تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي خبر داد
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: اين ظرفيت وجود دارد كه بعضي از كتاب‌هاي حوزه دفاع مقدس را به 30 زبان ترجمه كنيم تا ارزش‌هاي دفاع مقدس به ساير ملل انتقال يابد.


به گزارش خبرنگار ايثار و شهادت باشگاه خبري فارس «توانا»، محمدباقر خرمشاد رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در مراسم امضاي تفاهم‌نامه همكاري بين سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي و بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس اظهار داشت: در آستانه سي‌وسومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران و نخستين سالگرد بيداري اسلامي، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي وظيفه خود را معرفي همه جانبه تمدن اسلامي ايراني به جهان مي‌داند.

وي ادامه داد: بخش قابل توجهي از آنچه كه به عنوان تمدن و فرهنگ نوين اسلامي ايراني ياد مي‌كنيم، مربوط به هشت سال پايداري و دفاع جانانه ملت ايران است كه آن هم ريشه در ادبيات مقاومت و شيوه مقاومت كه شيوه منحصر به فرد انقلاب اسلامي ايران در مجموعه‌ انقلاب‌هاي جهان بوده و شيوه مقاومت به مفهوم ايستادن با تكيه بر ارزش‌ها و عنايت خداوند، نااميد نشدن، نهراسيدن از سختي و قرباني دادن ثمرات آن بوده است.

رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي يادآور شد: امروز جهان اسلام مي‌تواند از الگوهاي دفاع مقدس تقليد و الگوبرداري كند؛ در اين راستا با همكاري بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس اقدام به تجهيز اتاق‌‌هاي ايران در دانشگاه‌هاي مختلف جهان بخشي از آثار دفاع مقدس با عنوان كتابخانه ادبيات مقاومت كرديم.

وي افزود: بخشي از كتاب‌هاي دفاع مقدس در اين كتابخانه‌ها ترجمه شده و بخشي ديگر كه به ادبيات فارسي در كتابخانه‌ها مربوط است،‌ قابليت استفاده براي فارسي‌آموزان، ايران‌شناسان، شرق‌شناسان يا اسلام‌شناسان را دارد.

خرمشاد يادآور شد: علاوه بر آن اين ظرفيت وجود دارد كه بعضي از كتاب‌هاي حوزه دفاع مقدس را به بيش از 30 زبان ترجمه كنيم تا ارزش‌هاي دفاع مقدس به ساير ملل انتقال يابد.

وي در پايان ابراز اميدواري كرد تا سال‌ آينده كارنامه خوبي از انجام چندين مورد كار مفيد و مؤثر در معرفي جمهوري اسلامي ايران و مردم سالاري اسلامي براي ارائه داشته باشيم.
انتهاي پيام/

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن