تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815441097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جذب 250 هزارجلد كتاب چاپي و مواد ديداري وشنيداري به كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: جذب 250 هزارجلد كتاب چاپي و مواد ديداري وشنيداري به كتابخانه مركزي آستان قدس رضوي
مشهد- خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي:از ابتداي سال‌جاري تاكنون250 هزار جلد كتاب چاپي و مواد ديداري و شنيداري از طريق وقف، اهدا و خريداري به مجموعه منابع مطالعاتي كتابخانه‌هاي آستان قدس رضوي در سراسركشور افزوده شد.
به‌گزارش پايگاه اطلاع‌رساني آستان قدس رضوي، رئيس سازمان سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي با بيان اين مطلب گفت: غني‌سازي مجموعه‌هاي مطالعاتي و بروز رساني منابع علمي كتابخانه‌هاي آستان قدس رضوي از اهداف اصلي سازمان بوده و بر اين اساس كتابخانه‌هاي آستان قدس رضوي در سطح كشور مورد توجه جامعه علمي و بسياري از علاقه‌مندان به كتاب و كتابخواني قراردارد.
محمد هادي زاهدي خاطر نشان كرد: از اين مجموع 156هزار و 132 نسخه كتاب از طريق نمايشگاه‌ها وكارگزاران مختلف خريداري شده است كه شامل 88 هزار و 127 نسخه كتاب فارسي، 21هزار و 953 نسخه كتاب عربي، 3 هزار و 325 نسخه كتاب لاتين و 14هزار و 711 لوح فشرده مي‌باشد.
وي كتب اهدايي به كتابخانه‌هاي آستان قدس رضوي از ابتداي سال‌جاري تاكنون را 98 هزار و340 جلد عنوان كرد و افزود: از اين تعداد كتاب اهدايي 79 هزار و 994 جلد توسط واقفان، اهداكنندگان، نويسندگان و ناشران و 12هزار و 325 توسط قانون واسپاري وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و 6021 جلد توسط تعاوني ناشران به كتابخانه‌هاي آستان قدس رضوي اهدا شده است.
وي اضافه كرد: مجموعه كتب اهدايي شامل 96 هزار و 683 جلد كتاب فارسي، 437 جلد كتاب عربي، 1052 جلد كتاب لاتين و تعداد 168 لوح فشرده مي‌باشد.
سازمان كتابخانه‌ها، موزه‌ها و مركز اسناد آستان قدس رضوي علاوه بر موزه حضرت رضا(ع) با 12 گنجينه هنري و فرهنگي منحصر به فرد، مديريت امور اسناد و مطبوعات با بيش از 8 ميليون برگ سند تاريخي و بيش از يك ميليون و 140 هزار نسخه نشريه قديمي ادواري، كتابخانه مركزي با 28 هزار و 800 متر مربع فضاي فرهنگي، مطالعاتي، داراي 41 كتابخانه وابسته و 9 كتابخانه تخصصي در سطح كشور و يك كتابخانه خارج از كشور است كه روزانه بيش از 25 هزار نفر از خدمات اين سازمان استفاده مي‌كنند

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن