فني و حرفه‌اي ارائه كند.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|29|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن