تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814676418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده مردم كليبر در مجلس: 22 بهمن نماد اتحاد و همدلي ملت ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده مردم كليبر در مجلس: 22 بهمن نماد اتحاد و همدلي ملت ايران است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: مجلس

نماينده مردم كليبر و هوراند در مجلس شوراي اسلامي گفت: 22 بهمن نماد اتحاد و همدلي ملت ايران است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه آذربايجان شرقي، ارسلان فتحي‌پور، 22 بهمن را مظهر نمايش اقتدار ملت ايران در برابر استكبار جهاني دانست و افزود: ملت ايران مثل هميشه با حضور يكپارچه خود در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر برگ زرين ديگري را بر افتخارات خود در همراهي با انقلاب شكوهمند اسلامي در تاريخ انقلاب به يادگار گذاشتند.

وي،گفت: در حالي‌كه ملت ايران سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي را پشت سر مي‌گذارد كه در سايه تدبير و رهبر انديشمند و فرزانه انقلاب هر روز استوارتر از ديروز و با صلابت و اقتدار با بهره‌گيري از فرهنگ اسلام ناب محمدي و پيروي از اهداف و آرمان‌هاي شهدا و امام راحل به حيات پر بركت خود ادامه مي‌دهد.

فتحي پور اظهار داشت: مردم با حضور حماسي، پرشور و افتخارآفرين خود در راهپيمايي 22 بهمن در اين روز خدايي، در صفحات درخشان انقلاب اثر جاودانه ديگري را در وفاداري به انقلاب ثبت كردند.

وي در ادامه افزود: ملت مومن و انقلابي ايران با عزمي پولادين و با تكيه بر قدرت لايزال الهي در مقابل هيچ فشار و توطئه‌اي از حقوق مسلم خود عقب‌نشيني نخواهند كرد و با حضور به يادماندني خود بار ديگر اميد دشمنان را به ياس مبدل كردند.

نايب رييس كميسيون اقتصادي مجلس، دهه فجر را فرصتي مناسب براي تشريح دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در عرصه‌هاي مختلف علمي، فرهنگي، اقتصادي و فن‌آوري‌هاي روز دنيا اعلام كرد و بر اطلاع‌رساني مناسب در اين خصوص تاكيد كرد.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن